Tally! Wil je wat drinken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ookSoms zo geil dat het me weinig uit maakt wat er in de buurt is
Als alle vrouwen daar nou eens last van hadden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
You have all the luckquote:
Ja, ik zeg dus helemaal niks over kleuren tegen zequote:
quote:Stephan van [10:55 AM]: *gooit mijter aan de kant* Ja! Ik ben terug!
Thom [10:55 AM]:Ik ben nog niet eens klaar met chocomel drinken
Stephan van [10:56 AM]: Ja je moet ook niet een jerrycan tappen!
Thom [10:56 AM]: hoe weet je dat ik een jerrycan heb!?
Stephan van [10:57 AM]: De wondere webcam wereld!
Thom [10:57 AM]: jij bent dus een hacker want mn webcam staat niet aan
Stephan van [10:58 AM]: *fluit fluit fluit* No comment. Niet zonder mijn advocaat!
Thom [10:59 AM]: hehe.. alright mn choco is op, zoals je kan zien op mn webcam
Stephan van [11:00 AM]: Ja ik zag 't. Dat was zowat in 1 teug!
Thom [11:00 AM]:kom eraan!
Stephan van [11:00 AM]: tot zo
Keertje terrasje doen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Evil jij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hai klutsje
Straks maar weer lekker in de zon zitten met een goed boek en een lekker koud drankje. Wat wonderolie erbij
Babe!quote:
Stephanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Kreator het volgende:
Ben je nou Thom of Stephan? En waarom is Thom met een H. dat is stom. En waarom is Stephan met ph. Dat is ook stom.
quote:
Dan waren er heel wat babies waarvan de vader niet bekend isquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als alle vrouwen daar nou eens last van hadden.
Je hebt mijn nummerquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij komt er aan
SNel fok afsluiten, haren kammen, kauwgompje!!
Ik ben nog erger dan je nu denktquote:
Ik lust geen wijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babe!
Alcohol dus he?Heb nog wel wat flessen wijn staan
Hoe jong is jouw Thom?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stephan
En we hebben het er al over gehad overd e H's in onze naam en het feit dat iedereen het verkeerd schrijft
Uuuh. Het is een stagiair. Ik gok jongquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lust geen wijnEn heb jij toch heel niet nodig joh!
[..]
Hoe jong is jouw Thom?
Dat heb ik gelukkig iets minder. Maar ach, dronken vrouwen zijn een engel in bed zeggen ze.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Haha oh ja. Ik heb 'm niet opgeslagen.quote:
Jij kwam het niet brengen, bedoel je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Belsezar het volgende:
Mijn flesje olie was op dus ben aan de laatste begonnen. Je kwam hem maar niet ophalen
Ik denk het ook. Een homo zegt niet 'hehe, alright' in een chat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Uuuh. Het is een stagiair. Ik gok jong
Ik gok ook hetero trouwens.
Owh okequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuh. Het is een stagiair. Ik gok jong
Ik gok ook hetero trouwens.
Ben ik toch welquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig iets minder. Maar ach, dronken vrouwen zijn een engel in bed zeggen ze.
Stom van jequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:05 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Haha oh ja. Ik heb 'm niet opgeslagen.
Dat, en ik denk dat de gemiddelde discotheek en kroeg er ook heel anders uit zouden zien. Na een bepaalde tijd is de tent leeg, maar de bosjes en steegjes daarom heen........quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Dan waren er heel wat babies waarvan de vader niet bekend is
[..]
Hoe romantisch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
En we hebben het er al over gehad overd e H's in onze naam en het feit dat iedereen het verkeerd schrijft
De wc's!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat, en ik denk dat de gemiddelde discotheek en kroeg er ook heel anders uit zouden zien. Na een bepaalde tijd is de tent leeg, maar de bosjes en steegjes daarom heen........
Dus wanneer spreken we af?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik lust geen wijnEn heb jij toch heel niet nodig joh!
Hehe, ik koop het aan de andere kant van de wereld, neem het mee hierheen, zeg dat het voor jou is en dan moet ik het nog brengen ook?quote:
Wil je nou een babe insmeren of niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, ik koop het aan de andere kant van de wereld, neem het mee hierheen, zeg dat hij voor jou is en dan moet ik hem nog brengen ook?
Kom je die wc-ruimte binnen, achter elk deurtje lawaai.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
De wc's!En in een steegje is best leuk.. Voor een keertje
Jij hebt nooit tijd.quote:
of allebeiquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je in mijn vriendengroep dus nooit roepen. Mocht je dan ooit in slaap vallen heb je roze of oranje haar als je wakker word
Ik heb nog wel blauw, zilver en glittertjes staan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef -Engel- het volgende:
of allebei* -Engel- pakt vast de spuitbussen
zijn hart verzakte hard. En ik moet eerst even lezen voor ik op invoeren klik.quote:
Het was ook geen strandweer.quote:
Glittertjes?!?! WTF moet jij met glittertjes?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel blauw, zilver en glittertjes staan.
Zwaai, komt er binnenkort nog wat leuks in het Burger?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
zijn hart verzakte hard. En ik moet eerst even lezen voor ik op invoeren klik.
Liegbeestjequote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog wel blauw, zilver en glittertjes staan.
Ik heb 1 keer gezwommen dit jaar. voor de rest was het terrasweer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Liegbeestje
Je hebt zelf verteld dat je al meerdere malen bent gaan zonnen
Dat zijn de rotste ONS-en..quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Soms heb je van die dresscodes.. ghehghe.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Belsezar het volgende:
Glittertjes?!?! WTF moet jij met glittertjes?
Gatverdamme. Het gaat ook alleen maar om de sex he!quote:
Ok, maar je hebt nog steeds niet gezegd wanneer je dan wel kan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gezwommen dit jaar. voor de rest was het terrasweer.
Echt te banaal!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het gaat ook alleen maar om de sex he!
Oja. Wanneer is het strandweer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, maar je hebt nog steeds niet gezegd wanneer je dan wel kan.
Banaal.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt te banaal!Walgelijk zijn die types.
quote:
quote:
Maar als het onder de 25 graden is is het te koud in bikini!quote:
Dan doe je die uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als het onder de 25 graden is is het te koud in bikini!
Dat is waar, maar jou een dag laten kiezen werkt wil je zeggenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar als het onder de 25 graden is is het te koud in bikini!
Tuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jou een dag laten kiezen werkt wil je zeggen![]()
Oke. touché.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar, maar jou een dag laten kiezen werkt wil je zeggen![]()
Mede-passant!quote:
Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. touché.
Binnenkort maar een dagje Almere doen dus.
Wanneer moet Brazil tegen Portugal?quote:
Maar daar is geen strand.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oke. touché.
Binnenkort maar een dagje Almere doen dus.
De 25ste.quote:
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.quote:
Het is smiddagsquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.
het is nooit te vroeg voor fituurquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
Honger...maar het is nog wel beetje vroeg voor frituur zeker?
Hm...heb vanmorgen wel vrij vroeg ontbeten. En ik mag mezelf best iets lekkers gunnen. Moet goed eten want heb nog genoeg te doen. Nog 1500 woorden voor mijn essay.quote:
Is er zand? Ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is geen strand joh!Het is Almere
Zat andere dagenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut, dat is de dag voor Awake, ik dacht, anders kom ik bij jou kijken.
Dan woon je op de verkeerde plek!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is er zand? Ja.
Water om in te zwemmen? Ja.
Strand-ish genoeg.
(Als je woont waar ik woon kom je sowieso bijna nooit op het strand.)
het is tenslotte bijna lunchtijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...heb vanmorgen wel vrij vroeg ontbeten. En ik mag mezelf best iets lekkers gunnen. Moet goed eten want heb nog genoeg te doen. Nog 1500 woorden voor mijn essay.
Als NL tegen Brasil moet spelen, als het daarvan komt, moeten we sowieso samen kijken.quote:
Bijna he. En eer het allemaal klaar is, zitten we rond 12 uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
het is tenslotte bijna lunchtijd
voor mij ontbijt
Zeeland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef Kluts het volgende:
(Als je woont waar ik woon kom je sowieso bijna nooit op het strand.)
lui? ik was hier om 7 uur aanwezig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijna he. En eer het allemaal klaar is, zitten we rond 12 uur.
Luie donder!
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef vencodark het volgende:
Honger...maar het is nog wel beetje vroeg voor frituur zeker?
Afgesproken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als NL tegen Brasil moet spelen, als het daarvan komt, moeten we sowieso samen kijken.
Als de een verliest, kan die iig nog feest vieren met de ander.
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.
ik weet nog op school.... 9 uur zaten we aan de patatquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.
Decemberquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet nog op school.... 9 uur zaten we aan de patat
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad, moet er niet aan denken.
Waarom heb je dan niet ontbijten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
lui? ik was hier om 7 uur aanwezig.
de eerste met een sleutel om kwart voor 8
Om 12 uur geen frituur? Geen moeite mee. Ben sinds half 9 op, werk thuis en ben helemaal fit. Ik heb ontzettend honger dus frituur is wat mij betreft, geen vreemde zaak. Het voelt alleen vroeg om het nog geen 12 uur is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het zou er bij mij niet in gaan op dit uur.
quote:Stephan: I loooove my new SAP!
Thom [11:40 AM]: Ga je vanavond nog gezellig samen eten met SAP? *haalt chocomel*
Stephan van [11:42 AM]: Als dat SAP dat zou willen wel Bij kaarslicht, SAP & ik
Thom [11:42 AM]: haha zo stelde ik het me ook al voor............. ik ben alleen 1 ding vergeten te noteren...........
Ow.quote:Stephan van [11:43 AM]:
En dat is?
Thom [11:43 AM]:
serienummer van je laptop
Dat is andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.
I don't get it.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg even een hartverzakking!
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
Its always happy hour somewhere on the planet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik ooit een Caiparinha voorgezet kreeg door jou op dit uur.
Die lekker printerfix-man die hier net was, was duidelijk enthousiaster.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
quote:
Ik zal de laatste zijn die daar over klaagt ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Its always happy hour somewhere on the planet.
Samequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
doe ik nooit, ik eet pas rond lunchtijd
Hij hoopte op het cijferslotnummer van z,n kuisheidsgordel.quote:
Ik wilde net zeggen, die caipirinha was zo wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Ik zal de laatste zijn die daar over klaagt ja.
Whehehehe ik moest er om lachen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]*klop klop klop*
[..]
Ow.
Me too.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
doe ik nooit, ik eet pas rond lunchtijd
Samequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
zoals nu ging ik rond kwart voor 7 de deur uit dan heb ik echt geen trek hoor.....
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zoquote:
Ik ontbijt ook vrijwel nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
zoals nu ging ik rond kwart voor 7 de deur uit dan heb ik echt geen trek hoor.....
Is dat via msn? Dan wil ik jullie msn adressenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Ocherme!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht even hoopvol dat ie MIJ uit etebn ging vragen, of m'n nr ging vragen of zo![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |