1-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
Laten we het over voetbal hebben.
Wat wordt Ivoorkust - Portugal?
The Pact, anders gaat het fout.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar alleen als hij vervelend doet toch? Want anders sluiten we buitenstaanders buiten, kliekjesvorming etc.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil na de wedstrijd jouw shirt uitdoen. Dan beeld ik me in dat je beha niet bestaat en dan is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
F 13:30 Nieuw-Zeeland v. Slowakije 1-1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie heeft er om half 2 moeten spelen? En wat was de uitslag heb het niet gevolgd vandaag.
Slowakije tegen Nieuw-Zeeland, 1-1.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie heeft er om half 2 moeten spelen? En wat was de uitslag heb het niet gevolgd vandaag.
new zeeland 1 - slowakije 1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb 1-2 op FOK! en VI.nl.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mijn poule op FOK! 1-1, maar volgens Hyves 2-1 voor Portugal.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu loop je gewoon te lullen. Lamon kan best genegeerd worden. Als hij z'n zegje heeft gedaan is ie gelukkig en vertrekt ie weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar alleen als hij vervelend doet toch? Want anders sluiten we buitenstaanders buiten, kliekjesvorming etc.
Ik zou m'n hond nog niet op je los laten, gekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.
Scheelt dat jij een kattenverzamelaar bent, 30-jarige beer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond nog niet op je los laten, gek.
Elke voetballer moet dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ronaldo moet na de wedstrijd zijn shirt uitdoen. Dat beeld ik me in dat hij niet zo gay is en dan is het goed.
Nieuw-Zeeland - Slowakije. Werd 1-1. Maar dat was volgens mij al eens gezegd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen die denken zijn in dit geval de mensen die niet snappen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef reetveter het volgende:
Wat heb ik een godsnondeju hekel aan mensen die nu nog denken dat het aan de bal ligt. Dan ben je echt kankerdom. Het ligt aan de hoogte for fucks sake
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.
Als je hond daar nou blij van wordt. /Carequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kon je via VI ook poulen? Wist ik niet, anders had ik die ook ingevuld.
Trying not to laugh.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kots op katten, toevallig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Scheelt dat jij een kattenverzamelaar bent, 30-jarige beer.
Mijn hondje verdient beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je hond daar nou blij van wordt. /Care
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef Potloodvis het volgende:
Sowieso, net alsof ik überhaupt wil dat er een hond op mij losgelaten word.
Heulemaal rood die boy.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die verbrand dan ook meteen met zijn bleke huid.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Best leuk als je zo geil als een ketter bent.
Je wilt hem wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
En hij is stom als hij praat in slowmotion. Sowieso moet hij zn bek houden.
Jij lijkt wel een beetje op hem. Je bent nu een kruising tussen Ronaldo en Dario.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef reetveter het volgende:
HAHAHA Ronaldo scheldt echt als een klein kind van wie de lolly is afgepakt
Hij moet niet zo gay doen. Daar knap ik op af.quote:
Wie wil wd niet?quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een beetje op hem. Je bent nu een kruising tussen Ronaldo en Dario.
Ivanovquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:22 schreef Potloodvis het volgende:
Herhaling van Nederland tegen Portugal WK 2006 deze wedstrijd?
Nee, hij bedoelde 'Wie wilt wd niet'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij snapt dat echt wel hoor, want de Nederlandse taal beheerst hij perfect.
Nee, hij bedoelde 'WD, wie wil jij niet?'quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde 'Wie wilt wd niet'
Wat is dit? Fired?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik verwachtte mijn Asos pakketje vandaag. Ik bang dat ik er niet was omdat ik moest werken. Haha. Hoef ik niet meer te werken. Wat ben ik blij.
Nee, hij bedoelde "wie wilt wd niet" als in wie ik niet wil doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde 'WD, wie wil jij niet?'
Wat heb je allemaal besteld? Heb mijn tas toch maar besteld op ebay, komt als het goed is volgende week binnen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik verwachtte mijn Asos pakketje vandaag. Ik bang dat ik er niet was omdat ik moest werken. Haha. Hoef ik niet meer te werken. Wat ben ik blij.
Twee ringen en oorbellen, not much dus, maar toch iets, ik kon het niet laten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal besteld? Heb mijn tas toch maar besteld op ebay, komt als het goed is volgende week binnen.
Dat zeg je op basis van gedrag, niet op basis van mijn uiterlijk. Dat maakt mij niets uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde "wie wilt wd niet" als in wie ik niet wil doen.
Ja, dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde 'WD, wie wil jij niet?'
Je internet heeft kanker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef wise het volgende:
die fuck site van de nos is aan het stotteren en bufferen en shit
Die tas die ik eigenlijk wou had iemand in de avond nog even 30 dollar boven op gegooid, toen heb ik even alles door lopen spitten en nu blijkt dat dat de verkoper zelf was dus een mail naar ebay gestuurd en ze heeft nu een waarschuwing, maar heb nu een andere voor 25 dollar inc.quote:
Ik vatte het ook zo op als PV zei eigenlijk.quote:
Nee. Vanmorgen toen ik binnenkwam wilde hij wat dingen met me bespreken. Toen begon het feest dus. En hij ging allemaal dingen opnoemen die ik fout doe en zo, terwijl de rest PRECIES hetzelfde werkt als ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
En heb je je werkdag niet eens afgemaakt?
Wtf, sad!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die tas die ik eigenlijk wou had iemand in de avond nog even 30 dollar boven op gegooid, toen heb ik even alles door lopen spitten en nu blijkt dat dat de verkoper zelf was dus een mail naar ebay gestuurd en ze heeft nu een waarschuwing, maar heb nu een andere voor 25 dollar inc.
Ik heb je gezien, ik val niet op je.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg je op basis van gedrag, niet op basis van mijn uiterlijk. Dat maakt mij niets uit.
Wacht maar als ik je ooit tegenkom. Niet dat zal gebeuren, maar toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, ik val niet op je.
Zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, ik val niet op je.
Ik heb die pics niet opgeslagen, hij had een tijd geleden een zwart wit foto gepost waar ie een zwart shirt aan heeft (meende ik).quote:
Geen zwart-wit foto.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb die pics niet opgeslagen, hij had een tijd geleden een zwart wit foto gepost waar ie een zwart shirt aan heeft (meende ik).
WTFquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
Toen begon hij over mijn rooster, dat ik me 2 dagen van te voren moet ziekmelden in plaats van 4 uur van tevoren.
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.quote:
wat een mongool zegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.Ik zou nooit schoonmaken, terwijl ik elk uur met de fucking dweil in mijn handen stond, ik de vitrine elk uur schoonmaakte en gewoon het vuilnis buiten ging zetten.
Oh en ik vroeg aan mensen: "Wil je een bakje of een hoorntje?" dat moest zijn "Wilt U een bakje of een hoorntje?"
Alleen tegen mensen met grijze haren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.Ik zou nooit schoonmaken, terwijl ik elk uur met de fucking dweil in mijn handen stond, ik de vitrine elk uur schoonmaakte en gewoon het vuilnis buiten ging zetten.
Oh en ik vroeg aan mensen: "Wil je een bakje of een hoorntje?" dat moest zijn "Wilt U een bakje of een hoorntje?"
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen met grijze haren.
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |