Ik ga ook zo weer een poging doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:14 schreef RaXz het volgende:
Zo, laatste biertje van vannacht is op. Ik ga jullie laten.
Alvast truste
Voor iedereen en vooral voor Ian_Nick...quote:
Wat? Donder je al op!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor iedereen en vooral voor Ian_Nick...
Welterusten en slaap lekker!!!!
Ik heb al een bestemming gevonden. En het is niet bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, ik maak het wel op voor je.
Ik wil er ook wel wat anders voor kopen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al een bestemming gevonden. En het is niet bier.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel wat anders voor kopen hoor..
De rest niet. Jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zeg je dat de rest kasthomo's zijn
Je hebt het altijd over vrouwen en kasthomo's. Niet over vrouwen, kasthomo's en de rest. Vandaar mijn aannamequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
Bier is voor paupers en studenten.
Ik heb het ook over relnichten (Angel)quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt het altijd over vrouwen en kasthomo's. Niet over vrouwen, kasthomo's en de rest. Vandaar mijn aanname
paupers!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
*pauper meldt*quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
Hoe verzin je het?quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Bijna elke man heeft dat gedaan voor zijn 15de. Ook een heleboel die hier 'bah' of 'vies' of 'homo' roepen.
Jij, van alle mensen, moet toch wel trollen herkennenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe verzin je het?Het is mijn wereld dus iedereen doet het.
En dus niet over heteromannen... Nogmaals, mijn aanname is niet ontzettend vreemd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het ook over relnichten (Angel)
Ook daar heb ik het wel over. Waar zie je mij structureel heteromannen negeren?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dus niet over heteromannen... Nogmaals, mijn aanname is niet ontzettend vreemd.
Kan je dat dan niet wat sterker doen? Voor inhoudelijk sterker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij, van alle mensen, moet toch wel trollen herkennen![]()
Jij roept regelmatig 'al die vrouwen en kasthomo's'. Daar komt mijn aanname vandaan (want op die momenten lijkt het alsof je het over iedereen in het topic hebt).quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook daar heb ik het wel over. Waar zie je mij structureel heteromannen negeren?
Regelmatig? Ik vind het al knap als je 1 post van die strekking kan vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij roept regelmatig 'al die vrouwen en kasthomo's'. Daar komt mijn aanname vandaan (want op die momenten lijkt het alsof je het over iedereen in het topic hebt).
Maar eh, beetje zinloze geouwehoer.
OT: Bier
Ben een beetje klaar met het topic. Andere keer weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet wat sterker doen? Voor inhoudelijk sterker?
Want dit is natuurlijk niks. Dwars liggen om het dwars liggen in de meest duidelijke vorm.
Bierquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regelmatig? Ik vind het al knap als je 1 post van die strekking kan vinden.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent kasthomo. Bier is voor paupers en studenten. Dus je bent een pauper en kasthomo?
Ze waren niet op jou aan het klussen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen.
Morgen 2 op rij dat ik wakker werd door het geboor van klussers.
Los het op zoals de Lullo's het ooit deden (lepeltje, kopje, bak water, krat bier, naar beneden pissen).quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen.
Morgen 2 op rij dat ik wakker werd door het geboor van klussers.
mag ik welquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag nog geen drank. Dat is niet goed voor de ontwikkeling van je hersenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |