Idd, ze heeft vanavond wel meerdere keren aangegeven dat ze mij wel erg leuk vond dus het komt wel goed. Zaterdag zie ik haar weer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:34 schreef RaXz het volgende:
[..]
Nou dus hopen op een herherkansing, zo te horen moet je het nog ietsjes de tijd geven, want dit is wel heel snel.
Langzaam opbouwen en het bij haar laten, denk ik dan. Uiteraard wel de kansen geven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, ze heeft vanavond wel meerdere keren aangegeven dat ze mij wel erg leuk vond dus het komt wel goed. Zaterdag zie ik haar weer.
Ik doe het rustig aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen en het bij haar laten, denk ik dan. Uiteraard wel de kansen geven.
Springertquote:
Verstandig, ik weet niet hoe zwaar ze het heeft dat haar relatie uit is gegaan, of is ze juist opgelucht?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het rustig aan.Vind haar na vanavond wel heel erg leuk.
!
Vrijdag pas weerquote:
Q. is verliefd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Verstandig, ik weet niet hoe zwaar ze het heeft dat haar relatie uit is gegaan, of is ze juist opgelucht?
[..]
Aw...quote:Vrijdag pas weer
Al ruim voldoende gedaan afgelopen weekquote:
Ik ookquote:
Nu precies een dag geleden, voor het laatst.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:53 schreef RaXz het volgende:
Nu precies een maand geleden, voor het laatst.
Als je er nu lekker zoenen mee kon winnenquote:
Oh so truequote:Op woensdag 16 juni 2010 01:54 schreef RaXz het volgende:
Bij mij en Barb zit het nog vers, en dan bedoel ik het nadelig.
Waarom vers? een maand is niet meer vers hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:54 schreef RaXz het volgende:
Bij mij en Barb zit het nog vers, en dan bedoel ik het nadelig.
Een dag welquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom vers? een maand is niet meer vers hoor.
Wel als het pas uit is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom vers? een maand is niet meer vers hoor.
Nope. She´s back in Switserland, I´m still on Maltaquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja en morgen kan je weer. Niet huilen.
Awquote:
Huil hier met ons mee, misschien helpt hetquote:
Nee, ben gewoon echt moe, flink geklust en mijn hoofd is ook rustig... maar kan alsnog de slaap niet vatten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:03 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zeker opeens klaarwakker wanneer je gaat liggen, en als je opstaat ben je weer moe, of niet?
Naadje...ik ken het...maar dat maakt het niet minder irritant natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon echt moe, flink geklust en mijn hoofd is ook rustig... maar kan alsnog de slaap niet vatten.
Dat is helemaal irritant, als je klaarwakker bent kan je nog rustig lezen ofzo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ben gewoon echt moe, flink geklust en mijn hoofd is ook rustig... maar kan alsnog de slaap niet vatten.
Heb al maanden last van slapeloosheid en tot nu toe wist ik altijd wel waar het door kwam, maar nu weet ik het echt niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naadje...ik ken het...maar dat maakt het niet minder irritant natuurlijk
Oververmoeidheid?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al maanden last van slapeloosheid en tot nu toe wist ik altijd wel waar het door kwam, maar nu weet ik het echt niet.
Misschien naar de dokter gaan een optie dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb al maanden last van slapeloosheid en tot nu toe wist ik altijd wel waar het door kwam, maar nu weet ik het echt niet.
Denk het nietquote:
I am stumped.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Denk het niet
Zoveel heb ik ook niet gedaan, maar 4 uurtjes geklust.
Nee ik ook niet. Dat maakt het zo irritant.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:12 schreef RaXz het volgende:
[..]
I am stumped.![]()
Zou niet weten wat het anders zou moeten zijn.
Enjoy!quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Dat maakt het zo irritant.
Dan maar een wijntje
Proost!quote:
Jaquote:
Uhm.... er zijn zoveel dingen not done hier, maar dat heeft tot nu toe weinig mensen weerhouden hier om het alsnog te doenquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet ik hier nog ergens rekening mee houden?
Wat is absoluut not done?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |