Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ikke.... anders ga ik stom denken en rare dingen doen......
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ikke.... anders ga ik stom denken en rare dingen doen......
Daar heb ik ook wel eens last van, zoudat met autisme te maken hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef RaXz het volgende:
Ik denk altijd stom, en doe altijd rare dingen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef RaXz het volgende:
Ik denk altijd stom, en doe altijd rare dingen.
Ik was niet geheel serieus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van, zoudat met autisme te maken hebben
Daar kan ik mij ook wel in vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik denk altijd raar, en doe stomme dingen.
Poteeto, potaato.
Sterkte!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:09 schreef Rifoki het volgende:
Heeft hier sinds gisteren pas echt recht van spreken.
Thanks!quote:
Vast voor mensen die heel zielig kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:10 schreef Lily-Ella het volgende:
Een onderlipverkleining. Dat kan dus ook.
Denk je niet dat de klap pas later komt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:10 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Thanks!
De klap valt wel mee maar het is evengoed heel opeens gegaan en effe wennen.
ws populair in Afrikaquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:10 schreef Lily-Ella het volgende:
Een onderlipverkleining. Dat kan dus ook.
Ik hou alle opties open maar ik denk van niet. Ik vind het leven als single ook absoluut niet verkeerd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vast voor mensen die heel zielig kijken.
[..]
Denk je niet dat de klap pas later komt?
Had ik ook na een relatie van 1,5 jaar, wat een vrijheid opeens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik hou alle opties open maar ik denk van niet. Ik vind het leven als single ook absoluut niet verkeerd!
Yes! Ik heb eerst een relatie van 6,5 jaar gehad - toen een jaar met heerlijke wilde vrijheid die ik optimaal benut hebt en nu tot en met gisteren een relatie van anderhalf jaar. Op zich wel mooie timing voor de zomer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef RaXz het volgende:
[..]
Had ik ook na een relatie van 1,5 jaar, wat een vrijheid opeens.
Was het ook, begon wel mooi maar ging steeds meer bergafwaartsquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:14 schreef ArTiC het volgende:
je hebt gewoon een kutrelatie hoor als je geen vrijheid hebt binnen een relatie
geniet ervan zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:15 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Yes! Ik heb eerst een relatie van 6,5 jaar gehad - toen een jaar met heerlijke wilde vrijheid die ik optimaal benut hebt en nu tot en met gisteren een relatie van anderhalf jaar. Op zich wel mooie timing voor de zomer.
Dat klopt. Maar mijn idee/gevoel van vrijheid komt niet altijd overeen met dat van de man in mijn leven, dat kan botsen. Er kan vrijheid zijn zonder dat je dat zo ervaart. (Het is een niet te winnen wedstrijd voor die mannen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:14 schreef ArTiC het volgende:
je hebt gewoon een kutrelatie hoor als je geen vrijheid hebt binnen een relatie
Maar het is dus weleens voorgekomen dat het wel overeen kwam?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar mijn idee/gevoel van vrijheid komt niet altijd overeen met dat van de man in mijn leven, dat kan botsen. Er kan vrijheid zijn zonder dat je dat zo ervaart. (Het is een niet te winnen wedstrijd voor die mannen.)
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Maar het is dus weleens voorgekomen dat het wel overeen kwam?
Dat heb ik ook wel. Ik moet af en toe gewoon alleen zijn en niet altijd iemand om me heen hebben. En dat begrijpt op de een af andere manier niet altijd iedereen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel goed zoeken naar een man die het niet erg vindt dat ik een gaatje moet 'maken' in mijn agenda omdat ik zoveel wil, en omdat ik niet elke dag bij iemand wil zijn, hoe leuk hij ook is.
Hoe zelfverzekerd mannen ook zijn, veel vinden dat toch wel gek en gaan een beetje wijvengedrag vertonen. Beetje claimen enzo, jullie kennen het wel.
Precies. En als ik moet gaan uitleggen dat ik maandagavond niet wil afspreken omdat het mijn eerste avond thuis is in anderhalve week en ik dan alleen wil zijn, dan ben ik eigenlijk alweer klaar met het gezeik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Ik moet af en toe gewoon alleen zijn en niet altijd iemand om me heen hebben. En dat begrijpt op de een af andere manier niet altijd iedereen.
Tja sommige mensen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies. En als ik moet gaan uitleggen dat ik maandagavond niet wil afspreken omdat het mijn eerste avond thuis is in anderhalve week en ik dan alleen wil zijn, dan ben ik eigenlijk alweer klaar met het gezeik.
Ik blijf maar eeuwig vrijgezel.
Hmm ja, doet mij denken aan een ex waar ik het langste iets mee had. Die wilde mij vaker dan een weekendje in de twee weken zien, dat ging toen dus mooi niet door.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel goed zoeken naar een man die het niet erg vindt dat ik een gaatje moet 'maken' in mijn agenda omdat ik zoveel wil, en omdat ik niet elke dag bij iemand wil zijn, hoe leuk hij ook is.
Hoe zelfverzekerd mannen ook zijn, veel vinden dat toch wel gek en gaan een beetje wijvengedrag vertonen. Beetje claimen enzo, jullie kennen het wel.
Ik wens degene nu al succes die fulltime met mij opgescheept moet zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Ik moet af en toe gewoon alleen zijn en niet altijd iemand om me heen hebben. En dat begrijpt op de een af andere manier niet altijd iedereen.
Tja, toch hoop ik ook eens de ware tegen te komen. Maar dat zie ik op korte termijn ook niet gebeuren. Waarschijnlijk is een LAT relatie beter voor me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik wens degene nu al succes die fulltime met mij opgescheept moet zijn.![]()
Al vermoed ik dat het niet zover gaat komen.
LAT relaties zijn ook mijn voorkeur, vooral nu ik regelmatig spring.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, toch hoop ik ook eens de ware tegen te komen. Maar dat zie ik op korte termijn ook niet gebeuren. Waarschijnlijk is een LAT relatie beter voor me.
Wat hield je tegen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:49 schreef Q. het volgende:
Damn. Scheelde echt verdomd weinig of ik had met die dame van vanavond gezoend.
Ik wacht in spanning op Q.'s antwoordquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:12 schreef RaXz het volgende:
Komt het door m'n avatar dat het hier zo doods is?
Ja. maak eens een toffe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:12 schreef RaXz het volgende:
Komt het door m'n avatar dat het hier zo doods is?
Ze had het nog maar net vandaag uitgemaakt met haar vriend. En ergens een vlaagje verstandverbijstering. Toch jammer, het klikte echt bijzonder goed. Misschien dat ik ooit nog een herkansing krijg. Alhoewel dit eigenlijk al de herkansing was.quote:
Nog geen zin gehad om m'n zbrush op te pakken.quote:
Nou dus hopen op een herherkansing, zo te horen moet je het nog ietsjes de tijd geven, want dit is wel heel snel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze had het nog maar net vandaag uitgemaakt met haar vriend. En ergens een vlaagje verstandverbijstering. Toch jammer, het klikte echt bijzonder goed. Misschien dat ik ooit nog een herkansing krijg. Alhoewel dit eigenlijk al de herkansing was.!
Idd, ze heeft vanavond wel meerdere keren aangegeven dat ze mij wel erg leuk vond dus het komt wel goed. Zaterdag zie ik haar weer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou dus hopen op een herherkansing, zo te horen moet je het nog ietsjes de tijd geven, want dit is wel heel snel.
Langzaam opbouwen en het bij haar laten, denk ik dan. Uiteraard wel de kansen geven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, ze heeft vanavond wel meerdere keren aangegeven dat ze mij wel erg leuk vond dus het komt wel goed. Zaterdag zie ik haar weer.
Ik doe het rustig aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen en het bij haar laten, denk ik dan. Uiteraard wel de kansen geven.
Springertquote:
Verstandig, ik weet niet hoe zwaar ze het heeft dat haar relatie uit is gegaan, of is ze juist opgelucht?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan.Vind haar na vanavond wel heel erg leuk.
!
Vrijdag pas weerquote:
Q. is verliefd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Verstandig, ik weet niet hoe zwaar ze het heeft dat haar relatie uit is gegaan, of is ze juist opgelucht?
[..]
Aw...quote:Vrijdag pas weer
Al ruim voldoende gedaan afgelopen weekquote:
Ik ookquote:
Nu precies een dag geleden, voor het laatst.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:53 schreef RaXz het volgende:
Nu precies een maand geleden, voor het laatst.
Als je er nu lekker zoenen mee kon winnenquote:
Oh so truequote:Op woensdag 16 juni 2010 01:54 schreef RaXz het volgende:
Bij mij en Barb zit het nog vers, en dan bedoel ik het nadelig.
Waarom vers? een maand is niet meer vers hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:54 schreef RaXz het volgende:
Bij mij en Barb zit het nog vers, en dan bedoel ik het nadelig.
Een dag welquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom vers? een maand is niet meer vers hoor.
Wel als het pas uit is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom vers? een maand is niet meer vers hoor.
Nope. She´s back in Switserland, I´m still on Maltaquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja en morgen kan je weer. Niet huilen.
Awquote:
Huil hier met ons mee, misschien helpt hetquote:
Nee, ben gewoon echt moe, flink geklust en mijn hoofd is ook rustig... maar kan alsnog de slaap niet vatten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:03 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zeker opeens klaarwakker wanneer je gaat liggen, en als je opstaat ben je weer moe, of niet?
Naadje...ik ken het...maar dat maakt het niet minder irritant natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon echt moe, flink geklust en mijn hoofd is ook rustig... maar kan alsnog de slaap niet vatten.
Dat is helemaal irritant, als je klaarwakker bent kan je nog rustig lezen ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon echt moe, flink geklust en mijn hoofd is ook rustig... maar kan alsnog de slaap niet vatten.
Heb al maanden last van slapeloosheid en tot nu toe wist ik altijd wel waar het door kwam, maar nu weet ik het echt niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naadje...ik ken het...maar dat maakt het niet minder irritant natuurlijk
Oververmoeidheid?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al maanden last van slapeloosheid en tot nu toe wist ik altijd wel waar het door kwam, maar nu weet ik het echt niet.
Misschien naar de dokter gaan een optie dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al maanden last van slapeloosheid en tot nu toe wist ik altijd wel waar het door kwam, maar nu weet ik het echt niet.
Denk het nietquote:
I am stumped.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk het niet
Zoveel heb ik ook niet gedaan, maar 4 uurtjes geklust.
Nee ik ook niet. Dat maakt het zo irritant.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:12 schreef RaXz het volgende:
[..]
I am stumped.![]()
Zou niet weten wat het anders zou moeten zijn.
Enjoy!quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Dat maakt het zo irritant.
Dan maar een wijntje
Proost!quote:
Jaquote:
Uhm.... er zijn zoveel dingen not done hier, maar dat heeft tot nu toe weinig mensen weerhouden hier om het alsnog te doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik hier nog ergens rekening mee houden?
Wat is absoluut not done?
Kom je vroeg of laat wel achter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik hier nog ergens rekening mee houden?
Wat is absoluut not done?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm.... er zijn zoveel dingen not done hier, maar dat heeft tot nu toe weinig mensen weerhouden hier om het alsnog te doen
Officiële "regels" staan in de OP
Ja. Ik heb waarschijnlijk iets ´not done´ gedaan bij Lotusss, want ze negeert mequote:
Ach, da's sowieso een raar wijf. Trek het je niet aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Ik heb waarschijnlijk iets ´not done´ gedaan bij Lotusss, want ze negeert me
Ow sorry lieverd! Was niet mijn bedoeling!quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Ik heb waarschijnlijk iets ´not done´ gedaan bij Lotusss, want ze negeert me
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow sorry lieverd! Was niet mijn bedoeling!
Jep, en dat is aan jezelf om over te oordelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het hier gezellig ja? Denk je dat ik vaker terug zal komen?
Ik ben namelijk geen single
Mijn beste, jij komt over als iemand die een goede muzieksmaak heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jep, en dat is aan jezelf om over te oordelen.
Zijn er wel meer niet.
Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wiltquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het hier gezellig ja? Denk je dat ik vaker terug zal komen?
Ik ben namelijk geen single
Jij wou hier weg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wilt
Maar het gaat wel een stuk sneller dan wat jij gewend bent
Denk dat jij het wel leuk zal vinden hier. En er komen ook genoeg niet-singles hier, dus je bent gewoon welkom hoor!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn beste, jij komt over als iemand die een goede muzieksmaak heeft.
Gooit u er eens even een puickende youtube tegenaan?
Ja, Lieve Lotusss bestaat! Eén van de tekenen van het Armageddon. Het is zo 2012....quote:
Ik dacht meer aan het Libelle Forum.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, Lieve Lotusss bestaat! Eén van de tekenen van het Armageddon. Het is zo 2012....
Maar ik hou van rare wijven. Met intensieve therapie kom ik er wel overheenquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, da's sowieso een raar wijf. Trek het je niet aan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow sorry lieverd! Was niet mijn bedoeling!
Ik ben ook een tijd weggeweest!quote:
Eindelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, Lieve Lotusss bestaat! Eén van de tekenen van het Armageddon. Het is zo 2012....
Ben het wel. Te veel in het gezelschap van normale wijven vertoefd denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou jij geen single moeten zijn.
"Normale wijven"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben het wel. Te veel in het gezelschap van normale wijven vertoefd denk ik.Maar misschien dat er hier deze zomer verandering in komt
Jup, maar ik vond 9 beter, al zat ik bij die tegen het einde aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het heeft Final Fantasy 10 achter zich?
Ik mag jou.
Jij hebt mijn YouTube niet geklikt hè?quote:
9 was ook een beetje beter. Die nieuwe is overigens ook wel verdomde goed eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jup, maar ik vond 9 beter, al zat ik bij die tegen het einde aan.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt mijn YouTube niet geklikt hè?
Ik doe mee, ook al moet ik er om 7 uur uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:30 schreef RaXz het volgende:
Hmm al laat, maar ik ga toch nog even roken en een biertje pakken.
Ik ben niet zo van Rammstein...quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt mijn YouTube niet geklikt hè?
Ze bestaan. Echt waar.quote:
Jammer van die Beckham ava idd....quote:
Normaal is saaiquote:
Sinds ik deze ava heb word ik niet meer lastig gevallen door hysterische RLS-wijven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
APK, pleur die kale homo ava d'r in.
Goede reden. Hele goede reden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds ik deze ava heb word ik niet meer lastig gevallen door hysterische RLS-wijven.
I know.quote:
Oeh nice..... kende Nine Inch Nails wel van naam, maar denk dat ik nu wat meer van ze op ga zoeken!quote:
Hmmm, misschien toch maar een keer proberen als ik in een game mood ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
9 was ook een beetje beter. Die nieuwe is overigens ook wel verdomde goed eerlijk gezegd.
Zo te zien heb ik niets te klagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mee, ook al moet ik er om 7 uur uit
The perfect soundtrack to kick the living shit outta someonequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh nice..... kende Nine Inch Nails wel van naam, maar denk dat ik nu wat meer van ze op ga zoeken!
Heeft KZ een ban!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds ik deze ava heb word ik niet meer lastig gevallen door hysterische RLS-wijven.
Nah, daar heb ik The Prodigy al voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The perfect soundtrack to kick the living shit outta someone
KZ is lief!quote:
Omdat ik daar gepost hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van hysterische RLS wijven.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh nice..... kende Nine Inch Nails wel van naam, maar denk dat ik nu wat meer van ze op ga zoeken!
Ik wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hmmm, misschien toch maar een keer proberen als ik in een game mood ben.
[..]
Zo te zien heb ik niets te klagen.
Ik heb alleen maar het topje van de ijsberg mogen meemaken. Maar je hebt gelijk, ik denk niet dat ik me er een reële voorstelling van kan makenquote:
Kloptquote:
Dat was een jaar of twee voor het echte monster los ging.quote:
Goed zo, braaf fraumensch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar het topje van de ijsberg mogen meemaken. Maar je hebt gelijk, ik denk niet dat ik me er een reële voorstelling van kan maken
Ik bedoelde alleen het vroege opstaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel.Geen lekker Zwitsers meisje, bier bijna op, vroeg opstaan
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, daar heb ik The Prodigy al voor
Wij hebben het zwaarquote:
Lobébé? Of zit ik verkeerd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een jaar of twee voor het echte monster los ging.
Ow btw.... mocht je willen rellen, dan moet je dat hier overdag doenquote:
Brilliant fucking movie dude...quote:
Rellen? Dit is hoe ik post.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow btw.... mocht je willen rellen, dan moet je dat hier overdag doen
Krijg je veel meer respons!![]()
Eigen ervaring, vooral uit mijn niet-zo-Lieve-Lotusss tijd...
Onder anderequote:
Is het ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ken ik niet, ziet er wel heel gewelddadig uit.
Que?quote:
Ik weet dat je in het buitenland zit, maar wat voor werk doe je eigenlijk dat je naar het buitenland kan en dat je 14u per dag werkt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Want ik kan uitslapen maar werk 14 uur per dag.
Ach, niks belangrijks hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Want ik kan uitslapen maar werk 14 uur per dag.
Jij bent zo iemand die iets als "weekend" heeft, hè?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:50 schreef RaXz het volgende:
Wacht eens even, overmorgen is het vrijdag.
En ik WIL het ook niet weten denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei het, meiske, je hebt geen idee.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, kom op, spill the beans, wat doe je?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel.Geen lekker Zwitsers meisje, bier bijna op, vroeg opstaan
Wat doe jij voor werk dan? Ben wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die iets als "weekend" heeft, hè?
Ik heb geen idee, dat ding heeft me een half jaar Fok! gekost.quote:
Weken hebben altijd een einde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die iets als "weekend" heeft, hè?
Ik had je bijna antwoord gegeven, maar deze gay shit werkt averechts. Doe maar even nare kut-Lotuss zijn, dan krijg je misschien respons.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:52 schreef Lotusss het volgende:
en nee, ik ben nu Lieve Lotusss, ik ga het niet tegen je gebruiken![]()
It has infiltrated us? *shudder*quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat ding heeft me een half jaar Fok! gekost.
Toen ik terug kwam wist niemand precies wat er met dat ding gebeurd is... Of ze willen het niet zeggen.
Overigens beweren boze tongen dat het immer nog actief is... onder een andere naam... onder ons...
Vandaag was mijn vrije dag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Weken hebben altijd een einde.![]()
Vrijdag is er een speciaal evenement op m'n club.
Realiseer je, we weten niet onder welke naam het bezig is.quote:
Heul verstandig. Maar ik ben vrij onschuldig hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Realiseer je, we weten niet onder welke naam het bezig is.
Het kan iedereen zijn.
Fuck it, jij zou het kunnen zijn.
Vertrouw niemand.
Gelukkig kijk ik nu regelmatig weer x-files.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Realiseer je, we weten niet onder welke naam het bezig is.
Het kan iedereen zijn.
Fuck it, jij zou het kunnen zijn.
Vertrouw niemand.
Je post zonder veel schrijf-fouten, dat pleit je al vrij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul verstandig. Maar ik ben vrij onschuldig hoor
Horeca.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan heb ik vrij, de rest van de week ben ik 12-14 uur per dag aan het werk.
Ok, dan nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had je bijna antwoord gegeven, maar deze gay shit werkt averechts. Doe maar even nare kut-Lotuss zijn, dan krijg je misschien respons.
Gast, jij bent godverdomme echt in orde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik nu regelmatig weer x-files.
Je hebt je e-mail adres en je mobiele nummer veranderd hè? Dankzij dat wijf hè? Geef het maar toequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef APK het volgende:
En 'het' zoekt het maar uit, heb er geen last meer van.
Ik weet bij God niet over wie je het hebt, maar ik ben het in ieder geval niet. Ik heb geen kloons! Vraag het maar na.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post zonder veel schrijf-fouten, dat pleit je al vrij.
Nee, toen ik aankwam. Ik brand topics vooruit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:57 schreef RaXz het volgende:
Bijna de hele avond was dit topic niet vooruit te branden, en als de nacht valt...
Ik mis haast mijn Zusje!quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:57 schreef RaXz het volgende:
Bijna de hele avond was dit topic niet vooruit te branden, en als de nacht valt...
/carequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik weet bij God niet over wie je het hebt, maar ik ben het in ieder geval niet. Ik heb geen kloons! Vraag het maar na.
Nou, er zitten genoeg draadjes los, genoeg getuigen hier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, jij bent godverdomme echt in orde.
Mijn oude lerares Nederlands zal trots op me zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post zonder veel schrijf-fouten, dat pleit je al vrij.
Euh nee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt je e-mail adres en je mobiele nummer veranderd hè? Dankzij dat wijf hè? Geef het maar toe
En het is wederzijdsquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
/careJij bent irritant op een heel ander niveau
Dat zijn de juiste mensen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou, er zitten genoeg draadjes los, genoeg getuigen hier.
Je traurige nieuwe heaumeaux ava past anders heul goed bij deze nichten-reeks.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Euh nee.
Wat doe ik trouwens in deze zielige 'Ik zoek een partner reeks'?
Laterz.
Allemaal de juiste draadjes, springertquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou, er zitten genoeg draadjes los, genoeg getuigen hier.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je traurige nieuwe heaumeaux ava past anders heul goed bij deze nichten-reeks.
Ik hoop dat je zwanger geraakt van de liefde van je leven, hij bij een auto-ongeluk sterft en jij van een trap valt waardoor het kind dood geboren word.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En het is wederzijds
Ik ga je bijna lief vinden!
Nou gisteren waren de verkeerde los, ik mag blij zijn dat ik nu niet in het ziekenhuis lig met gebroken poten en/of rug.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal de juiste draadjes, springert
You don't sayquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik trap tegen de dingen die ik lief heb
Want!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou gisteren waren de verkeerde los, ik mag blij zijn dat ik nu niet in het ziekenhuis lig met gebroken poten en/of rug.
Dude...what?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou gisteren waren de verkeerde los, ik mag blij zijn dat ik nu niet in het ziekenhuis lig met gebroken poten en/of rug.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je traurige nieuwe heaumeaux ava past anders heul goed bij deze nichten-reeks.
Awwwwquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zwanger geraakt van de liefde van je leven, hij bij een auto-ongeluk sterft en jij van een trap valt waardoor het kind dood geboren word.
Nu goed?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik trap tegen de dingen die ik lief heb
Jij ging naar bed, vuile teruglezer!quote:
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwww
Vooral in combi met je quote hieronder!!!
[..]
Ik heb Rammstein - Sonne live aan staan in één van de meest perfecte uitvoeringen überhaupt dus ik ben helaas niet in staat u van gepaste respons te dienen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwww
Vooral in combi met je quote hieronder!!!
Jij komt niet vaak in de RLS SC, of wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?
ik zei 'laterzquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij ging naar bed, vuile teruglezer!
Godver, wat is er gebeurd met de APK die zei dat mensen die welterusten zeiden en dan terug gingen lezen of mensen reageerden dood moesten?Je was mijn voorbeeld
Hij heeft al een vriendinnetjequote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?
Nooit. Ik durf niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in de RLS SC, of wel?
Wel goed doen hè.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendinnetje
Nu ga ik in mijn polsen snijden. Brb.
Goede muziek is dan ook heel erg belangrijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb Rammstein - Sonne live aan staan in één van de meest perfecte uitvoeringen überhaupt dus ik ben helaas niet in staat u van gepaste respons te dienen.
Veel springen in harde wind en zware turbulentie, de landingen waren best spannend met al dat geschud.quote:
Alles kan kapotquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ik ben een aandachtshoer, dus ik doe het oppervlakkig en in de foute richting.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel goed doen hè.
Doe maar echt diep voor de zekerheid.
Sowieso moet je opbokken met je bejaarde/behaarde reedt. Jij hebt een tropische verrassing als vriendin, dit is voor Singles. Ga op heaumeaux-sportjes wedden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
ik zei 'laterz'
Hetgeen betekent dat ik nu nog even een envelop met coke openmaak en de Amerikaanse markt kwa singles aan ga boren.
Dat lijkt me godverdomme wel, mijn waarde nemesis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede muziek is dan ook heel erg belangrijk!
Mensen die geen tap in huis hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed. Zoveel liefde, daar gaan mijn voeten van zweten. Bovendien is mijn bier op. Truste allen!
Truste en sterkte!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed. Zoveel liefde, daar gaan mijn voeten van zweten. Bovendien is mijn bier op. Truste allen!
Dan een keertje nuchter proberen, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, prima, given.
Maar ik ben dronken dus het telt maar half.
Wat? "Nuchter"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan een keertje nuchter proberen, zou ik zeggen.
Quotewaardig!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me godverdomme wel, mijn waarde nemesis.
Nu of in het algemeen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:11 schreef RaXz het volgende:
Alleen ben ik nu zelf niet echt graag nuchter.
*kuch*quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom staat het niet in je signature?
Ik ga ook zo weer een poging doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:14 schreef RaXz het volgende:
Zo, laatste biertje van vannacht is op. Ik ga jullie laten.
Alvast truste
Voor iedereen en vooral voor Ian_Nick...quote:
Wat? Donder je al op!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor iedereen en vooral voor Ian_Nick...
Welterusten en slaap lekker!!!!
Ik heb al een bestemming gevonden. En het is niet bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, ik maak het wel op voor je.
Ik wil er ook wel wat anders voor kopen hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al een bestemming gevonden. En het is niet bier.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel wat anders voor kopen hoor..
De rest niet. Jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zeg je dat de rest kasthomo's zijn
Je hebt het altijd over vrouwen en kasthomo's. Niet over vrouwen, kasthomo's en de rest. Vandaar mijn aannamequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
Bier is voor paupers en studenten.
Ik heb het ook over relnichten (Angel)quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt het altijd over vrouwen en kasthomo's. Niet over vrouwen, kasthomo's en de rest. Vandaar mijn aanname
paupers!quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
*pauper meldt*quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest niet. Jij.
Hoe verzin je het?quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:05 schreef stbabylon het volgende:
Bijna elke man heeft dat gedaan voor zijn 15de. Ook een heleboel die hier 'bah' of 'vies' of 'homo' roepen.
Jij, van alle mensen, moet toch wel trollen herkennenquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe verzin je het?Het is mijn wereld dus iedereen doet het.
En dus niet over heteromannen... Nogmaals, mijn aanname is niet ontzettend vreemd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het ook over relnichten (Angel)
Ook daar heb ik het wel over. Waar zie je mij structureel heteromannen negeren?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dus niet over heteromannen... Nogmaals, mijn aanname is niet ontzettend vreemd.
Kan je dat dan niet wat sterker doen? Voor inhoudelijk sterker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij, van alle mensen, moet toch wel trollen herkennen![]()
Jij roept regelmatig 'al die vrouwen en kasthomo's'. Daar komt mijn aanname vandaan (want op die momenten lijkt het alsof je het over iedereen in het topic hebt).quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook daar heb ik het wel over. Waar zie je mij structureel heteromannen negeren?
Regelmatig? Ik vind het al knap als je 1 post van die strekking kan vinden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij roept regelmatig 'al die vrouwen en kasthomo's'. Daar komt mijn aanname vandaan (want op die momenten lijkt het alsof je het over iedereen in het topic hebt).
Maar eh, beetje zinloze geouwehoer.
OT: Bier
Ben een beetje klaar met het topic. Andere keer weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je dat dan niet wat sterker doen? Voor inhoudelijk sterker?
Want dit is natuurlijk niks. Dwars liggen om het dwars liggen in de meest duidelijke vorm.
Bierquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Regelmatig? Ik vind het al knap als je 1 post van die strekking kan vinden.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent kasthomo. Bier is voor paupers en studenten. Dus je bent een pauper en kasthomo?
Ze waren niet op jou aan het klussen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen.
Morgen 2 op rij dat ik wakker werd door het geboor van klussers.
Los het op zoals de Lullo's het ooit deden (lepeltje, kopje, bak water, krat bier, naar beneden pissen).quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:49 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen.
Morgen 2 op rij dat ik wakker werd door het geboor van klussers.
mag ik welquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij mag nog geen drank. Dat is niet goed voor de ontwikkeling van je hersenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |