Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwww
Vooral in combi met je quote hieronder!!!
[..]
Ik heb Rammstein - Sonne live aan staan in één van de meest perfecte uitvoeringen überhaupt dus ik ben helaas niet in staat u van gepaste respons te dienen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Awwww
Vooral in combi met je quote hieronder!!!
Jij komt niet vaak in de RLS SC, of wel?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?
ik zei 'laterzquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij ging naar bed, vuile teruglezer!
Godver, wat is er gebeurd met de APK die zei dat mensen die welterusten zeiden en dan terug gingen lezen of mensen reageerden dood moesten?Je was mijn voorbeeld
Hij heeft al een vriendinnetjequote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen? En mag ik dan rijst in jullie ogen gooien?
Nooit. Ik durf niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in de RLS SC, of wel?
Wel goed doen hè.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij heeft al een vriendinnetje
Nu ga ik in mijn polsen snijden. Brb.
Goede muziek is dan ook heel erg belangrijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb Rammstein - Sonne live aan staan in één van de meest perfecte uitvoeringen überhaupt dus ik ben helaas niet in staat u van gepaste respons te dienen.
Veel springen in harde wind en zware turbulentie, de landingen waren best spannend met al dat geschud.quote:
Alles kan kapotquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ik ben een aandachtshoer, dus ik doe het oppervlakkig en in de foute richting.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel goed doen hè.
Doe maar echt diep voor de zekerheid.
Sowieso moet je opbokken met je bejaarde/behaarde reedt. Jij hebt een tropische verrassing als vriendin, dit is voor Singles. Ga op heaumeaux-sportjes wedden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
ik zei 'laterz'
Hetgeen betekent dat ik nu nog even een envelop met coke openmaak en de Amerikaanse markt kwa singles aan ga boren.
Dat lijkt me godverdomme wel, mijn waarde nemesis.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Goede muziek is dan ook heel erg belangrijk!
Mensen die geen tap in huis hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed. Zoveel liefde, daar gaan mijn voeten van zweten. Bovendien is mijn bier op. Truste allen!
Truste en sterkte!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar bed. Zoveel liefde, daar gaan mijn voeten van zweten. Bovendien is mijn bier op. Truste allen!
Dan een keertje nuchter proberen, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goed, prima, given.
Maar ik ben dronken dus het telt maar half.
Wat? "Nuchter"?quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:10 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dan een keertje nuchter proberen, zou ik zeggen.
Quotewaardig!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me godverdomme wel, mijn waarde nemesis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |