Kopi Luwak?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alle begin is moeilijk. Ik drink momenteel wel elitair dure koffie?
Dat bij iedereen verschillend, me dunkt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben zo, incl. gevoelens(dus dat is het niet
)
Gelukkig maar! Het zou wat zijn als iedereen gelijk zou zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat bij iedereen verschillend, me dunkt.
Dan moet het die zwarte kousen invloed van de Veluwe zijn. Op den duur ontkom je daar niet aan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zo, incl. gevoelens(dus dat is het niet
)
Precies. Dus zo maar zeggen dat een ONS niks voor je is, omdat je op gevoelens gericht bent, is wat kort door de bocht.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat bij iedereen verschillend, me dunkt.
That must be it. Ik heb er ook al last van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet het die zwarte kousen invloed van de Veluwe zijn. Op den duur ontkom je daar niet aan.
You can run, you can hide, but you'll never escape!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moet het die zwarte kousen invloed van de Veluwe zijn. Op den duur ontkom je daar niet aan.
Mijn ONS-jes draaien niet 100% om lust... eigenlijk...quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
Ach seks met alleen lusten moet kunnen. Soms..
Ik heb nooit ONS-jes, maar zou ik ze hebben bij mij wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ONS-jes draaien niet 100% om lust... eigenlijk...
niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ONS-jes draaien niet 100% om lust... eigenlijk...
Nou ja, ik merk dat sinds ik meer bij dat soort dingen stilsta, eigenlijk geen behoefte aan losse contacten echt heb. Dus voor mij is het anders.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies. Dus zo maar zeggen dat een ONS niks voor je is, omdat je op gevoelens gericht bent, is wat kort door de bocht.
Mja, als ik een ONS heb, is dat wel met iemand die ik leuk vind. Niet zomaar een random 'spermadump'.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nooit ONS-jes, maar zou ik ze hebben bij mij wel.
Anders zou ik het geen ONS noemen.
Och, in een relatie heb je ook wel eens dat je puur uit lust een potje sexed. Je hebt zoveel verschillende soorten sex wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
Ach seks met alleen lusten moet kunnen. Soms..
Dat is een scharrel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, als ik een ONS heb, is dat wel met iemand die ik leuk vind. Niet zomaar een random 'spermadump'.
Let's get this straightquote:
Als iemand naast aantrekkelijk ook leuk is, dan is het voor mij niet echt eenmalig vaak.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Let's get this straight
Meid ontmoeten in de kroeg, mee dansen, drinken, daarna mee naar huis, seksen en ik vind haar leuk: Scharrel
Meid ontmoeten in de kroeg, mee dansen, drinken, daarna mee naar huis, seksen en ik vind verder niks van haar: ONS
?
In dat tweede geval was ik er niet eens mee gaan dansen/drinken etc.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als iemand naast aantrekkelijk ook leuk is, dan is het voor mij niet echt eenmalig vaak.
Het gaat waarschijnlijk meer om de definitie 'leuk'. Als je iemand uberhaupt niet moet, dan ga je er niet mee nuecken inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Let's get this straight
Meid ontmoeten in de kroeg, mee dansen, drinken, daarna mee naar huis, seksen en ik vind haar leuk: Scharrel
Meid ontmoeten in de kroeg, mee dansen, drinken, daarna mee naar huis, seksen en ik vind verder niks van haar: ONS
?
In dat tweede geval was ik er niet eens mee gaan dansen/drinken etc.
aquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk meer om de definitie 'leuk'. Als je iemand uberhaupt niet moet, dan ga je er niet mee nuecken inderdaad.
Maar wat is leuk.
a) Kriebels in de buik, maar niet relatiewaardig.
b) Lekker genoeg om met een dronken kop eens kapot te nuecken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |