Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ikke.... anders ga ik stom denken en rare dingen doen......
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ikke.... anders ga ik stom denken en rare dingen doen......
Daar heb ik ook wel eens last van, zoudat met autisme te maken hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef RaXz het volgende:
Ik denk altijd stom, en doe altijd rare dingen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef RaXz het volgende:
Ik denk altijd stom, en doe altijd rare dingen.
Ik was niet geheel serieus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van, zoudat met autisme te maken hebben
Daar kan ik mij ook wel in vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:02 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik denk altijd raar, en doe stomme dingen.
Poteeto, potaato.
Sterkte!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:09 schreef Rifoki het volgende:
Heeft hier sinds gisteren pas echt recht van spreken.
Thanks!quote:
Vast voor mensen die heel zielig kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:10 schreef Lily-Ella het volgende:
Een onderlipverkleining. Dat kan dus ook.
Denk je niet dat de klap pas later komt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:10 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Thanks!
De klap valt wel mee maar het is evengoed heel opeens gegaan en effe wennen.
ws populair in Afrikaquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:10 schreef Lily-Ella het volgende:
Een onderlipverkleining. Dat kan dus ook.
Ik hou alle opties open maar ik denk van niet. Ik vind het leven als single ook absoluut niet verkeerd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Vast voor mensen die heel zielig kijken.
[..]
Denk je niet dat de klap pas later komt?
Had ik ook na een relatie van 1,5 jaar, wat een vrijheid opeens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik hou alle opties open maar ik denk van niet. Ik vind het leven als single ook absoluut niet verkeerd!
Yes! Ik heb eerst een relatie van 6,5 jaar gehad - toen een jaar met heerlijke wilde vrijheid die ik optimaal benut hebt en nu tot en met gisteren een relatie van anderhalf jaar. Op zich wel mooie timing voor de zomer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef RaXz het volgende:
[..]
Had ik ook na een relatie van 1,5 jaar, wat een vrijheid opeens.
Was het ook, begon wel mooi maar ging steeds meer bergafwaartsquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:14 schreef ArTiC het volgende:
je hebt gewoon een kutrelatie hoor als je geen vrijheid hebt binnen een relatie
geniet ervan zou ik zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:15 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Yes! Ik heb eerst een relatie van 6,5 jaar gehad - toen een jaar met heerlijke wilde vrijheid die ik optimaal benut hebt en nu tot en met gisteren een relatie van anderhalf jaar. Op zich wel mooie timing voor de zomer.
Dat klopt. Maar mijn idee/gevoel van vrijheid komt niet altijd overeen met dat van de man in mijn leven, dat kan botsen. Er kan vrijheid zijn zonder dat je dat zo ervaart. (Het is een niet te winnen wedstrijd voor die mannen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:14 schreef ArTiC het volgende:
je hebt gewoon een kutrelatie hoor als je geen vrijheid hebt binnen een relatie
Maar het is dus weleens voorgekomen dat het wel overeen kwam?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:18 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar mijn idee/gevoel van vrijheid komt niet altijd overeen met dat van de man in mijn leven, dat kan botsen. Er kan vrijheid zijn zonder dat je dat zo ervaart. (Het is een niet te winnen wedstrijd voor die mannen.)
Jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Maar het is dus weleens voorgekomen dat het wel overeen kwam?
Dat heb ik ook wel. Ik moet af en toe gewoon alleen zijn en niet altijd iemand om me heen hebben. En dat begrijpt op de een af andere manier niet altijd iedereen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel goed zoeken naar een man die het niet erg vindt dat ik een gaatje moet 'maken' in mijn agenda omdat ik zoveel wil, en omdat ik niet elke dag bij iemand wil zijn, hoe leuk hij ook is.
Hoe zelfverzekerd mannen ook zijn, veel vinden dat toch wel gek en gaan een beetje wijvengedrag vertonen. Beetje claimen enzo, jullie kennen het wel.
Precies. En als ik moet gaan uitleggen dat ik maandagavond niet wil afspreken omdat het mijn eerste avond thuis is in anderhalve week en ik dan alleen wil zijn, dan ben ik eigenlijk alweer klaar met het gezeik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Ik moet af en toe gewoon alleen zijn en niet altijd iemand om me heen hebben. En dat begrijpt op de een af andere manier niet altijd iedereen.
Tja sommige mensen..quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:33 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Precies. En als ik moet gaan uitleggen dat ik maandagavond niet wil afspreken omdat het mijn eerste avond thuis is in anderhalve week en ik dan alleen wil zijn, dan ben ik eigenlijk alweer klaar met het gezeik.
Ik blijf maar eeuwig vrijgezel.
Hmm ja, doet mij denken aan een ex waar ik het langste iets mee had. Die wilde mij vaker dan een weekendje in de twee weken zien, dat ging toen dus mooi niet door.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel goed zoeken naar een man die het niet erg vindt dat ik een gaatje moet 'maken' in mijn agenda omdat ik zoveel wil, en omdat ik niet elke dag bij iemand wil zijn, hoe leuk hij ook is.
Hoe zelfverzekerd mannen ook zijn, veel vinden dat toch wel gek en gaan een beetje wijvengedrag vertonen. Beetje claimen enzo, jullie kennen het wel.
Ik wens degene nu al succes die fulltime met mij opgescheept moet zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Ik moet af en toe gewoon alleen zijn en niet altijd iemand om me heen hebben. En dat begrijpt op de een af andere manier niet altijd iedereen.
Tja, toch hoop ik ook eens de ware tegen te komen. Maar dat zie ik op korte termijn ook niet gebeuren. Waarschijnlijk is een LAT relatie beter voor me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik wens degene nu al succes die fulltime met mij opgescheept moet zijn.![]()
Al vermoed ik dat het niet zover gaat komen.
LAT relaties zijn ook mijn voorkeur, vooral nu ik regelmatig spring.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, toch hoop ik ook eens de ware tegen te komen. Maar dat zie ik op korte termijn ook niet gebeuren. Waarschijnlijk is een LAT relatie beter voor me.
Wat hield je tegen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:49 schreef Q. het volgende:
Damn. Scheelde echt verdomd weinig of ik had met die dame van vanavond gezoend.
Ik wacht in spanning op Q.'s antwoordquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:12 schreef RaXz het volgende:
Komt het door m'n avatar dat het hier zo doods is?
Ja. maak eens een toffe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:12 schreef RaXz het volgende:
Komt het door m'n avatar dat het hier zo doods is?
Ze had het nog maar net vandaag uitgemaakt met haar vriend. En ergens een vlaagje verstandverbijstering. Toch jammer, het klikte echt bijzonder goed. Misschien dat ik ooit nog een herkansing krijg. Alhoewel dit eigenlijk al de herkansing was.quote:
Nog geen zin gehad om m'n zbrush op te pakken.quote:
Nou dus hopen op een herherkansing, zo te horen moet je het nog ietsjes de tijd geven, want dit is wel heel snel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze had het nog maar net vandaag uitgemaakt met haar vriend. En ergens een vlaagje verstandverbijstering. Toch jammer, het klikte echt bijzonder goed. Misschien dat ik ooit nog een herkansing krijg. Alhoewel dit eigenlijk al de herkansing was.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |