Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Ben ik dan de enige die eerlijk zegt dat ik ammenooitniet model zou worden.
In bewegend beeld ziet m'n pik er ook beter uit, wat is je punt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bewegende beelden ziet ie er beter uit.
Ja, als je knap zat bent ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het lijkt me zo makkelijk geld verdienen, zodat je meer tijd hebt voor leukere dingen dan werken. Het is geen prestige-kwestie.
Makkelijk geld verdienen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het lijkt me zo makkelijk geld verdienen, zodat je meer tijd hebt voor leukere dingen dan werken. Het is geen prestige-kwestie.
Mijn record is 6 maanden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iets langer dan 2 weken, maar met die daarvoor 10 maanden. Dat is mijn record.
Als je je er zo aan ergert kun je haar ook gewoon negeren wat extra makkelijk is met een abonnement.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik verwijder nooit berichten zelf.
Je gaat al meer dan een jaar op alles in, zelfs als iemand me een compliment geeft ergens, staat er dat ze een nieuwe bril moet kopen, zielig gedrag.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
In bewegend beeld ziet m'n pik er ook beter uit, wat is je punt?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We trappen er bijna in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welke loser heeft dat nu weer aangemaakt?
Echt, de triestheid...
Jij. Alsof wij weten welke dag je geboren bent.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt, de triestheid...
Het ging alleen nergens over.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat best lang voor zo'n leeftijd als wij nu hebben.
Yes, eindelijk!quote:
Maar goed, ik heb die looks dan ook gewoon niet.quote:
Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yes, eindelijk!
Wil je met of zonder condoom?
Ultra dun.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yes, eindelijk!
Ik hield het altijd 2 weken vol en dan had ik er alweer genoeg vanquote:
Goede tip, maar ik hou niet zo van constant iemand afzeiken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je je er zo aan ergert kun je haar ook gewoon negeren wat extra makkelijk is met een abonnement.Het is maar een tip.
Ik ben jaloers op rv. Drie jaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik hield het altijd 2 weken vol en dan had ik er alweer genoeg van
Nee, je bent jaloers op zijn vriendin!quote:
Drie jaar? Damn.quote:
Zo niet, er staat geen enkele nuttige info in.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb die looks dan ook gewoon niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Yes, eindelijk!
Beter begin je over zijn schaamhaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]![]()
.
Oefen even je dominante rol uit in deze SC.
Kun je nagaan wat mensen van jou vinden. Hoe kan dat toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo niet, er staat geen enkele nuttige info in.
Komt van iemand anders, geen idee wie.
Ik weet ook nog steeds niet wie mij destijds lid maakte van allerlei bladen of wie in de chat Harajuku vertelde dat ze mijn mailbox gingen laten volspammen, maar ze zijn er dus wel.
Weet ik veel. Vond het ooit via google.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Echt, de triestheid...
Pics!quote:
Wat een triestelingen, Lamon.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet wie mij destijds lid maakte van allerlei bladen of wie in de chat Harajuku vertelde dat ze mijn mailbox gingen laten volspammen, maar ze zijn er dus wel.
haha.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Iets langer dan 2 weken, maar met die daarvoor 10 maanden. Dat is mijn record.
Als er iets is: PM of KLB FB. Ik ben niet jullie tolk of zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wel.
[..]![]()
.
Oefen even je dominante rol uit in deze SC.
Zo graag mogen mensen jou dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |