"Normale wijven"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben het wel. Te veel in het gezelschap van normale wijven vertoefd denk ik.Maar misschien dat er hier deze zomer verandering in komt
Jup, maar ik vond 9 beter, al zat ik bij die tegen het einde aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het heeft Final Fantasy 10 achter zich?
Ik mag jou.
Jij hebt mijn YouTube niet geklikt hè?quote:
9 was ook een beetje beter. Die nieuwe is overigens ook wel verdomde goed eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jup, maar ik vond 9 beter, al zat ik bij die tegen het einde aan.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt mijn YouTube niet geklikt hè?
Ik doe mee, ook al moet ik er om 7 uur uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:30 schreef RaXz het volgende:
Hmm al laat, maar ik ga toch nog even roken en een biertje pakken.
Ik ben niet zo van Rammstein...quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt mijn YouTube niet geklikt hè?
Ze bestaan. Echt waar.quote:
Jammer van die Beckham ava idd....quote:
Normaal is saaiquote:
Sinds ik deze ava heb word ik niet meer lastig gevallen door hysterische RLS-wijven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
APK, pleur die kale homo ava d'r in.
Goede reden. Hele goede reden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds ik deze ava heb word ik niet meer lastig gevallen door hysterische RLS-wijven.
I know.quote:
Oeh nice..... kende Nine Inch Nails wel van naam, maar denk dat ik nu wat meer van ze op ga zoeken!quote:
Hmmm, misschien toch maar een keer proberen als ik in een game mood ben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
9 was ook een beetje beter. Die nieuwe is overigens ook wel verdomde goed eerlijk gezegd.
Zo te zien heb ik niets te klagen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mee, ook al moet ik er om 7 uur uit
The perfect soundtrack to kick the living shit outta someonequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh nice..... kende Nine Inch Nails wel van naam, maar denk dat ik nu wat meer van ze op ga zoeken!
Heeft KZ een ban!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Sinds ik deze ava heb word ik niet meer lastig gevallen door hysterische RLS-wijven.
Nah, daar heb ik The Prodigy al voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The perfect soundtrack to kick the living shit outta someone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |