Je internet heeft kanker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef wise het volgende:
die fuck site van de nos is aan het stotteren en bufferen en shit
Die tas die ik eigenlijk wou had iemand in de avond nog even 30 dollar boven op gegooid, toen heb ik even alles door lopen spitten en nu blijkt dat dat de verkoper zelf was dus een mail naar ebay gestuurd en ze heeft nu een waarschuwing, maar heb nu een andere voor 25 dollar inc.quote:
Ik vatte het ook zo op als PV zei eigenlijk.quote:
Nee. Vanmorgen toen ik binnenkwam wilde hij wat dingen met me bespreken. Toen begon het feest dus. En hij ging allemaal dingen opnoemen die ik fout doe en zo, terwijl de rest PRECIES hetzelfde werkt als ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
En heb je je werkdag niet eens afgemaakt?
Wtf, sad!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die tas die ik eigenlijk wou had iemand in de avond nog even 30 dollar boven op gegooid, toen heb ik even alles door lopen spitten en nu blijkt dat dat de verkoper zelf was dus een mail naar ebay gestuurd en ze heeft nu een waarschuwing, maar heb nu een andere voor 25 dollar inc.
Ik heb je gezien, ik val niet op je.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg je op basis van gedrag, niet op basis van mijn uiterlijk. Dat maakt mij niets uit.
Wacht maar als ik je ooit tegenkom. Niet dat zal gebeuren, maar toch.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, ik val niet op je.
Zienquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je gezien, ik val niet op je.
Ik heb die pics niet opgeslagen, hij had een tijd geleden een zwart wit foto gepost waar ie een zwart shirt aan heeft (meende ik).quote:
Geen zwart-wit foto.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb die pics niet opgeslagen, hij had een tijd geleden een zwart wit foto gepost waar ie een zwart shirt aan heeft (meende ik).
WTFquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
Toen begon hij over mijn rooster, dat ik me 2 dagen van te voren moet ziekmelden in plaats van 4 uur van tevoren.
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.quote:
wat een mongool zegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.Ik zou nooit schoonmaken, terwijl ik elk uur met de fucking dweil in mijn handen stond, ik de vitrine elk uur schoonmaakte en gewoon het vuilnis buiten ging zetten.
Oh en ik vroeg aan mensen: "Wil je een bakje of een hoorntje?" dat moest zijn "Wilt U een bakje of een hoorntje?"
Alleen tegen mensen met grijze haren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er waren meer achterlijke dingen dan dat waar hij over kon klagen.Ik zou nooit schoonmaken, terwijl ik elk uur met de fucking dweil in mijn handen stond, ik de vitrine elk uur schoonmaakte en gewoon het vuilnis buiten ging zetten.
Oh en ik vroeg aan mensen: "Wil je een bakje of een hoorntje?" dat moest zijn "Wilt U een bakje of een hoorntje?"
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen met grijze haren.
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |