ach Disana, we zullen er niks van terug zien, worden wel meer opnamens gemaakt hier, laatst bij de sloterplas een filmlokatie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik vind dat de bewoners naderhand wel een bloemetje verdiend hebben. Zeker als ik lees dat het bij FANN wel een week heeft geduurd.
Tja spelbreker als ik benquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
hebben we een bug?![]()
Ik zag dit topic staan en toen ineens niet meer
Moet je dan de hele tijd voorlangs heen en weer lopen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef Laysa het volgende:
ik zit me nu al heel de tijd te bedenken hoe mijn luchtverfrisser heet![]()
Tis zo'n sprayding die automatisch sprayt.....met zo'n sensor dr in....ook heel lekker en gewoon bij elke supermarkt te koop...
dit klinkt bijna als die reclame van die peruaanse muts
Ik vind het wel ver gaan hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahhaa nee, maar Yvonne wel, ze belde bij haar aan of haar oranje leeuw verwijderd kon worden, anders gingen ze er kartonnetje op plakken maar dat staat dan ook zo aso als je huis op de reklame komt, dus zij verwijderd voor 1 dag haar leeuw,misschien hebben ze bij mij ook wel aangebeld maar was niet thuis, dus misschien morgenochtend, maar dan moet ik ook mijn vlaggetjes verwijderen van de voordeur.
ben blij dat ze niet achter filmen, want dat had ik echt geweigerd, ga niet mijn balkon afbreken want dat oranje staat zo gezellig met mijn lampjes, vlaggen, vlaggetjes etc.
ja precies die...quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je je kiezen op breekt .. Ja die ken ik wel
Verdomme dacht ik er vanaf te zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een mooi pakket, dat hou je toch gewoon zelf voor het mooi? Hartstikke lief ook maar ik heb nog wel wierook, alleen vind ik dat zo penetrant nu ik weer goed ruik
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet je dan de hele tijd voorlangs heen en weer lopen?
Klinkt wel lekker. Moet je zeker bij een drogist voor zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee eens in de zoveel tijd doet ie zelf sprayen maar als je er langs loopt ook....ik heb katoen geur
echt lekker
ach ook wel weer leuk, ken ik elke keer roepen hier, jongenssssssssss daar woon ikquote:
'Becel, voor mooie billen.'quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach ook wel weer leuk, ken ik elke keer roepen hier, jongenssssssssss daar woon ik![]()
misschien wordt ik wel ontdekt en ga ik morgen als ik OPNAME hoor wel bloot mijn voordeur uitrennen zo vol in beeld
Bij elke supermarkt gewoon te koopquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Moet je zeker bij een drogist voor zijn?
Soury
Kut kattenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker. Moet je zeker bij een drogist voor zijn?
Soury
Oooohhhh, daar heb ik volgens mij wel eens een reclame van gezien.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is het Disana
Brise sense en spray
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee eens in de zoveel tijd doet ie zelf sprayen maar als je er langs loopt ook....ik heb katoen geur
echt lekker
heb je nou gelezen... van dat doop of trouwkadootje ik denk echt dat dat het isquote:
Luchtvervrisserquote:
Mijn paps dacht ook dat het iets van de doop was. Laysa is er nu een foto van aan het maken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je nou gelezen... van dat doop of trouwkadootje ik denk echt dat dat het is![]()
ik herinner me nu ook wel eens zoiets gezien te hebben als we hetzelfde bedoelen
anders moet je maar een keer een foto neerzetten hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |