Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Ben ik dan de enige die eerlijk zegt dat ik ammenooitniet model zou worden.
In bewegend beeld ziet m'n pik er ook beter uit, wat is je punt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bewegende beelden ziet ie er beter uit.
Ja, als je knap zat bent ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het lijkt me zo makkelijk geld verdienen, zodat je meer tijd hebt voor leukere dingen dan werken. Het is geen prestige-kwestie.
Makkelijk geld verdienen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het lijkt me zo makkelijk geld verdienen, zodat je meer tijd hebt voor leukere dingen dan werken. Het is geen prestige-kwestie.
Mijn record is 6 maanden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iets langer dan 2 weken, maar met die daarvoor 10 maanden. Dat is mijn record.
Als je je er zo aan ergert kun je haar ook gewoon negeren wat extra makkelijk is met een abonnement.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verwijder nooit berichten zelf.
Je gaat al meer dan een jaar op alles in, zelfs als iemand me een compliment geeft ergens, staat er dat ze een nieuwe bril moet kopen, zielig gedrag.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
In bewegend beeld ziet m'n pik er ook beter uit, wat is je punt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We trappen er bijna in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welke loser heeft dat nu weer aangemaakt?
Echt, de triestheid...
Jij. Alsof wij weten welke dag je geboren bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt, de triestheid...
Het ging alleen nergens over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat best lang voor zo'n leeftijd als wij nu hebben.
Yes, eindelijk!quote:
Maar goed, ik heb die looks dan ook gewoon niet.quote:
Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yes, eindelijk!
Wil je met of zonder condoom?
Ultra dun.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yes, eindelijk!
Ik hield het altijd 2 weken vol en dan had ik er alweer genoeg vanquote:
Goede tip, maar ik hou niet zo van constant iemand afzeiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je je er zo aan ergert kun je haar ook gewoon negeren wat extra makkelijk is met een abonnement.Het is maar een tip.
Ik ben jaloers op rv. Drie jaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hield het altijd 2 weken vol en dan had ik er alweer genoeg van
Nee, je bent jaloers op zijn vriendin!quote:
Drie jaar? Damn.quote:
Zo niet, er staat geen enkele nuttige info in.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb die looks dan ook gewoon niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yes, eindelijk!
Beter begin je over zijn schaamhaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]![]()
.
Oefen even je dominante rol uit in deze SC.
Kun je nagaan wat mensen van jou vinden. Hoe kan dat toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo niet, er staat geen enkele nuttige info in.
Komt van iemand anders, geen idee wie.
Ik weet ook nog steeds niet wie mij destijds lid maakte van allerlei bladen of wie in de chat Harajuku vertelde dat ze mijn mailbox gingen laten volspammen, maar ze zijn er dus wel.
Weet ik veel. Vond het ooit via google.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt, de triestheid...
Pics!quote:
Wat een triestelingen, Lamon.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet wie mij destijds lid maakte van allerlei bladen of wie in de chat Harajuku vertelde dat ze mijn mailbox gingen laten volspammen, maar ze zijn er dus wel.
haha.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iets langer dan 2 weken, maar met die daarvoor 10 maanden. Dat is mijn record.
Als er iets is: PM of KLB FB. Ik ben niet jullie tolk of zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]![]()
.
Oefen even je dominante rol uit in deze SC.
Zo graag mogen mensen jou dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bwehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter begin je over zijn schaamhaar.
Nah.quote:
Ik ben jaloers op mensen met een relatie...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben nu ook goed op weg, anderhalf.
Mijn naam googlen is al triest...quote:
Ze wilde gewoon pics van je zoeken (ivm dezelfdeposes, misschien was er wel een uitgaansfoto) en achtergrond informatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mijn naam googlen is al triest...
Wat kan jou het schelen waar ik wel of niet sta?
Je kent me niet eens...
Omdat ik wou weten hoe oud je was, na jou iets van 3 verschillende leeftijden gepost te zien hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kent me niet eens...
Ik zal jou eens snel trekken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:07 schreef reetveter het volgende:
Hij trekt sneller kaarten dan Lucky Luck zijn pistool
Oh en bijvoorbeeld LasTeR met zijn foto op een site zetten is dat niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je kent me niet eens...
Mensen met een relatiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen met een relatie...
ER IS MISSCHIEN EEN KANS DAT ERGENS IN NEDERLAND EEN PERSOON IS DIE HEEL MISSCHIEN.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt, de triestheid...
Daarentegen zit mijn PM box vol met aardige reacties, heb ik vrienden die ik volledig vertrouw, en kan ik irl met bijna iedereen overweg.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
ER IS MISSCHIEN EEN KANS DAT ERGENS IN NEDERLAND EEN PERSOON IS DIE HEEL MISSCHIEN.
DEZELFDE NAAM ALS JOU HEEFT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Lucky Luke. LUKE verdomme.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:07 schreef reetveter het volgende:
Hij trekt sneller kaarten dan Lucky Luck zijn pistool
linkquote:
Welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als er iets is: PM of KLB FB. Ik ben niet jullie tolk of zo.
Ik ben single.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen met een relatie...
Nou gefeliciteerd, je krijgt PM's. Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarentegen zit mijn PM box vol met aardige reacties, heb ik vrienden die ik volledig vertrouw, en kan ik irl met bijna iedereen overweg.
Ik zou niet te zwart-wit denken.
Jij dacht dat dat echt was? Hij staat er echt niet op hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh en bijvoorbeeld LasTeR met zijn foto op een site zetten is dat niet?
Niet? Ik was al aan het zoeken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij dacht dat dat echt was? Hij staat er echt niet op hoor.
Nee. Kaart het maar aan in de KLB FB. Als je het maar niet met z'n allen doet. Dus als één iemand het heeft gepost, hoeft de rest het niet meer te doen.quote:
Oh dat verzin je zomaar? En dat is niet triest?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij dacht dat dat echt was? Hij staat er echt niet op hoor.
negeren. Das wat Bio had gezegd.quote:
Mijne niet. Maar ik ben een autist en kankerlullig in het echt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarentegen zit mijn PM box vol met aardige reacties, heb ik vrienden die ik volledig vertrouw, en kan ik irl met bijna iedereen overweg.
Ik zou niet te zwart-wit denken.
GIMME!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je naaktpics zoekt, heb ik nog een leuk mapje!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne niet. Maar ik ben een autist en kankerlullig in het echt.
oprotten met pretty boy ronaldo en consortenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
OOOOOOOO die had mooi geweest
Ik wil na de wedstrijd jouw shirt uitdoen. Dan beeld ik me in dat je beha niet bestaat en dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ronaldo moet na de wedstrijd zijn shirt uitdoen. Dat beeld ik me in dat hij niet zo gay is en dan is het goed.
Volgens mijn poule op FOK! 1-1, maar volgens Hyves 2-1 voor Portugal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
Laten we het over voetbal hebben.
Wat wordt Ivoorkust - Portugal?
subtielquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil na de wedstrijd jouw shirt uitdoen. Dan beeld ik me in dat je beha niet bestaat en dan is het goed.
Maar alleen als hij vervelend doet toch? Want anders sluiten we buitenstaanders buiten, kliekjesvorming etc.quote:
Wie heeft er om half 2 moeten spelen? En wat was de uitslag heb het niet gevolgd vandaag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
1-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
The Pact, anders gaat het fout.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar alleen als hij vervelend doet toch? Want anders sluiten we buitenstaanders buiten, kliekjesvorming etc.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil na de wedstrijd jouw shirt uitdoen. Dan beeld ik me in dat je beha niet bestaat en dan is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
F 13:30 Nieuw-Zeeland v. Slowakije 1-1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie heeft er om half 2 moeten spelen? En wat was de uitslag heb het niet gevolgd vandaag.
Slowakije tegen Nieuw-Zeeland, 1-1.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie heeft er om half 2 moeten spelen? En wat was de uitslag heb het niet gevolgd vandaag.
new zeeland 1 - slowakije 1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb 1-2 op FOK! en VI.nl.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mijn poule op FOK! 1-1, maar volgens Hyves 2-1 voor Portugal.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu loop je gewoon te lullen. Lamon kan best genegeerd worden. Als hij z'n zegje heeft gedaan is ie gelukkig en vertrekt ie weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar alleen als hij vervelend doet toch? Want anders sluiten we buitenstaanders buiten, kliekjesvorming etc.
Ik zou m'n hond nog niet op je los laten, gekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.
Scheelt dat jij een kattenverzamelaar bent, 30-jarige beer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond nog niet op je los laten, gek.
Elke voetballer moet dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ronaldo moet na de wedstrijd zijn shirt uitdoen. Dat beeld ik me in dat hij niet zo gay is en dan is het goed.
Nieuw-Zeeland - Slowakije. Werd 1-1. Maar dat was volgens mij al eens gezegd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen die denken zijn in dit geval de mensen die niet snappen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef reetveter het volgende:
Wat heb ik een godsnondeju hekel aan mensen die nu nog denken dat het aan de bal ligt. Dan ben je echt kankerdom. Het ligt aan de hoogte for fucks sake
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.
Als je hond daar nou blij van wordt. /Carequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kon je via VI ook poulen? Wist ik niet, anders had ik die ook ingevuld.
Trying not to laugh.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kots op katten, toevallig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Scheelt dat jij een kattenverzamelaar bent, 30-jarige beer.
Mijn hondje verdient beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je hond daar nou blij van wordt. /Care
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
Sowieso, net alsof ik überhaupt wil dat er een hond op mij losgelaten word.
Heulemaal rood die boy.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die verbrand dan ook meteen met zijn bleke huid.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Best leuk als je zo geil als een ketter bent.
Je wilt hem wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
En hij is stom als hij praat in slowmotion. Sowieso moet hij zn bek houden.
Jij lijkt wel een beetje op hem. Je bent nu een kruising tussen Ronaldo en Dario.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
HAHAHA Ronaldo scheldt echt als een klein kind van wie de lolly is afgepakt
Hij moet niet zo gay doen. Daar knap ik op af.quote:
Wie wil wd niet?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een beetje op hem. Je bent nu een kruising tussen Ronaldo en Dario.
Ivanovquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef Potloodvis het volgende:
Herhaling van Nederland tegen Portugal WK 2006 deze wedstrijd?
Nee, hij bedoelde 'Wie wilt wd niet'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij snapt dat echt wel hoor, want de Nederlandse taal beheerst hij perfect.
Nee, hij bedoelde 'WD, wie wil jij niet?'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde 'Wie wilt wd niet'
Wat is dit? Fired?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik verwachtte mijn Asos pakketje vandaag. Ik bang dat ik er niet was omdat ik moest werken. Haha. Hoef ik niet meer te werken. Wat ben ik blij.
Nee, hij bedoelde "wie wilt wd niet" als in wie ik niet wil doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde 'WD, wie wil jij niet?'
Wat heb je allemaal besteld? Heb mijn tas toch maar besteld op ebay, komt als het goed is volgende week binnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik verwachtte mijn Asos pakketje vandaag. Ik bang dat ik er niet was omdat ik moest werken. Haha. Hoef ik niet meer te werken. Wat ben ik blij.
Twee ringen en oorbellen, not much dus, maar toch iets, ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal besteld? Heb mijn tas toch maar besteld op ebay, komt als het goed is volgende week binnen.
Dat zeg je op basis van gedrag, niet op basis van mijn uiterlijk. Dat maakt mij niets uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde "wie wilt wd niet" als in wie ik niet wil doen.
Ja, dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde 'WD, wie wil jij niet?'
Je internet heeft kanker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef wise het volgende:
die fuck site van de nos is aan het stotteren en bufferen en shit
Die tas die ik eigenlijk wou had iemand in de avond nog even 30 dollar boven op gegooid, toen heb ik even alles door lopen spitten en nu blijkt dat dat de verkoper zelf was dus een mail naar ebay gestuurd en ze heeft nu een waarschuwing, maar heb nu een andere voor 25 dollar inc.quote:
Ik vatte het ook zo op als PV zei eigenlijk.quote:
Nee. Vanmorgen toen ik binnenkwam wilde hij wat dingen met me bespreken. Toen begon het feest dus. En hij ging allemaal dingen opnoemen die ik fout doe en zo, terwijl de rest PRECIES hetzelfde werkt als ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
En heb je je werkdag niet eens afgemaakt?
Wtf, sad!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die tas die ik eigenlijk wou had iemand in de avond nog even 30 dollar boven op gegooid, toen heb ik even alles door lopen spitten en nu blijkt dat dat de verkoper zelf was dus een mail naar ebay gestuurd en ze heeft nu een waarschuwing, maar heb nu een andere voor 25 dollar inc.
Ik heb je gezien, ik val niet op je.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg je op basis van gedrag, niet op basis van mijn uiterlijk. Dat maakt mij niets uit.
Wacht maar als ik je ooit tegenkom. Niet dat zal gebeuren, maar toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, ik val niet op je.
Zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, ik val niet op je.
Ik heb die pics niet opgeslagen, hij had een tijd geleden een zwart wit foto gepost waar ie een zwart shirt aan heeft (meende ik).quote:
Geen zwart-wit foto.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb die pics niet opgeslagen, hij had een tijd geleden een zwart wit foto gepost waar ie een zwart shirt aan heeft (meende ik).
WTFquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
Toen begon hij over mijn rooster, dat ik me 2 dagen van te voren moet ziekmelden in plaats van 4 uur van tevoren.
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.quote:
wat een mongool zegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.Ik zou nooit schoonmaken, terwijl ik elk uur met de fucking dweil in mijn handen stond, ik de vitrine elk uur schoonmaakte en gewoon het vuilnis buiten ging zetten.
Oh en ik vroeg aan mensen: "Wil je een bakje of een hoorntje?" dat moest zijn "Wilt U een bakje of een hoorntje?"
Alleen tegen mensen met grijze haren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.Ik zou nooit schoonmaken, terwijl ik elk uur met de fucking dweil in mijn handen stond, ik de vitrine elk uur schoonmaakte en gewoon het vuilnis buiten ging zetten.
Oh en ik vroeg aan mensen: "Wil je een bakje of een hoorntje?" dat moest zijn "Wilt U een bakje of een hoorntje?"
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen met grijze haren.
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.
Ja ik ook, daarom.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.
En terecht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.
Nee, man, zo hoort het.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.
Waarom grappen stelen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
2 Aron Tingen voor je opmerking.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is het grappig dan?quote:
faka.quote:
Eensch met mede-fossiel.quote:
wie, ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie nou nooit eens college ofzo? Ik snap niet dat jullie zoveel op Fok! kunnen zitten nog
.
Ik vanaf morgen tot en met vrijdag, en de weken daarna nog 2 dagen in totaal ongeveer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie nou nooit eens college ofzo? Ik snap niet dat jullie zoveel op Fok! kunnen zitten nog
.
Werk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
.
quote:
Vakantie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
.
Nee, gewoon iedereen.quote:
Ik ga nu maar 8 uurtjes per week naar les ofzo. minder nog =$ Rest is chillende fase.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Ik kan me niet herinneren dat ik zoveel tijd had om te Fok!ken zeg maar.
welk shirtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij ook pics doet van jouw shirt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Hij heeft de ogen van Stephany ingedaan toen hij haar broek al aanhad.quote:
waarom haten op z'n mooie ogen?quote:
Heldquote:
Bij mij is het ouderdom, ik kan altijd naar de studentenvereniging, daar is altijd wel een feest, en het bier is maar 1,-.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Nou, mooi, hoor.quote:
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij mij is het ouderdom, ik kan altijd naar de studentenvereniging, daar is altijd wel een feest, en het bier is maar 1,-.
Maar ik heb soms simpelweg geen zin meer...
En ik ben gaar, omdat ik gisteren (eigenlijk vandaag) tot 5.30 Dexter heb zitten kijken..
De lange wimpers?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb ook altijd zo'n glinstering in mijn ogen.
Leraar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?
Lees mijn commentaar over vrouwen die op keeper Green vallen. Daarvoor geldt nu hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij mag zijn lippen wel over mijn lichaam beroeren.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?
Geen zin. Geef me een samenvatting, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lees mijn commentaar over vrouwen die op keeper Green vallen. Daarvoor geldt nu hetzelfde.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Terwijl jij met bloedend en bewusteloos op de grond ligt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen zin. Geef me een samenvatting, zeg maar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Bragi het volgende:
Dit doen.
[ afbeelding ]
Dan ben je gewoon een laagdrempelige stoephoer die uit is op geld.
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedkoop bier, en je kunt er altijd binnenvallen als je wilt.
Bij Catena moet je alleen niet teveel tegen metal hebben, maar daar heb ik niet echt last van.
datquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?
Waarom komen mannen altijd met het goedkoop bier argument?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedkoop bier, en je kunt er altijd binnenvallen als je wilt.
Bij Catena moet je alleen niet teveel tegen metal hebben, maar daar heb ik niet echt last van.
Omdat dat IMMER de doorslaggevende factor is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom komen mannen altijd met het goedkoop bier argument?
Je draagt die volgens mij echt met liefde.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
Zul je zien dat ik dadelijk doelpunten mis omdat de bami nog niet gaar is nu.
Ik werd pas op mijn 32-ste lid, omdat ze me wel mochten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de sfeer?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.
Hmm oké oké. Als dat daar de normale gang van zaken is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik werd pas op mijn 32-ste lid, omdat ze me wel mochten.
Nu kom ik er te weinig, en het ene sluit het andere niet uit.
Het oudste lid is 72 geloof ik, dus ik kan nog wel in verhouding.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je draagt die volgens mij echt met liefde.
inddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
Wat heeft die ene negro een lang voorhoofd.
Waarom denk je dat veel studentes opeens bier beginnen te drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zal vast niet gelden voor iedere studentenvereniging, ik mag wel soms naar feestjes van Minerva, omdat Catena een afsplitsing is geweest ooit, maar daar zouden ze me misschien niet zomaar lid maken, alhoewel ik het nooit gevraagd heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm oké oké. Als dat daar de normale gang van zaken is.
Ik weet wel dat veel oud-leden altijd blijven terug komen en ook welkom zijn. Maar dat er zomaar mensen bij mogen komen die het studeren al ver achter zich hebben gelaten, is nieuw voor me.
Minerva is wel leuk, tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zal vast niet gelden voor iedere studentenvereniging, ik mag wel soms naar feestjes van Minerva, omdat Catena een afsplitsing is geweest ooit, maar daar zouden ze me misschien niet zomaar lid maken, alhoewel ik het nooit gevraagd heb.
Ben je kapitalist ofzo, omdat je zo geld gefixeerd bent?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben je kapitalist ofzo, omdat je zo geld gefixeerd bent?
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?
Nou, ik drink liever iets dat me smaakt ipv iets dat 50 cent goedkoper is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?
Ohquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.
Maar inderdaad. Waarom duur doen als het ook goedkoop kan.
Hangt van de dag af, soms is de ballerigheid te erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Minerva is wel leuk, toch. 1 keer op een feestje geweest en toen meteen knock-out gegaan dus het was gezellig
.
Ik bedoel meer in de zin van waarom 4 euro voor een wijntje betalen als je weet dat je hetzelfde wijntje ergens anders voor 1 euro kunt krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nou, ik drink liever iets dat me smaakt ipv iets dat 50 cent goedkoper is.
True. Velen voelen zich bij een vereniging wel verheven boven de 'normale' student en die ontgroeningen zijn echt ziekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hangt van de dag af, soms is de ballerigheid te erg.
Ik vind niet dat je je beter moet voelen dan anderen vanwege een studentenvereniging, en ik vind hun ontgroeningnen een tikkie overdreven. Verder zitten er ook leuke mensen, maar dat geldt voor Augustinus ook, en voor Quintus eveneens.
Ik ben niet per definitie anti-kapitalist, ik denk dat het soms je karakter niet helpt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.
Maar inderdaad. Waarom duur doen als het ook goedkoop kan.
Gewaagd pakje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben niet per definitie anti-kapitalist, ik denk dat het soms je karakter niet helpt.
Mag ik nog 1 ETD liedje posten?
Het concert van donderdag.
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.quote:
Ik vond die tape op haar tieten wel echt nasty.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.
Weinig schaamte meer.
Geil.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.
Weinig schaamte meer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
Wat heeft die ene negro een lang voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |