Voel je je dan zo ongemakkelijk?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het laatste anytime boven blijven slapen.
Die optie heb ik niet echt als ik met het ov moet gaan enzo. En vaak wil ik toch wel even slapen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks. Ik ga nog liever om 05.00 naar huis.
Ik heb dr gewoon niks meer te melden de volgende ochtend. Dna liever in de avond/nacht door de zure appel. In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.quote:
Precies. Dan blijf ik liever maffen na een ONS. Maar 's ochtends zsm loesoe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:32 schreef Kluts het volgende:
Overigens is er maar 1 ding waar ik een grotere hekel aan heb dan ochtendsex. En dat is op moeten staan, je aankleden en weer naar buiten nadat je gebatst hebt.
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Dan blijf ik liever maffen na een ONS. Maar 's ochtends zsm loesoe.
Op het moment zelf is het even irritant, maar vaak ben je dan blij dat je in je eigen bedje ligtquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon niks meer te melden de volgende ochtend. Dna liever in de avond/nacht door de zure appel. In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.
+1quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes.
Nee, zover zou ik niet gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe gewoon helemaal niet meer aan ONSjes. Probleem opgelost.
Daarom. Ik weet de plus al dus het moment zelf is niet eens vervelend.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op het moment zelf is het even irritant, maar vaak ben je dan blij dat je in je eigen bedje ligt
L-E.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:37 schreef Lily-Ella het volgende:
Morning peepels.
Had ik ook niet verwacht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik doe ook niet aan ONS. Past echt niet bij me.
Jij hebt thuis geen spiegels?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de ochtend hoef ik geen vreemde kop te zien.
Oh, wauw, dank je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist wel! Ik zie jou als integer en verantwoordelijk..
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik doe ook niet aan ONS. Past echt niet bij me.
Wish I had.quote:
Ik zie er het nut niet van in. Vroeger deed ik het wel, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.quote:
De RONS (Romantische ONS) is anders ook vermakelijk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in. Vroeger deed ik het wel, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.
Nu ik single zijn mis ik sex wel, maar niet zodanig dat ik daar echt onder lijd ofzo. Ik mis meer de intimiteit van het klef op de bank een film kijken, dat soort dingen. En met een ONS doe je dat soort dingen toch niet, daar heb je alleen sex mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |