Ik weet bij God niet over wie je het hebt, maar ik ben het in ieder geval niet. Ik heb geen kloons! Vraag het maar na.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post zonder veel schrijf-fouten, dat pleit je al vrij.
Nee, toen ik aankwam. Ik brand topics vooruit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:57 schreef RaXz het volgende:
Bijna de hele avond was dit topic niet vooruit te branden, en als de nacht valt...
Ik mis haast mijn Zusje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:57 schreef RaXz het volgende:
Bijna de hele avond was dit topic niet vooruit te branden, en als de nacht valt...
/carequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet bij God niet over wie je het hebt, maar ik ben het in ieder geval niet. Ik heb geen kloons! Vraag het maar na.
Nou, er zitten genoeg draadjes los, genoeg getuigen hier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, jij bent godverdomme echt in orde.
Mijn oude lerares Nederlands zal trots op me zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post zonder veel schrijf-fouten, dat pleit je al vrij.
Euh nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt je e-mail adres en je mobiele nummer veranderd hè? Dankzij dat wijf hè? Geef het maar toe
En het is wederzijdsquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/careJij bent irritant op een heel ander niveau
Dat zijn de juiste mensen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou, er zitten genoeg draadjes los, genoeg getuigen hier.
Je traurige nieuwe heaumeaux ava past anders heul goed bij deze nichten-reeks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Euh nee.
Wat doe ik trouwens in deze zielige 'Ik zoek een partner reeks'?
Laterz.
Allemaal de juiste draadjes, springertquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou, er zitten genoeg draadjes los, genoeg getuigen hier.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je traurige nieuwe heaumeaux ava past anders heul goed bij deze nichten-reeks.
Ik hoop dat je zwanger geraakt van de liefde van je leven, hij bij een auto-ongeluk sterft en jij van een trap valt waardoor het kind dood geboren word.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En het is wederzijds
Ik ga je bijna lief vinden!
Nou gisteren waren de verkeerde los, ik mag blij zijn dat ik nu niet in het ziekenhuis lig met gebroken poten en/of rug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal de juiste draadjes, springert
You don't sayquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik trap tegen de dingen die ik lief heb
Want!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou gisteren waren de verkeerde los, ik mag blij zijn dat ik nu niet in het ziekenhuis lig met gebroken poten en/of rug.
Dude...what?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou gisteren waren de verkeerde los, ik mag blij zijn dat ik nu niet in het ziekenhuis lig met gebroken poten en/of rug.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je traurige nieuwe heaumeaux ava past anders heul goed bij deze nichten-reeks.
Awwwwquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zwanger geraakt van de liefde van je leven, hij bij een auto-ongeluk sterft en jij van een trap valt waardoor het kind dood geboren word.
Nu goed?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik trap tegen de dingen die ik lief heb
Jij ging naar bed, vuile teruglezer!quote:
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwww
Vooral in combi met je quote hieronder!!!
[..]
Ik heb Rammstein - Sonne live aan staan in één van de meest perfecte uitvoeringen überhaupt dus ik ben helaas niet in staat u van gepaste respons te dienen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwww
Vooral in combi met je quote hieronder!!!
Jij komt niet vaak in de RLS SC, of wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?
ik zei 'laterzquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij ging naar bed, vuile teruglezer!
Godver, wat is er gebeurd met de APK die zei dat mensen die welterusten zeiden en dan terug gingen lezen of mensen reageerden dood moesten?Je was mijn voorbeeld
Hij heeft al een vriendinnetjequote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?
Nooit. Ik durf niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in de RLS SC, of wel?
Wel goed doen hè.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendinnetje
Nu ga ik in mijn polsen snijden. Brb.
Goede muziek is dan ook heel erg belangrijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb Rammstein - Sonne live aan staan in één van de meest perfecte uitvoeringen überhaupt dus ik ben helaas niet in staat u van gepaste respons te dienen.
Veel springen in harde wind en zware turbulentie, de landingen waren best spannend met al dat geschud.quote:
Alles kan kapotquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ik ben een aandachtshoer, dus ik doe het oppervlakkig en in de foute richting.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel goed doen hè.
Doe maar echt diep voor de zekerheid.
Sowieso moet je opbokken met je bejaarde/behaarde reedt. Jij hebt een tropische verrassing als vriendin, dit is voor Singles. Ga op heaumeaux-sportjes wedden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
ik zei 'laterz'
Hetgeen betekent dat ik nu nog even een envelop met coke openmaak en de Amerikaanse markt kwa singles aan ga boren.
Dat lijkt me godverdomme wel, mijn waarde nemesis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede muziek is dan ook heel erg belangrijk!
Mensen die geen tap in huis hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed. Zoveel liefde, daar gaan mijn voeten van zweten. Bovendien is mijn bier op. Truste allen!
Truste en sterkte!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed. Zoveel liefde, daar gaan mijn voeten van zweten. Bovendien is mijn bier op. Truste allen!
Dan een keertje nuchter proberen, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, prima, given.
Maar ik ben dronken dus het telt maar half.
Wat? "Nuchter"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan een keertje nuchter proberen, zou ik zeggen.
Quotewaardig!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me godverdomme wel, mijn waarde nemesis.
Nu of in het algemeen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:11 schreef RaXz het volgende:
Alleen ben ik nu zelf niet echt graag nuchter.
*kuch*quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom staat het niet in je signature?
Ik ga ook zo weer een poging doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:14 schreef RaXz het volgende:
Zo, laatste biertje van vannacht is op. Ik ga jullie laten.
Alvast truste
Voor iedereen en vooral voor Ian_Nick...quote:
Wat? Donder je al op!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor iedereen en vooral voor Ian_Nick...
Welterusten en slaap lekker!!!!
Ik heb al een bestemming gevonden. En het is niet bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, ik maak het wel op voor je.
Ik wil er ook wel wat anders voor kopen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al een bestemming gevonden. En het is niet bier.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel wat anders voor kopen hoor..
De rest niet. Jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zeg je dat de rest kasthomo's zijn
Je hebt het altijd over vrouwen en kasthomo's. Niet over vrouwen, kasthomo's en de rest. Vandaar mijn aannamequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
Bier is voor paupers en studenten.
Ik heb het ook over relnichten (Angel)quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt het altijd over vrouwen en kasthomo's. Niet over vrouwen, kasthomo's en de rest. Vandaar mijn aanname
paupers!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
*pauper meldt*quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
Hoe verzin je het?quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Bijna elke man heeft dat gedaan voor zijn 15de. Ook een heleboel die hier 'bah' of 'vies' of 'homo' roepen.
Jij, van alle mensen, moet toch wel trollen herkennenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe verzin je het?Het is mijn wereld dus iedereen doet het.
En dus niet over heteromannen... Nogmaals, mijn aanname is niet ontzettend vreemd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het ook over relnichten (Angel)
Ook daar heb ik het wel over. Waar zie je mij structureel heteromannen negeren?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dus niet over heteromannen... Nogmaals, mijn aanname is niet ontzettend vreemd.
Kan je dat dan niet wat sterker doen? Voor inhoudelijk sterker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij, van alle mensen, moet toch wel trollen herkennen![]()
Jij roept regelmatig 'al die vrouwen en kasthomo's'. Daar komt mijn aanname vandaan (want op die momenten lijkt het alsof je het over iedereen in het topic hebt).quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook daar heb ik het wel over. Waar zie je mij structureel heteromannen negeren?
Regelmatig? Ik vind het al knap als je 1 post van die strekking kan vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij roept regelmatig 'al die vrouwen en kasthomo's'. Daar komt mijn aanname vandaan (want op die momenten lijkt het alsof je het over iedereen in het topic hebt).
Maar eh, beetje zinloze geouwehoer.
OT: Bier
Ben een beetje klaar met het topic. Andere keer weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet wat sterker doen? Voor inhoudelijk sterker?
Want dit is natuurlijk niks. Dwars liggen om het dwars liggen in de meest duidelijke vorm.
Bierquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regelmatig? Ik vind het al knap als je 1 post van die strekking kan vinden.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent kasthomo. Bier is voor paupers en studenten. Dus je bent een pauper en kasthomo?
Ze waren niet op jou aan het klussen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen.
Morgen 2 op rij dat ik wakker werd door het geboor van klussers.
Los het op zoals de Lullo's het ooit deden (lepeltje, kopje, bak water, krat bier, naar beneden pissen).quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen.
Morgen 2 op rij dat ik wakker werd door het geboor van klussers.
mag ik welquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag nog geen drank. Dat is niet goed voor de ontwikkeling van je hersenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |