Kom je vroeg of laat wel achter.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik hier nog ergens rekening mee houden?
Wat is absoluut not done?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm.... er zijn zoveel dingen not done hier, maar dat heeft tot nu toe weinig mensen weerhouden hier om het alsnog te doen
Officiële "regels" staan in de OP
Ja. Ik heb waarschijnlijk iets ´not done´ gedaan bij Lotusss, want ze negeert mequote:
Ach, da's sowieso een raar wijf. Trek het je niet aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Ik heb waarschijnlijk iets ´not done´ gedaan bij Lotusss, want ze negeert me
Ow sorry lieverd! Was niet mijn bedoeling!quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Ik heb waarschijnlijk iets ´not done´ gedaan bij Lotusss, want ze negeert me
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow sorry lieverd! Was niet mijn bedoeling!
Jep, en dat is aan jezelf om over te oordelen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het hier gezellig ja? Denk je dat ik vaker terug zal komen?
Ik ben namelijk geen single
Mijn beste, jij komt over als iemand die een goede muzieksmaak heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:22 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jep, en dat is aan jezelf om over te oordelen.
Zijn er wel meer niet.
Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wiltquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is het hier gezellig ja? Denk je dat ik vaker terug zal komen?
Ik ben namelijk geen single
Jij wou hier weg.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wilt
Maar het gaat wel een stuk sneller dan wat jij gewend bent
Denk dat jij het wel leuk zal vinden hier. En er komen ook genoeg niet-singles hier, dus je bent gewoon welkom hoor!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn beste, jij komt over als iemand die een goede muzieksmaak heeft.
Gooit u er eens even een puickende youtube tegenaan?
Ja, Lieve Lotusss bestaat! Eén van de tekenen van het Armageddon. Het is zo 2012....quote:
Ik dacht meer aan het Libelle Forum.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, Lieve Lotusss bestaat! Eén van de tekenen van het Armageddon. Het is zo 2012....
Maar ik hou van rare wijven. Met intensieve therapie kom ik er wel overheenquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, da's sowieso een raar wijf. Trek het je niet aan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow sorry lieverd! Was niet mijn bedoeling!
Ik ben ook een tijd weggeweest!quote:
Eindelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, Lieve Lotusss bestaat! Eén van de tekenen van het Armageddon. Het is zo 2012....
Ben het wel. Te veel in het gezelschap van normale wijven vertoefd denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou jij geen single moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |