Oke. touché.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jou een dag laten kiezen werkt wil je zeggen![]()
Mede-passant!quote:
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. touché.
Binnenkort maar een dagje Almere doen dus.
Wanneer moet Brazil tegen Portugal?quote:
Maar daar is geen strand.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. touché.
Binnenkort maar een dagje Almere doen dus.
De 25ste.quote:
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.quote:
Het is smiddagsquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.
het is nooit te vroeg voor fituurquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
Honger...maar het is nog wel beetje vroeg voor frituur zeker?
Hm...heb vanmorgen wel vrij vroeg ontbeten. En ik mag mezelf best iets lekkers gunnen. Moet goed eten want heb nog genoeg te doen. Nog 1500 woorden voor mijn essay.quote:
Is er zand? Ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen strand joh!Het is Almere
Zat andere dagenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.
Dan woon je op de verkeerde plek!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is er zand? Ja.
Water om in te zwemmen? Ja.
Strand-ish genoeg.
(Als je woont waar ik woon kom je sowieso bijna nooit op het strand.)
het is tenslotte bijna lunchtijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...heb vanmorgen wel vrij vroeg ontbeten. En ik mag mezelf best iets lekkers gunnen. Moet goed eten want heb nog genoeg te doen. Nog 1500 woorden voor mijn essay.
Als NL tegen Brasil moet spelen, als het daarvan komt, moeten we sowieso samen kijken.quote:
Bijna he. En eer het allemaal klaar is, zitten we rond 12 uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
het is tenslotte bijna lunchtijd
voor mij ontbijt
Zeeland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Kluts het volgende:
(Als je woont waar ik woon kom je sowieso bijna nooit op het strand.)
lui? ik was hier om 7 uur aanwezig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijna he. En eer het allemaal klaar is, zitten we rond 12 uur.
Luie donder!
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
Honger...maar het is nog wel beetje vroeg voor frituur zeker?
Afgesproken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als NL tegen Brasil moet spelen, als het daarvan komt, moeten we sowieso samen kijken.
Als de een verliest, kan die iig nog feest vieren met de ander.
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.
ik weet nog op school.... 9 uur zaten we aan de patatquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.
Decemberquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet nog op school.... 9 uur zaten we aan de patat
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.
Waarom heb je dan niet ontbijten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
lui? ik was hier om 7 uur aanwezig.
de eerste met een sleutel om kwart voor 8
Om 12 uur geen frituur? Geen moeite mee. Ben sinds half 9 op, werk thuis en ben helemaal fit. Ik heb ontzettend honger dus frituur is wat mij betreft, geen vreemde zaak. Het voelt alleen vroeg om het nog geen 12 uur is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.
quote:Stephan: I loooove my new SAP!
Thom [11:40 AM]: Ga je vanavond nog gezellig samen eten met SAP? *haalt chocomel*
Stephan van [11:42 AM]: Als dat SAP dat zou willen wel Bij kaarslicht, SAP & ik
Thom [11:42 AM]: haha zo stelde ik het me ook al voor............. ik ben alleen 1 ding vergeten te noteren...........
Ow.quote:Stephan van [11:43 AM]:
En dat is?
Thom [11:43 AM]:
serienummer van je laptop
Dat is andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.
I don't get it.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg even een hartverzakking!
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
Its always happy hour somewhere on the planet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.
Die lekker printerfix-man die hier net was, was duidelijk enthousiaster.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
quote:
Ik zal de laatste zijn die daar over klaagt ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Its always happy hour somewhere on the planet.
Samequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
doe ik nooit, ik eet pas rond lunchtijd
Hij hoopte op het cijferslotnummer van z,n kuisheidsgordel.quote:
Ik wilde net zeggen, die caipirinha was zo wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Ik zal de laatste zijn die daar over klaagt ja.
Whehehehe ik moest er om lachen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
Me too.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
doe ik nooit, ik eet pas rond lunchtijd
Samequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
zoals nu ging ik rond kwart voor 7 de deur uit dan heb ik echt geen trek hoor.....
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zoquote:
Ik ontbijt ook vrijwel nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
zoals nu ging ik rond kwart voor 7 de deur uit dan heb ik echt geen trek hoor.....
Is dat via msn? Dan wil ik jullie msn adressenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Ocherme!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |