Huh? Jij bent toch maagd?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens maar als er iets even moet als ik net wakker ben....
Ik zie dat toch echt anders. Vaak wil ik het nog wel een keer doen met die meid/jongen. Soms doe ik dat ook. Maar meestal zorgen de dingen er omheen ervoor dat het bij 1 of een paar keer blijft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Wisselende contacten hebben 1 overeenkomst: Ze waren niet geweldig genoeg om het vaker te doen.
Truequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar gaat wel een erg strenge selectieprocedure aan vooraf.
Chocoprins!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders. Vaak wil ik het nog wel een keer doen met die meid/jongen. Soms doe ik dat ook. Maar meestal zorgen de dingen er omheen ervoor dat het bij 1 of een paar keer blijft.
Van alcohol wordt ik sowieso geil.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef Myraela het volgende:
ONS is echt niets voor mij. Ik zal ze vast nog wel hebben en ik geloof niet dat alle seks uit liefde moet zijn. Maar dan toch liever een gast die ik vaker zie en me toch wel goed bij voel, zonder relatie. Dan een ONS waarbij het maar goed is dat er alcohol is, want anders had ik het nooit gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef Techno het volgende:
[..]oja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Maar wel met een stoer zwart ros met lichtmetalen velgen hoeven, en niet een witte met een roze strik in de staart!quote:
Strikjes!quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel met een stoer zwart ros met lichtmetalen velgen hoeven, en niet een witte met een roze strik in de staart!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel met een stoer zwart ros met lichtmetalen velgen hoeven, en niet een witte met een roze strik in de staart!
Dat is at the moment niet erg tactisch, die ga ik nog nodig hebben om tegenover mijn studieschuld te zetten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neem dan gewoon wat uren op
terrasjesweer...
Wat is er mis met roze? Heb een knalroze t-shirt aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef stbabylon het volgende:
Hey techiequote:
Hai klutsjequote:
1) Ik had het over een roze STRIK.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is er mis met roze? Heb een knalroze t-shirt aan.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is er mis met roze? Heb een knalroze t-shirt aan.
Nee, ik zit op m'n werk, dus ik heb helaas niet zoveel aan het mooie weer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Belsezar het volgende:
Hey techie
Ga je vandaag nog genieten van het heerlijke weertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |