Is het ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:46 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ken ik niet, ziet er wel heel gewelddadig uit.
Que?quote:
Ik weet dat je in het buitenland zit, maar wat voor werk doe je eigenlijk dat je naar het buitenland kan en dat je 14u per dag werkt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Want ik kan uitslapen maar werk 14 uur per dag.
Ach, niks belangrijks hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat nog meer dan? Want ik kan uitslapen maar werk 14 uur per dag.
Jij bent zo iemand die iets als "weekend" heeft, hè?quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:50 schreef RaXz het volgende:
Wacht eens even, overmorgen is het vrijdag.
En ik WIL het ook niet weten denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei het, meiske, je hebt geen idee.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, kom op, spill the beans, wat doe je?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wel.Geen lekker Zwitsers meisje, bier bijna op, vroeg opstaan
Wat doe jij voor werk dan? Ben wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die iets als "weekend" heeft, hè?
Ik heb geen idee, dat ding heeft me een half jaar Fok! gekost.quote:
Weken hebben altijd een einde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die iets als "weekend" heeft, hè?
Ik had je bijna antwoord gegeven, maar deze gay shit werkt averechts. Doe maar even nare kut-Lotuss zijn, dan krijg je misschien respons.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:52 schreef Lotusss het volgende:
en nee, ik ben nu Lieve Lotusss, ik ga het niet tegen je gebruiken![]()
It has infiltrated us? *shudder*quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat ding heeft me een half jaar Fok! gekost.
Toen ik terug kwam wist niemand precies wat er met dat ding gebeurd is... Of ze willen het niet zeggen.
Overigens beweren boze tongen dat het immer nog actief is... onder een andere naam... onder ons...
Vandaag was mijn vrije dag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:53 schreef RaXz het volgende:
[..]
Weken hebben altijd een einde.![]()
Vrijdag is er een speciaal evenement op m'n club.
Realiseer je, we weten niet onder welke naam het bezig is.quote:
Heul verstandig. Maar ik ben vrij onschuldig hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Realiseer je, we weten niet onder welke naam het bezig is.
Het kan iedereen zijn.
Fuck it, jij zou het kunnen zijn.
Vertrouw niemand.
Gelukkig kijk ik nu regelmatig weer x-files.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Realiseer je, we weten niet onder welke naam het bezig is.
Het kan iedereen zijn.
Fuck it, jij zou het kunnen zijn.
Vertrouw niemand.
Je post zonder veel schrijf-fouten, dat pleit je al vrij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul verstandig. Maar ik ben vrij onschuldig hoor
Horeca.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan heb ik vrij, de rest van de week ben ik 12-14 uur per dag aan het werk.
Ok, dan nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had je bijna antwoord gegeven, maar deze gay shit werkt averechts. Doe maar even nare kut-Lotuss zijn, dan krijg je misschien respons.
Gast, jij bent godverdomme echt in orde.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Gelukkig kijk ik nu regelmatig weer x-files.
Je hebt je e-mail adres en je mobiele nummer veranderd hè? Dankzij dat wijf hè? Geef het maar toequote:Op woensdag 16 juni 2010 02:56 schreef APK het volgende:
En 'het' zoekt het maar uit, heb er geen last meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |