Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worryquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:55 schreef Graseter het volgende:
Ze denken dat ik 18 ben, ze denken dat Myraela 18 is. Iedereen die ouder dan 16 is is 18. Mag dus
Dat dus. Gezien het stemrecht is het ook beter zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worry
Nee, ik doe niet aan ochtendsex.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze waren niet op jou aan het klussen?
Ik ben geen ochtendmens. Totaal niet. Echt alles en iedereen wat mij op onprettige of prettige manier wakker maakt, moet wel levensmoe zijn.quote:
OKquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens. Totaal niet. Echt alles en iedereen wat mij op onprettige of prettige manier wakker maakt, moet wel levensmoe zijn.
Zelfs sex hou ik niet van als ik net wakker ben.
Oh, dat doe ik never niet. Ik kruip er zachtjes uit, en ga mijn eigen ding doen. Heerlijk als je niet meteen kussiekroel hoeft te doen met je vriendinquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef Kluts het volgende:
Ook zo erg, van die vriendjes die dan denken dat het onzin is, en denken je op prettige manier wakker te maken.
Rot op, laat me slapen, denk ik dan. Sowieso ben ik niet aanspreekbaar voor mijn eerste peuk.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik never niet. Ik kruip er zachtjes uit, en ga een ontbijtje op bed voor haar maken. Heerlijk als je niet meteen kussiekroel hoeft te doen met je vriendin
Soquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worry
Dat zijn dan zeikerdsquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Niet dat ik ooit van iemand ontbijt op bed heb gehad, want alle mannen zeiken om de kruimels.
Oh, als het echt moet, mik ik wel een flesje drinkonbijt de slaapkamer inquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Niet dat ik ooit van iemand ontbijt op bed heb gehad, want alle mannen zeiken om de kruimels.
Scorp, ik vond je in mijn fobo al irritant, en nu kom je hier klieren?quote:
Drinkontbijt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, als het echt moet, mik ik wel een flesje drinkonbijt de slaapkamer in
Die moeten niet eens blijven slapen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet niet hoe het is met een vriend, maar met one night stands ofzo moet ik er helemaal niks van hebben
Ik maak wel eens echte onbijtjes. Beschuitje, eitje, verse jus. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Drinkontbijt.
Zie je het voor je? Je ligt als meid in bed, je vriendje is al uitgestapt, je hoort hem driftig rommelen in de keuken en denkt: "Wat zou hij toch aan het doen zijn? Een ontbijtje maken misschien?"
En dan komt hij terug met een beker goeiemorgendrinkontbijt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nep-bull, internet.
JIJ denkt meteen aan rukken. Smeerlap
Klinkt bekend, ik moet mijn eerste vandaag nog doen, voor het werk geen tijd voor gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef Kluts het volgende:
Sowieso ben ik niet aanspreekbaar voor mijn eerste peuk.
Mwah.quote:
Daar MAAK je tijd voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik moet mijn eerste vandaag nog doen, voor het werk geen tijd voor gehad.
Als je een botte zak wil zijn, moet je dat ook gewoon durven te zeggen. Dit vind ik wel erg zwak klinken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah.
Een vriend van mij heeft altijd wel een aardige techniek. Mochten ze per ongeluk in slaap vallen dan zet hij zijn wekker heel vroeg. Spingt heel gehaast op, gaat zich aankleden en weet te de dame in kwestie te melden dat ze hetzelfde moet doen. Want hij heeft zich verslapen en hij moet heel snel naar zijn werk. Binnen een minuut of 5 staan ze buiten. Daar weet hij zich te herinneren dat hij nog iets binnen heeft laten liggen. Sorry spreek je snel ik moet dat pakken.
Hij weer naar binnen en dame weg
Het is al niet de bedoeling dat ze blijven slapen. Over het algemeen is hij daar vrij duidelijk in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je een botte zak wil zijn, moet je dat ook gewoon durven te zeggen. Dit vind ik wel erg zwak klinken.
Ik zei vroeger dan gewoon na "de daad", of eigenlijk na de peuk die daarop volgt: Zeg, moest je niet eens gaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah.
Een vriend van mij heeft altijd wel een aardige techniek. Mochten ze per ongeluk in slaap vallen dan zet hij zijn wekker heel vroeg. Spingt heel gehaast op, gaat zich aankleden en weet te de dame in kwestie te melden dat ze hetzelfde moet doen. Want hij heeft zich verslapen en hij moet heel snel naar zijn werk. Binnen een minuut of 5 staan ze buiten. Daar weet hij zich te herinneren dat hij nog iets binnen heeft laten liggen. Sorry spreek je snel ik moet dat pakken.
Bekende van mij, wordt wakker, grijpt pakje shag, draait shaggie, steekt shaggie op, doet dan zijn ogen open. First things first!quote:
Mijn huisgenootje vraagt 's ochtends altijd: Heb je je peuk al op? Nee? Dan wacht ik wel even met praten nog.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekende van mij, wordt wakker, grijpt pakje shag, draait shaggie, steekt shaggie op, doet dan zijn ogen open. First things first!
Haha je kan ook gewoon recht voor de raap zijn. Al gebruik ik ook nog wel eens dat ik nog van alles moet doen enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah.
Ik vind het echt helemaal niks. Ik ga nog liever om 05.00 naar huis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha je kan ook gewoon recht voor de raap zijn. Al gebruik ik ook nog wel eens dat ik nog van alles moet doen enzo.
Probleem zit hem vaak als je in een andere stad bent. Maar zelf ben ik dan toch altijd wel rond 7/8 wakker. End an ben ik zo vertrokken.
Het laatste anytime boven blijven slapen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
Overigens is er maar 1 ding waar ik een grotere hekel aan heb dan ochtendsex. En dat is op moeten staan, je aankleden en weer naar buiten nadat je gebatst hebt.
Bij een ONS ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het laatste anytime boven blijven slapen.
Voel je je dan zo ongemakkelijk?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het laatste anytime boven blijven slapen.
Die optie heb ik niet echt als ik met het ov moet gaan enzo. En vaak wil ik toch wel even slapen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Ik ga nog liever om 05.00 naar huis.
Ik heb dr gewoon niks meer te melden de volgende ochtend. Dna liever in de avond/nacht door de zure appel. In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.quote:
Precies. Dan blijf ik liever maffen na een ONS. Maar 's ochtends zsm loesoe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
Overigens is er maar 1 ding waar ik een grotere hekel aan heb dan ochtendsex. En dat is op moeten staan, je aankleden en weer naar buiten nadat je gebatst hebt.
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Dan blijf ik liever maffen na een ONS. Maar 's ochtends zsm loesoe.
Op het moment zelf is het even irritant, maar vaak ben je dan blij dat je in je eigen bedje ligtquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niks meer te melden de volgende ochtend. Dna liever in de avond/nacht door de zure appel. In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.
+1quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes.
Nee, zover zou ik niet gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes. Probleem opgelost.
Daarom. Ik weet de plus al dus het moment zelf is niet eens vervelend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op het moment zelf is het even irritant, maar vaak ben je dan blij dat je in je eigen bedje ligt
L-E.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:37 schreef Lily-Ella het volgende:
Morning peepels.
Had ik ook niet verwacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik doe ook niet aan ONS. Past echt niet bij me.
Jij hebt thuis geen spiegels?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.
Oh, wauw, dank je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist wel! Ik zie jou als integer en verantwoordelijk..
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik doe ook niet aan ONS. Past echt niet bij me.
Wish I had.quote:
Ik zie er het nut niet van in. Vroeger deed ik het wel, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.quote:
De RONS (Romantische ONS) is anders ook vermakelijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in. Vroeger deed ik het wel, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.
Nu ik single zijn mis ik sex wel, maar niet zodanig dat ik daar echt onder lijd ofzo. Ik mis meer de intimiteit van het klef op de bank een film kijken, dat soort dingen. En met een ONS doe je dat soort dingen toch niet, daar heb je alleen sex mee.
Dat. Sex is fijn maar ik vind tegenwoordig intimiteit en geborgenheid (het lekker in elkaars armen liggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in. Vroeger deed ik het wel, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.
Nu ik single zijn mis ik sex wel, maar niet zodanig dat ik daar echt onder lijd ofzo. Ik mis meer de intimiteit van het klef op de bank een film kijken, dat soort dingen. En met een ONS doe je dat soort dingen toch niet, daar heb je alleen sex mee.
Een ONS voorziet ook in een bepaalde behoefte, zij het in een andere. Maar ik denk dat ik voorlopig ga genieten van het feit dat ik weer single ben en niet gelijk op zoek naar iets nieuws. Die vastigheid kan wat mij betreft wel weer even in de koelkast.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Sex is fijn maar ik vind tegenwoordig intimiteit en geborgenheid (het lekker in elkaars armen liggen) belangrijker dan sex. Niet dat ik nooit een ONS meer heb maar achteraf heb ik wel zo iets van 'waarom deed ik dit ook alweer?'.
Egostreling is goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
Hihi. Heb net een klant aan de telefoon die ik hielp met wat vragen. Zegt hij: Jij bent altijd zo vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, een stuk beter dan die meid die er eerst zat!
Ik: Eh, bedankt, maar ik vervang haar tijdens ziekte.
Klant: Oh.Maar ze zouden jou moeten houden.
Haha wat een leuk compliment! Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
Hihi. Heb net een klant aan de telefoon die ik hielp met wat vragen. Zegt hij: Jij bent altijd zo vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, een stuk beter dan die meid die er eerst zat!
Ik: Eh, bedankt, maar ik vervang haar tijdens ziekte.
Klant: Oh.Maar ze zouden jou moeten houden.
Ja, dat dus. Plat gezegd is er na het gebats wat druk vanaf als in, je kan er wat dat betreft weer ff tegenaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Sex is fijn maar ik vind tegenwoordig intimiteit en geborgenheid (het lekker in elkaars armen liggen) belangrijker dan sex. Niet dat ik nooit een ONS meer heb maar achteraf heb ik wel zo iets van 'waarom deed ik dit ook alweer?'.
Dan is het toch geen ONS meer. Dan is het een date.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Rifoki het volgende:
[..]
De RONS (Romantische ONS) is anders ook vermakelijk!
Secretaresse.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Haha wat een leuk compliment! Wat voor werk doe je eigenlijk?
Nut? Ach, ik vind seks gewoon lekker. En voor mij maakt het een avondje stappen compleet. Lol hebben, drinken, dansen, seksen. Maar ja, iedereen is andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Elitaire poser.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:50 schreef Kreator het volgende:
Goedesmorges..
Zo. Eerst maar eens een paar uur heerlijk lamballen, dan de auto even stofzuigen
en dan golfen
.. En dan eten
. . Oh ja, en tennis.
.
Yep, achteraf had ik (die 2 keer) spijt, niks voor mij die ONSjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo. Maar toen werd ik ineens iemand met gevoelens enzo en toen ging alles mis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nut? Ach, ik vind seks gewoon lekker. En voor mij maakt het een avondje stappen compleet. Lol hebben, drinken, dansen, seksen. Maar ja, iedereen is anders
Nou ja, spijt zou ik het ook weer niet willen noemen, het was fijn maar ik wil gewoon meer dan bevrediging van lusten. Ik ben dan ook een enorm gevoelsmens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, achteraf had ik (die 2 keer) spijt, niks voor mij die ONSjes.
True. Maar het begin is er.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan had ik die Jag wel gekocht en had ik lamballen vervangen door 'lunchen met het personeel'
Ik had er weldegelijk echt spijt van, voelde me een soort van ''vies'' ofzo...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, spijt zou ik het ook weer niet willen noemen, het was fijn maar ik wil gewoon meer dan bevrediging van lusten. Ik ben dan ook een enorm gevoelsmens.
Mocht je niet voelen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, spijt zou ik het ook weer niet willen noemen, het was fijn maar ik wil gewoon meer dan bevrediging van lusten. Ik ben dan ook een enorm gevoelsmens.
Patser dat je er bent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Ik drink momenteel wel elitair dure koffie?
Ik ben zo, incl. gevoelensquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo. Maar toen werd ik ineens iemand met gevoelens enzo en toen ging alles mis.
Kopi Luwak?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Ik drink momenteel wel elitair dure koffie?
Dat bij iedereen verschillend, me dunkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo, incl. gevoelens(dus dat is het niet
)
Gelukkig maar! Het zou wat zijn als iedereen gelijk zou zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat bij iedereen verschillend, me dunkt.
Dan moet het die zwarte kousen invloed van de Veluwe zijn. Op den duur ontkom je daar niet aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zo, incl. gevoelens(dus dat is het niet
)
Precies. Dus zo maar zeggen dat een ONS niks voor je is, omdat je op gevoelens gericht bent, is wat kort door de bocht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat bij iedereen verschillend, me dunkt.
That must be it. Ik heb er ook al last van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet het die zwarte kousen invloed van de Veluwe zijn. Op den duur ontkom je daar niet aan.
You can run, you can hide, but you'll never escape!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet het die zwarte kousen invloed van de Veluwe zijn. Op den duur ontkom je daar niet aan.
Mijn ONS-jes draaien niet 100% om lust... eigenlijk...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
Ach seks met alleen lusten moet kunnen. Soms..
Ik heb nooit ONS-jes, maar zou ik ze hebben bij mij wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ONS-jes draaien niet 100% om lust... eigenlijk...
niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ONS-jes draaien niet 100% om lust... eigenlijk...
Nou ja, ik merk dat sinds ik meer bij dat soort dingen stilsta, eigenlijk geen behoefte aan losse contacten echt heb. Dus voor mij is het anders.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Dus zo maar zeggen dat een ONS niks voor je is, omdat je op gevoelens gericht bent, is wat kort door de bocht.
Mja, als ik een ONS heb, is dat wel met iemand die ik leuk vind. Niet zomaar een random 'spermadump'.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nooit ONS-jes, maar zou ik ze hebben bij mij wel.
Anders zou ik het geen ONS noemen.
Och, in een relatie heb je ook wel eens dat je puur uit lust een potje sexed. Je hebt zoveel verschillende soorten sex wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
Ach seks met alleen lusten moet kunnen. Soms..
Dat is een scharrel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, als ik een ONS heb, is dat wel met iemand die ik leuk vind. Niet zomaar een random 'spermadump'.
Let's get this straightquote:
Als iemand naast aantrekkelijk ook leuk is, dan is het voor mij niet echt eenmalig vaak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let's get this straight
Meid ontmoeten in de kroeg, mee dansen, drinken, daarna mee naar huis, seksen en ik vind haar leuk: Scharrel
Meid ontmoeten in de kroeg, mee dansen, drinken, daarna mee naar huis, seksen en ik vind verder niks van haar: ONS
?
In dat tweede geval was ik er niet eens mee gaan dansen/drinken etc.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als iemand naast aantrekkelijk ook leuk is, dan is het voor mij niet echt eenmalig vaak.
Het gaat waarschijnlijk meer om de definitie 'leuk'. Als je iemand uberhaupt niet moet, dan ga je er niet mee nuecken inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Let's get this straight
Meid ontmoeten in de kroeg, mee dansen, drinken, daarna mee naar huis, seksen en ik vind haar leuk: Scharrel
Meid ontmoeten in de kroeg, mee dansen, drinken, daarna mee naar huis, seksen en ik vind verder niks van haar: ONS
?
In dat tweede geval was ik er niet eens mee gaan dansen/drinken etc.
aquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk meer om de definitie 'leuk'. Als je iemand uberhaupt niet moet, dan ga je er niet mee nuecken inderdaad.
Maar wat is leuk.
a) Kriebels in de buik, maar niet relatiewaardig.
b) Lekker genoeg om met een dronken kop eens kapot te nuecken.
Idd. Maar ook scharrels zijn niet echt mijn ding meer. Ik wil liever gewoon iemand helemaal tegekgaaf leuk vinden in plaats van ermee batsen omdat de druk eraf moet en ik hem ook wel aardig vind.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:07 schreef Tally het volgende:
Wat Kluts zegt. Een ONS is iemand die je ziet staan, "leuk" genoeg vind voor een beurt en dan er niets meer van hoort.
De enige gevoelens zijn dus lust. Anders word het een scharrel en zal je die gene vaker zien.
Je hebt gelijk. Geen verwachtingen bij de ander die anders zijn dan de jouwequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik hou het maar gewoon bij iemand echt leuk vinden, daten, neuken, relatie, of iets in die trant...
Daar zit em dus het verschil. Ik zou ook prima het bij één keer kunnen laten, ook al is het meer dan lust.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:07 schreef Tally het volgende:
Wat Kluts zegt. Een ONS is iemand die je ziet staan, "leuk" genoeg vind voor een beurt en dan er niets meer van hoort.
De enige gevoelens zijn dus lust. Anders word het een scharrel en zal je die gene vaker zien.
De kans dat je iemand tegenkomt die je na het nuecken niet uit je kop krijgt is echt wel een stuk groter als je 1 of 2 keer per week een scharrel in de kroeg zoekt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Daar zit em dus het verschil. Ik zou ook prima het bij één keer kunnen laten, ook al is het meer dan lust.
Waarom zou je? Om je zoektocht naar de volgende ONS voort te zetten? Dan is het jagen om het jagen. Als je een ONS hebt die goed bevalt, waarom zou je het dan daarbij laten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar zit em dus het verschil. Ik zou ook prima het bij één keer kunnen laten, ook al is het meer dan lust.
Voor de afwisseling. Er zijn nog zoveel dingen te ontdekkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom zou je? Om je zoektocht naar de volgende ONS voort te zetten? Dan is het jagen om het jagen. Als je een ONS hebt die goed bevalt, waarom zou je het dan daarbij laten?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Kluts het volgende:
Eindelijk op SLAM FM een plaat die wél de moeite is.
Ben ik het niet mee eens. Als je relatie niet goed zit, loopt het spaak. Je beeindigt je relatie omdat je hem/haar niet meer leuk genoeg vindt. Open of gesloten, als je huidige relatie niet goed is, kun je overal iemand leuker tegen komen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kans dat je iemand tegenkomt die je na het nuecken niet uit je kop krijgt is echt wel een stuk groter als je 1 of 2 keer per week een scharrel in de kroeg zoekt.
Daarom werkt een open relatie 9 van de 10 keer niet, ook al wil je het allebei graag zo.
Mwah, dat vind ik wel meevallen. Daarbij is sex met iemand waar je vaker mee sexed vaak ongeremder en afwisselender dan een ONS die je nog moet leren kennen en waar je aan moet wennen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de afwisseling. Er zijn nog zoveel dingen te ontdekken
Vind je? Er zullen altijd wel 1 of 2 dingen op een lijstje staan, maar 'zoveel te ontdekken..' ben ik niet tegengekomen de laatste paar jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn nog zoveel dingen te ontdekken
+1quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik hou het maar gewoon bij iemand echt leuk vinden, daten, neuken, relatie, of iets in die trant...
Ik vind seks met meid A vaak heel anders dan met meid B. Ik heb het niet over handelingen tijdens de seks. Maar wel hoe je dat doet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind je? Er zullen altijd wel 1 of 2 dingen op een lijstje staan, maar 'zoveel te ontdekken..' ben ik niet tegengekomen de laatste paar jaar.
Denk dat je dat schromelijk overschat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Voor de afwisseling. Er zijn nog zoveel dingen te ontdekken
De kans dat je iemand anders tegenkomt die leuker is, waardoor je je relatiepartner minder leuk gaat vinden is echter wel een stuk groter als je elke week op zoek gaat. Dat zie je toch ook wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Als je relatie niet goed zit, loopt het spaak. Je beeindigt je relatie omdat je hem/haar niet meer leuk genoeg vindt. Open of gesloten, als je huidige relatie niet goed is, kun je overal iemand leuker tegen komen.
Ja dat zie ik wel. Ik zie het alleen niet als een probleem. Ik ben gek op mijn vriendin. Hmm hoe zeg ik dit... Voor mij zou het het niet doen, voelen alsof ik bang ben dat mijn huidige relatie niet goed genoeg is. Ik heb vertrouwen in mijn liefde. Als ik dat niet had, zou ik ook tijdens het bingo-en of het pimpampetten een leukere meid tegen kunnen komen. Doordat ik me er extra van bewust ben (en ik vind dat ik dat ook moet), kijk ik veel meer naar of het tijdelijke vlagen zijn waardoor iemand leuker lijkt, of dat zo'n iemand echt leuker is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kans dat je iemand anders tegenkomt die leuker is, waardoor je je relatiepartner minder leuk gaat vinden is echter wel een stuk groter als je elke week op zoek gaat. Dat zie je toch ook wel?
Dat dus. Wisselende contacten hebben 1 overeenkomst: Ze waren niet geweldig genoeg om het vaker te doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat je dat schromelijk overschat.
Ik vind dat ik daar de afgelopen jaren veel leuke dingen door heb meegemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Denk dat je dat schromelijk overschat.
Ze kunnen een upgrade krijgen naar fuckbuddyquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Wisselende contacten hebben 1 overeenkomst: Ze waren niet geweldig genoeg om het vaker te doen.
Ik ben geen ochtendmens maar als er iets even moet als ik net wakker ben....quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Ochtendseks
Maar ja, ik ben dan wel een ochtendmens
Daar gaat wel een erg strenge selectieprocedure aan vooraf.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kunnen een upgrade krijgen naar fuckbuddy
Huh? Jij bent toch maagd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens maar als er iets even moet als ik net wakker ben....
Ik zie dat toch echt anders. Vaak wil ik het nog wel een keer doen met die meid/jongen. Soms doe ik dat ook. Maar meestal zorgen de dingen er omheen ervoor dat het bij 1 of een paar keer blijft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Wisselende contacten hebben 1 overeenkomst: Ze waren niet geweldig genoeg om het vaker te doen.
Truequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar gaat wel een erg strenge selectieprocedure aan vooraf.
Chocoprins!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders. Vaak wil ik het nog wel een keer doen met die meid/jongen. Soms doe ik dat ook. Maar meestal zorgen de dingen er omheen ervoor dat het bij 1 of een paar keer blijft.
Van alcohol wordt ik sowieso geil.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef Myraela het volgende:
ONS is echt niets voor mij. Ik zal ze vast nog wel hebben en ik geloof niet dat alle seks uit liefde moet zijn. Maar dan toch liever een gast die ik vaker zie en me toch wel goed bij voel, zonder relatie. Dan een ONS waarbij het maar goed is dat er alcohol is, want anders had ik het nooit gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]oja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Maar wel met een stoer zwart ros met lichtmetalen velgen hoeven, en niet een witte met een roze strik in de staart!quote:
Strikjes!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel met een stoer zwart ros met lichtmetalen velgen hoeven, en niet een witte met een roze strik in de staart!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel met een stoer zwart ros met lichtmetalen velgen hoeven, en niet een witte met een roze strik in de staart!
Dat is at the moment niet erg tactisch, die ga ik nog nodig hebben om tegenover mijn studieschuld te zetten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neem dan gewoon wat uren op
terrasjesweer...
Wat is er mis met roze? Heb een knalroze t-shirt aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Hey techiequote:
Hai klutsjequote:
1) Ik had het over een roze STRIK.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is er mis met roze? Heb een knalroze t-shirt aan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik zit op m'n werk, dus ik heb helaas niet zoveel aan het mooie weer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Belsezar het volgende:
Hey techie
Ga je vandaag nog genieten van het heerlijke weertje?
Niks, heb ook roze shirtsquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ben je echt maagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar mijn handjes zijn er niet afgehakt.
Een dergelijk opmerking had ik eerder verwacht van een onzeker of 'in de kast' tiepje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
2) Roze is een vrouwenkleur (en dat is het laatste wat ik er over zeg, ik heb die discussie (ook hier), iets te vaak gevoerd.)
Meer deze kleur.quote:
je zou mijn sloeproei tenue eens moeten zien... Grote mannen van boven de twee meter en/of boven de honderd kilo in een migraine-gele sloep met hard roze shirts...quote:
Hissssssssssssssssssssquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Homo'squote:
Wat is er ?quote:
You wishquote:
Wel. Ik smaak naar kokos.quote:
Mooi is dat hequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Een dergelijk opmerking had ik eerder verwacht van een onzeker of 'in de kast' tiepje.
Dat soort dingen moet je in mijn vriendengroep dus nooit roepen. Mocht je dan ooit in slaap vallen heb je roze of oranje haar als je wakker wordquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi is dat he![]()
Roze en oranje, twee kleuren die ik never nooit niet aan zal hebben
Nooit last van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht je dan ooit in slaap vallen heb je roze of oranje haar als je wakker word
Ai, ik ben niet zo gek op kokos.quote:
Oranje ben ik met je eens. Dat vind ik echt een lelijke kleur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Mooi is dat he![]()
Dat is wel een kutstreekquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je in mijn vriendengroep dus nooit roepen. Mocht je dan ooit in slaap vallen heb je roze of oranje haar als je wakker word
Oranje is bij mij ook om die reden. Roze vind ik niet lelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ai, ik ben niet zo gek op kokos.![]()
[..]
Oranje ben ik met je eens. Dat vind ik echt een lelijke kleur.
Oranje heb ik alleen aan met koninginnedag of met een belangrijke wedstrijd van Oranjequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi is dat he![]()
Maar gelukkig ben je er nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:52 schreef zwaaibaai het volgende:
Of je bezorgt een automobilist een hardverzakking... Ik fiets gezellig door rood alsof het groen is en de bmw moest vol in zijn ankers. Hij is in elk geval wakker. En ik ook..
Ik ookquote:
Ook dan dus nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oranje heb ik alleen aan met koninginnedag of met een belangrijke wedstrijd van Oranje
Tally! Wil je wat drinken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ookSoms zo geil dat het me weinig uit maakt wat er in de buurt is
Als alle vrouwen daar nou eens last van hadden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
You have all the luckquote:
Ja, ik zeg dus helemaal niks over kleuren tegen zequote:
quote:Stephan van [10:55 AM]: *gooit mijter aan de kant* Ja! Ik ben terug!
Thom [10:55 AM]:Ik ben nog niet eens klaar met chocomel drinken
Stephan van [10:56 AM]: Ja je moet ook niet een jerrycan tappen!
Thom [10:56 AM]: hoe weet je dat ik een jerrycan heb!?
Stephan van [10:57 AM]: De wondere webcam wereld!
Thom [10:57 AM]: jij bent dus een hacker want mn webcam staat niet aan
Stephan van [10:58 AM]: *fluit fluit fluit* No comment. Niet zonder mijn advocaat!
Thom [10:59 AM]: hehe.. alright mn choco is op, zoals je kan zien op mn webcam
Stephan van [11:00 AM]: Ja ik zag 't. Dat was zowat in 1 teug!
Thom [11:00 AM]:kom eraan!
Stephan van [11:00 AM]: tot zo
Keertje terrasje doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Evil jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hai klutsje
Straks maar weer lekker in de zon zitten met een goed boek en een lekker koud drankje. Wat wonderolie erbij
Babe!quote:
Stephanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Kreator het volgende:
Ben je nou Thom of Stephan? En waarom is Thom met een H. dat is stom. En waarom is Stephan met ph. Dat is ook stom.
quote:
Dan waren er heel wat babies waarvan de vader niet bekend isquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als alle vrouwen daar nou eens last van hadden.
Je hebt mijn nummerquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij komt er aan
SNel fok afsluiten, haren kammen, kauwgompje!!
Ik ben nog erger dan je nu denktquote:
Ik lust geen wijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babe!
Alcohol dus he?Heb nog wel wat flessen wijn staan
Hoe jong is jouw Thom?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stephan
En we hebben het er al over gehad overd e H's in onze naam en het feit dat iedereen het verkeerd schrijft
Uuuh. Het is een stagiair. Ik gok jongquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lust geen wijnEn heb jij toch heel niet nodig joh!
[..]
Hoe jong is jouw Thom?
Dat heb ik gelukkig iets minder. Maar ach, dronken vrouwen zijn een engel in bed zeggen ze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Haha oh ja. Ik heb 'm niet opgeslagen.quote:
Jij kwam het niet brengen, bedoel je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Belsezar het volgende:
Mijn flesje olie was op dus ben aan de laatste begonnen. Je kwam hem maar niet ophalen
Ik denk het ook. Een homo zegt niet 'hehe, alright' in een chat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Uuuh. Het is een stagiair. Ik gok jong
Ik gok ook hetero trouwens.
Owh okequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuh. Het is een stagiair. Ik gok jong
Ik gok ook hetero trouwens.
Ben ik toch welquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig iets minder. Maar ach, dronken vrouwen zijn een engel in bed zeggen ze.
Stom van jequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:05 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Haha oh ja. Ik heb 'm niet opgeslagen.
Dat, en ik denk dat de gemiddelde discotheek en kroeg er ook heel anders uit zouden zien. Na een bepaalde tijd is de tent leeg, maar de bosjes en steegjes daarom heen........quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Dan waren er heel wat babies waarvan de vader niet bekend is
[..]
Hoe romantisch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
En we hebben het er al over gehad overd e H's in onze naam en het feit dat iedereen het verkeerd schrijft
De wc's!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat, en ik denk dat de gemiddelde discotheek en kroeg er ook heel anders uit zouden zien. Na een bepaalde tijd is de tent leeg, maar de bosjes en steegjes daarom heen........
Dus wanneer spreken we af?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lust geen wijnEn heb jij toch heel niet nodig joh!
Hehe, ik koop het aan de andere kant van de wereld, neem het mee hierheen, zeg dat het voor jou is en dan moet ik het nog brengen ook?quote:
Wil je nou een babe insmeren of niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, ik koop het aan de andere kant van de wereld, neem het mee hierheen, zeg dat hij voor jou is en dan moet ik hem nog brengen ook?
Kom je die wc-ruimte binnen, achter elk deurtje lawaai.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
De wc's!En in een steegje is best leuk.. Voor een keertje
Jij hebt nooit tijd.quote:
of allebeiquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je in mijn vriendengroep dus nooit roepen. Mocht je dan ooit in slaap vallen heb je roze of oranje haar als je wakker word
Ik heb nog wel blauw, zilver en glittertjes staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef -Engel- het volgende:
of allebei* -Engel- pakt vast de spuitbussen
zijn hart verzakte hard. En ik moet eerst even lezen voor ik op invoeren klik.quote:
Het was ook geen strandweer.quote:
Glittertjes?!?! WTF moet jij met glittertjes?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel blauw, zilver en glittertjes staan.
Zwaai, komt er binnenkort nog wat leuks in het Burger?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zijn hart verzakte hard. En ik moet eerst even lezen voor ik op invoeren klik.
Liegbeestjequote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel blauw, zilver en glittertjes staan.
Ik heb 1 keer gezwommen dit jaar. voor de rest was het terrasweer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Liegbeestje
Je hebt zelf verteld dat je al meerdere malen bent gaan zonnen
Dat zijn de rotste ONS-en..quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Soms heb je van die dresscodes.. ghehghe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Belsezar het volgende:
Glittertjes?!?! WTF moet jij met glittertjes?
Gatverdamme. Het gaat ook alleen maar om de sex he!quote:
Ok, maar je hebt nog steeds niet gezegd wanneer je dan wel kan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gezwommen dit jaar. voor de rest was het terrasweer.
Echt te banaal!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het gaat ook alleen maar om de sex he!
Oja. Wanneer is het strandweer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, maar je hebt nog steeds niet gezegd wanneer je dan wel kan.
Banaal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt te banaal!Walgelijk zijn die types.
quote:
quote:
Maar als het onder de 25 graden is is het te koud in bikini!quote:
Dan doe je die uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als het onder de 25 graden is is het te koud in bikini!
Dat is waar, maar jou een dag laten kiezen werkt wil je zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als het onder de 25 graden is is het te koud in bikini!
Tuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jou een dag laten kiezen werkt wil je zeggen![]()
Oke. touché.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jou een dag laten kiezen werkt wil je zeggen![]()
Mede-passant!quote:
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. touché.
Binnenkort maar een dagje Almere doen dus.
Wanneer moet Brazil tegen Portugal?quote:
Maar daar is geen strand.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. touché.
Binnenkort maar een dagje Almere doen dus.
De 25ste.quote:
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.quote:
Het is smiddagsquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.
het is nooit te vroeg voor fituurquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
Honger...maar het is nog wel beetje vroeg voor frituur zeker?
Hm...heb vanmorgen wel vrij vroeg ontbeten. En ik mag mezelf best iets lekkers gunnen. Moet goed eten want heb nog genoeg te doen. Nog 1500 woorden voor mijn essay.quote:
Is er zand? Ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen strand joh!Het is Almere
Zat andere dagenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.
Dan woon je op de verkeerde plek!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is er zand? Ja.
Water om in te zwemmen? Ja.
Strand-ish genoeg.
(Als je woont waar ik woon kom je sowieso bijna nooit op het strand.)
het is tenslotte bijna lunchtijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...heb vanmorgen wel vrij vroeg ontbeten. En ik mag mezelf best iets lekkers gunnen. Moet goed eten want heb nog genoeg te doen. Nog 1500 woorden voor mijn essay.
Als NL tegen Brasil moet spelen, als het daarvan komt, moeten we sowieso samen kijken.quote:
Bijna he. En eer het allemaal klaar is, zitten we rond 12 uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
het is tenslotte bijna lunchtijd
voor mij ontbijt
Zeeland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Kluts het volgende:
(Als je woont waar ik woon kom je sowieso bijna nooit op het strand.)
lui? ik was hier om 7 uur aanwezig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijna he. En eer het allemaal klaar is, zitten we rond 12 uur.
Luie donder!
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
Honger...maar het is nog wel beetje vroeg voor frituur zeker?
Afgesproken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als NL tegen Brasil moet spelen, als het daarvan komt, moeten we sowieso samen kijken.
Als de een verliest, kan die iig nog feest vieren met de ander.
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.
ik weet nog op school.... 9 uur zaten we aan de patatquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.
Decemberquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet nog op school.... 9 uur zaten we aan de patat
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.
Waarom heb je dan niet ontbijten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
lui? ik was hier om 7 uur aanwezig.
de eerste met een sleutel om kwart voor 8
Om 12 uur geen frituur? Geen moeite mee. Ben sinds half 9 op, werk thuis en ben helemaal fit. Ik heb ontzettend honger dus frituur is wat mij betreft, geen vreemde zaak. Het voelt alleen vroeg om het nog geen 12 uur is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.
quote:Stephan: I loooove my new SAP!
Thom [11:40 AM]: Ga je vanavond nog gezellig samen eten met SAP? *haalt chocomel*
Stephan van [11:42 AM]: Als dat SAP dat zou willen wel Bij kaarslicht, SAP & ik
Thom [11:42 AM]: haha zo stelde ik het me ook al voor............. ik ben alleen 1 ding vergeten te noteren...........
Ow.quote:Stephan van [11:43 AM]:
En dat is?
Thom [11:43 AM]:
serienummer van je laptop
Dat is andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.
I don't get it.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg even een hartverzakking!
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
Its always happy hour somewhere on the planet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.
Die lekker printerfix-man die hier net was, was duidelijk enthousiaster.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
quote:
Ik zal de laatste zijn die daar over klaagt ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Its always happy hour somewhere on the planet.
Samequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
doe ik nooit, ik eet pas rond lunchtijd
Hij hoopte op het cijferslotnummer van z,n kuisheidsgordel.quote:
Ik wilde net zeggen, die caipirinha was zo wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Ik zal de laatste zijn die daar over klaagt ja.
Whehehehe ik moest er om lachen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
Me too.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
doe ik nooit, ik eet pas rond lunchtijd
Samequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
zoals nu ging ik rond kwart voor 7 de deur uit dan heb ik echt geen trek hoor.....
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zoquote:
Ik ontbijt ook vrijwel nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
zoals nu ging ik rond kwart voor 7 de deur uit dan heb ik echt geen trek hoor.....
Is dat via msn? Dan wil ik jullie msn adressenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Ocherme!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
26 juni, clubdubb met brutuzzz en gomez bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zwaai, komt er binnenkort nog wat leuks in het Burger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |