Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worryquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:55 schreef Graseter het volgende:
Ze denken dat ik 18 ben, ze denken dat Myraela 18 is. Iedereen die ouder dan 16 is is 18. Mag dus
Dat dus. Gezien het stemrecht is het ook beter zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worry
Nee, ik doe niet aan ochtendsex.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze waren niet op jou aan het klussen?
Ik ben geen ochtendmens. Totaal niet. Echt alles en iedereen wat mij op onprettige of prettige manier wakker maakt, moet wel levensmoe zijn.quote:
OKquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens. Totaal niet. Echt alles en iedereen wat mij op onprettige of prettige manier wakker maakt, moet wel levensmoe zijn.
Zelfs sex hou ik niet van als ik net wakker ben.
Oh, dat doe ik never niet. Ik kruip er zachtjes uit, en ga mijn eigen ding doen. Heerlijk als je niet meteen kussiekroel hoeft te doen met je vriendinquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef Kluts het volgende:
Ook zo erg, van die vriendjes die dan denken dat het onzin is, en denken je op prettige manier wakker te maken.
Rot op, laat me slapen, denk ik dan. Sowieso ben ik niet aanspreekbaar voor mijn eerste peuk.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik never niet. Ik kruip er zachtjes uit, en ga een ontbijtje op bed voor haar maken. Heerlijk als je niet meteen kussiekroel hoeft te doen met je vriendin
Soquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niemand denkt hier dat je 18 bent, don't worry
Dat zijn dan zeikerdsquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Niet dat ik ooit van iemand ontbijt op bed heb gehad, want alle mannen zeiken om de kruimels.
Oh, als het echt moet, mik ik wel een flesje drinkonbijt de slaapkamer inquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo hoort het.
Niet dat ik ooit van iemand ontbijt op bed heb gehad, want alle mannen zeiken om de kruimels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |