Die man verdient een finale!quote:HILVERSUM - Griekenland-Nigeria, dat wordt donderdagmiddag de laatste wedstrijd waarbij voetbalcommentator Evert ten Napel (66) achter de microfoon zit voor de NOS.
vind ik ook, die man had gewoon zaterdag met oranje zijn afscheid moeten vieren, niet met deze wedstrijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:57 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
[..]
Die man verdient een finale!![]()
Mooiste kop van vanochtend: "Bomenhater Tiel weer aktief"![]()
Zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Lekker ja, die broodjes hamburger. Ik kwak ze altijd op een grote Italiaanse bol. Dan heb je ook big ass burgers nodig. Moarrr!
Nu zag ik maandag zoete aardappelen liggen. Zoet! Zoet! Zoet!![]()
Die wilde ik eigenlijk gelijk meenemen maar ja, wat moet je ermee en waar smaakt het eigenlijk naar?
Weet iemand dat?
Dus je koopt ze, wast ze, even schillen en dan flikker je ze in de biobak?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:10 schreef Lavenderr het volgende:
Zo. Tenminste, dat vind ik.
Oh en goedemorgen
Een beetje winkelier kan jou daar alles over vertellenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Lekker ja, die broodjes hamburger. Ik kwak ze altijd op een grote Italiaanse bol. Dan heb je ook big ass burgers nodig. Moarrr!
Die wilde ik eigenlijk gelijk meenemen maar ja, wat moet je ermee en waar smaakt het eigenlijk naar?
Weet iemand dat?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een beetje winkelier kan jou daar alles over vertellen
ik geloof dat zoete aardappels vooral in de surinaamse keuken worden gebruikt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:06 schreef Noek het volgende:
Weet iemand dat?
Worden die dingen niet gewoon dezelfde dag afgeleverd dan? Pats uit het magezijn, hup naar de klant, zo gaat dat hierquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:39 schreef remlof het volgende:
Ah, ik kan niet wachten totdat ik m'n nieuwe koelkast heb, dan kan ik ook weer dingen kopen die niet mogen bevriezen
Ow goeiemorgen
Nee morgen, vandaag moet ik nog werken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Worden die dingen niet gewoon dezelfde dag afgeleverd dan? Pats uit het magezijn, hup naar de klant, zo gaat dat hier
Het is veel te mooi weer om te werken. Het is werkelijk prachtig buiten. En wat doe ik? Ik zit vanmiddag in een duf leslokaal een training te gevenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee morgen, vandaag moet ik nog werken.
En dan moet je hem ook nog minimaal 12 uur laten rusten waarschijnlijk?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee morgen, vandaag moet ik nog werken.
Ter informatie, het gros van Nederland kan niet genieten van het weer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is veel te mooi weer om te werken. Het is werkelijk prachtig buiten. En wat doe ik? Ik zit vanmiddag in een duf leslokaal een training te geven
Hoe is het op school? Bijna vakantie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef liesje1979 het volgende:
Eindelijk weer eens zon op mijn vrije dag
Noek, als ik het mij goed herinner kan je zoete aardappels poffen op de bbq en worden ze vaak gebruik in aardappel salades enzo.
Goedemorgen.
Morgen en 2 juli nog, maar dan ga ik om de week op vrijdag extra werken omdat dat even beter is voor de groep (gaat nog niet zo soepel met die 2 meiden). En ik heb net even gekeken, na de vakantie nog een les of 12 en dan klaar!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe is het op school? Bijna vakantie?![]()
Ik ga ze in de pindasoep mikken denk ik. Of iets met vis en gebakken banaan. Van het weekend maar eens wat probieren.
3-2-1 Aftellen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen en 2 juli nog, maar dan ga ik om de week op vrijdag extra werken omdat dat even beter is voor de groep (gaat nog niet zo soepel met die 2 meiden). En ik heb net even gekeken, na de vakantie nog een les of 12 en dan klaar!![]()
Moet nog wel het één en ander aan huiswerk doen, natuurlijk.![]()
En zonnen, dat moet ik ook!
Ja!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
3-2-1 Aftellen!![]()
Het einde komt dan in elk geval wat in zicht. Beter!
Nederlandquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nederland![]()
O wacht.. Nederland!![]()
Zometeen dus maar snel naar huis. Kan ik de lange lunchpauze lekker in de tuin houden (als ik aan een sleutel van het huis weet te komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |