Niks, heb ook roze shirtsquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is er mis met roze? Heb een knalroze t-shirt aan.
Ben je echt maagd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar mijn handjes zijn er niet afgehakt.
Een dergelijk opmerking had ik eerder verwacht van een onzeker of 'in de kast' tiepje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef stbabylon het volgende:
2) Roze is een vrouwenkleur (en dat is het laatste wat ik er over zeg, ik heb die discussie (ook hier), iets te vaak gevoerd.)
Meer deze kleur.quote:
je zou mijn sloeproei tenue eens moeten zien... Grote mannen van boven de twee meter en/of boven de honderd kilo in een migraine-gele sloep met hard roze shirts...quote:
Hissssssssssssssssssssquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is er mis met roze? Heb een knalroze t-shirt aan.
Homo'squote:
Wat is er ?quote:
You wishquote:
Wel. Ik smaak naar kokos.quote:
Mooi is dat hequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Een dergelijk opmerking had ik eerder verwacht van een onzeker of 'in de kast' tiepje.
Dat soort dingen moet je in mijn vriendengroep dus nooit roepen. Mocht je dan ooit in slaap vallen heb je roze of oranje haar als je wakker wordquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi is dat he![]()
Roze en oranje, twee kleuren die ik never nooit niet aan zal hebben
Nooit last van.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht je dan ooit in slaap vallen heb je roze of oranje haar als je wakker word
Ai, ik ben niet zo gek op kokos.quote:
Oranje ben ik met je eens. Dat vind ik echt een lelijke kleur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
Mooi is dat he![]()
Dat is wel een kutstreekquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je in mijn vriendengroep dus nooit roepen. Mocht je dan ooit in slaap vallen heb je roze of oranje haar als je wakker word
Oranje is bij mij ook om die reden. Roze vind ik niet lelijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Ai, ik ben niet zo gek op kokos.![]()
[..]
Oranje ben ik met je eens. Dat vind ik echt een lelijke kleur.
Oranje heb ik alleen aan met koninginnedag of met een belangrijke wedstrijd van Oranjequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi is dat he![]()
Maar gelukkig ben je er nogquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:52 schreef zwaaibaai het volgende:
Of je bezorgt een automobilist een hardverzakking... Ik fiets gezellig door rood alsof het groen is en de bmw moest vol in zijn ankers. Hij is in elk geval wakker. En ik ook..
Ik ookquote:
Ook dan dus nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oranje heb ik alleen aan met koninginnedag of met een belangrijke wedstrijd van Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |