Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worryquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:55 schreef Graseter het volgende:
Ze denken dat ik 18 ben, ze denken dat Myraela 18 is. Iedereen die ouder dan 16 is is 18. Mag dus
Dat dus. Gezien het stemrecht is het ook beter zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worry
Nee, ik doe niet aan ochtendsex.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze waren niet op jou aan het klussen?
Ik ben geen ochtendmens. Totaal niet. Echt alles en iedereen wat mij op onprettige of prettige manier wakker maakt, moet wel levensmoe zijn.quote:
OKquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens. Totaal niet. Echt alles en iedereen wat mij op onprettige of prettige manier wakker maakt, moet wel levensmoe zijn.
Zelfs sex hou ik niet van als ik net wakker ben.
Oh, dat doe ik never niet. Ik kruip er zachtjes uit, en ga mijn eigen ding doen. Heerlijk als je niet meteen kussiekroel hoeft te doen met je vriendinquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef Kluts het volgende:
Ook zo erg, van die vriendjes die dan denken dat het onzin is, en denken je op prettige manier wakker te maken.
Rot op, laat me slapen, denk ik dan. Sowieso ben ik niet aanspreekbaar voor mijn eerste peuk.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik never niet. Ik kruip er zachtjes uit, en ga een ontbijtje op bed voor haar maken. Heerlijk als je niet meteen kussiekroel hoeft te doen met je vriendin
Soquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worry
Dat zijn dan zeikerdsquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Niet dat ik ooit van iemand ontbijt op bed heb gehad, want alle mannen zeiken om de kruimels.
Oh, als het echt moet, mik ik wel een flesje drinkonbijt de slaapkamer inquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Niet dat ik ooit van iemand ontbijt op bed heb gehad, want alle mannen zeiken om de kruimels.
Scorp, ik vond je in mijn fobo al irritant, en nu kom je hier klieren?quote:
Drinkontbijt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, als het echt moet, mik ik wel een flesje drinkonbijt de slaapkamer in
Die moeten niet eens blijven slapen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik weet niet hoe het is met een vriend, maar met one night stands ofzo moet ik er helemaal niks van hebben
Ik maak wel eens echte onbijtjes. Beschuitje, eitje, verse jus. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Drinkontbijt.
Zie je het voor je? Je ligt als meid in bed, je vriendje is al uitgestapt, je hoort hem driftig rommelen in de keuken en denkt: "Wat zou hij toch aan het doen zijn? Een ontbijtje maken misschien?"
En dan komt hij terug met een beker goeiemorgendrinkontbijt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nep-bull, internet.
JIJ denkt meteen aan rukken. Smeerlap
Klinkt bekend, ik moet mijn eerste vandaag nog doen, voor het werk geen tijd voor gehad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef Kluts het volgende:
Sowieso ben ik niet aanspreekbaar voor mijn eerste peuk.
Mwah.quote:
Daar MAAK je tijd voor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik moet mijn eerste vandaag nog doen, voor het werk geen tijd voor gehad.
Als je een botte zak wil zijn, moet je dat ook gewoon durven te zeggen. Dit vind ik wel erg zwak klinken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah.
Een vriend van mij heeft altijd wel een aardige techniek. Mochten ze per ongeluk in slaap vallen dan zet hij zijn wekker heel vroeg. Spingt heel gehaast op, gaat zich aankleden en weet te de dame in kwestie te melden dat ze hetzelfde moet doen. Want hij heeft zich verslapen en hij moet heel snel naar zijn werk. Binnen een minuut of 5 staan ze buiten. Daar weet hij zich te herinneren dat hij nog iets binnen heeft laten liggen. Sorry spreek je snel ik moet dat pakken.
Hij weer naar binnen en dame weg
Het is al niet de bedoeling dat ze blijven slapen. Over het algemeen is hij daar vrij duidelijk in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je een botte zak wil zijn, moet je dat ook gewoon durven te zeggen. Dit vind ik wel erg zwak klinken.
Ik zei vroeger dan gewoon na "de daad", of eigenlijk na de peuk die daarop volgt: Zeg, moest je niet eens gaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah.
Een vriend van mij heeft altijd wel een aardige techniek. Mochten ze per ongeluk in slaap vallen dan zet hij zijn wekker heel vroeg. Spingt heel gehaast op, gaat zich aankleden en weet te de dame in kwestie te melden dat ze hetzelfde moet doen. Want hij heeft zich verslapen en hij moet heel snel naar zijn werk. Binnen een minuut of 5 staan ze buiten. Daar weet hij zich te herinneren dat hij nog iets binnen heeft laten liggen. Sorry spreek je snel ik moet dat pakken.
Bekende van mij, wordt wakker, grijpt pakje shag, draait shaggie, steekt shaggie op, doet dan zijn ogen open. First things first!quote:
Mijn huisgenootje vraagt 's ochtends altijd: Heb je je peuk al op? Nee? Dan wacht ik wel even met praten nog.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bekende van mij, wordt wakker, grijpt pakje shag, draait shaggie, steekt shaggie op, doet dan zijn ogen open. First things first!
Haha je kan ook gewoon recht voor de raap zijn. Al gebruik ik ook nog wel eens dat ik nog van alles moet doen enzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah.
Ik vind het echt helemaal niks. Ik ga nog liever om 05.00 naar huis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha je kan ook gewoon recht voor de raap zijn. Al gebruik ik ook nog wel eens dat ik nog van alles moet doen enzo.
Probleem zit hem vaak als je in een andere stad bent. Maar zelf ben ik dan toch altijd wel rond 7/8 wakker. End an ben ik zo vertrokken.
Het laatste anytime boven blijven slapen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
Overigens is er maar 1 ding waar ik een grotere hekel aan heb dan ochtendsex. En dat is op moeten staan, je aankleden en weer naar buiten nadat je gebatst hebt.
Bij een ONS ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het laatste anytime boven blijven slapen.
Voel je je dan zo ongemakkelijk?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het laatste anytime boven blijven slapen.
Die optie heb ik niet echt als ik met het ov moet gaan enzo. En vaak wil ik toch wel even slapen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Ik ga nog liever om 05.00 naar huis.
Ik heb dr gewoon niks meer te melden de volgende ochtend. Dna liever in de avond/nacht door de zure appel. In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.quote:
Precies. Dan blijf ik liever maffen na een ONS. Maar 's ochtends zsm loesoe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
Overigens is er maar 1 ding waar ik een grotere hekel aan heb dan ochtendsex. En dat is op moeten staan, je aankleden en weer naar buiten nadat je gebatst hebt.
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Dan blijf ik liever maffen na een ONS. Maar 's ochtends zsm loesoe.
Op het moment zelf is het even irritant, maar vaak ben je dan blij dat je in je eigen bedje ligtquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niks meer te melden de volgende ochtend. Dna liever in de avond/nacht door de zure appel. In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.
+1quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes.
Nee, zover zou ik niet gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes. Probleem opgelost.
Daarom. Ik weet de plus al dus het moment zelf is niet eens vervelend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op het moment zelf is het even irritant, maar vaak ben je dan blij dat je in je eigen bedje ligt
L-E.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:37 schreef Lily-Ella het volgende:
Morning peepels.
Had ik ook niet verwacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik doe ook niet aan ONS. Past echt niet bij me.
Jij hebt thuis geen spiegels?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.
Oh, wauw, dank je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist wel! Ik zie jou als integer en verantwoordelijk..
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik doe ook niet aan ONS. Past echt niet bij me.
Wish I had.quote:
Ik zie er het nut niet van in. Vroeger deed ik het wel, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.quote:
De RONS (Romantische ONS) is anders ook vermakelijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in. Vroeger deed ik het wel, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.
Nu ik single zijn mis ik sex wel, maar niet zodanig dat ik daar echt onder lijd ofzo. Ik mis meer de intimiteit van het klef op de bank een film kijken, dat soort dingen. En met een ONS doe je dat soort dingen toch niet, daar heb je alleen sex mee.
Dat. Sex is fijn maar ik vind tegenwoordig intimiteit en geborgenheid (het lekker in elkaars armen liggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in. Vroeger deed ik het wel, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.
Nu ik single zijn mis ik sex wel, maar niet zodanig dat ik daar echt onder lijd ofzo. Ik mis meer de intimiteit van het klef op de bank een film kijken, dat soort dingen. En met een ONS doe je dat soort dingen toch niet, daar heb je alleen sex mee.
Een ONS voorziet ook in een bepaalde behoefte, zij het in een andere. Maar ik denk dat ik voorlopig ga genieten van het feit dat ik weer single ben en niet gelijk op zoek naar iets nieuws. Die vastigheid kan wat mij betreft wel weer even in de koelkast.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Sex is fijn maar ik vind tegenwoordig intimiteit en geborgenheid (het lekker in elkaars armen liggen) belangrijker dan sex. Niet dat ik nooit een ONS meer heb maar achteraf heb ik wel zo iets van 'waarom deed ik dit ook alweer?'.
Egostreling is goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
Hihi. Heb net een klant aan de telefoon die ik hielp met wat vragen. Zegt hij: Jij bent altijd zo vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, een stuk beter dan die meid die er eerst zat!
Ik: Eh, bedankt, maar ik vervang haar tijdens ziekte.
Klant: Oh.Maar ze zouden jou moeten houden.
Haha wat een leuk compliment! Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:48 schreef Kluts het volgende:
Hihi. Heb net een klant aan de telefoon die ik hielp met wat vragen. Zegt hij: Jij bent altijd zo vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, een stuk beter dan die meid die er eerst zat!
Ik: Eh, bedankt, maar ik vervang haar tijdens ziekte.
Klant: Oh.Maar ze zouden jou moeten houden.
Ja, dat dus. Plat gezegd is er na het gebats wat druk vanaf als in, je kan er wat dat betreft weer ff tegenaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Sex is fijn maar ik vind tegenwoordig intimiteit en geborgenheid (het lekker in elkaars armen liggen) belangrijker dan sex. Niet dat ik nooit een ONS meer heb maar achteraf heb ik wel zo iets van 'waarom deed ik dit ook alweer?'.
Dan is het toch geen ONS meer. Dan is het een date.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Rifoki het volgende:
[..]
De RONS (Romantische ONS) is anders ook vermakelijk!
Secretaresse.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Haha wat een leuk compliment! Wat voor werk doe je eigenlijk?
Nut? Ach, ik vind seks gewoon lekker. En voor mij maakt het een avondje stappen compleet. Lol hebben, drinken, dansen, seksen. Maar ja, iedereen is andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Elitaire poser.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:50 schreef Kreator het volgende:
Goedesmorges..
Zo. Eerst maar eens een paar uur heerlijk lamballen, dan de auto even stofzuigen
en dan golfen
.. En dan eten
. . Oh ja, en tennis.
.
Yep, achteraf had ik (die 2 keer) spijt, niks voor mij die ONSjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo. Maar toen werd ik ineens iemand met gevoelens enzo en toen ging alles mis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nut? Ach, ik vind seks gewoon lekker. En voor mij maakt het een avondje stappen compleet. Lol hebben, drinken, dansen, seksen. Maar ja, iedereen is anders
Nou ja, spijt zou ik het ook weer niet willen noemen, het was fijn maar ik wil gewoon meer dan bevrediging van lusten. Ik ben dan ook een enorm gevoelsmens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, achteraf had ik (die 2 keer) spijt, niks voor mij die ONSjes.
True. Maar het begin is er.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan had ik die Jag wel gekocht en had ik lamballen vervangen door 'lunchen met het personeel'
Ik had er weldegelijk echt spijt van, voelde me een soort van ''vies'' ofzo...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, spijt zou ik het ook weer niet willen noemen, het was fijn maar ik wil gewoon meer dan bevrediging van lusten. Ik ben dan ook een enorm gevoelsmens.
Mocht je niet voelen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, spijt zou ik het ook weer niet willen noemen, het was fijn maar ik wil gewoon meer dan bevrediging van lusten. Ik ben dan ook een enorm gevoelsmens.
Patser dat je er bent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Ik drink momenteel wel elitair dure koffie?
Ik ben zo, incl. gevoelensquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook zo. Maar toen werd ik ineens iemand met gevoelens enzo en toen ging alles mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |