1-0quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
Laten we het over voetbal hebben.
Wat wordt Ivoorkust - Portugal?
The Pact, anders gaat het fout.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar alleen als hij vervelend doet toch? Want anders sluiten we buitenstaanders buiten, kliekjesvorming etc.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil na de wedstrijd jouw shirt uitdoen. Dan beeld ik me in dat je beha niet bestaat en dan is het goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
F 13:30 Nieuw-Zeeland v. Slowakije 1-1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie heeft er om half 2 moeten spelen? En wat was de uitslag heb het niet gevolgd vandaag.
Slowakije tegen Nieuw-Zeeland, 1-1.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie heeft er om half 2 moeten spelen? En wat was de uitslag heb het niet gevolgd vandaag.
new zeeland 1 - slowakije 1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb 1-2 op FOK! en VI.nl.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Volgens mijn poule op FOK! 1-1, maar volgens Hyves 2-1 voor Portugal.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu loop je gewoon te lullen. Lamon kan best genegeerd worden. Als hij z'n zegje heeft gedaan is ie gelukkig en vertrekt ie weer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar alleen als hij vervelend doet toch? Want anders sluiten we buitenstaanders buiten, kliekjesvorming etc.
Ik zou m'n hond nog niet op je los laten, gekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.
Scheelt dat jij een kattenverzamelaar bent, 30-jarige beer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond nog niet op je los laten, gek.
Elke voetballer moet dat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ronaldo moet na de wedstrijd zijn shirt uitdoen. Dat beeld ik me in dat hij niet zo gay is en dan is het goed.
Nieuw-Zeeland - Slowakije. Werd 1-1. Maar dat was volgens mij al eens gezegd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mensen die denken zijn in dit geval de mensen die niet snappen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef reetveter het volgende:
Wat heb ik een godsnondeju hekel aan mensen die nu nog denken dat het aan de bal ligt. Dan ben je echt kankerdom. Het ligt aan de hoogte for fucks sake
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn spierballen voelen en over mijn sixpack rubben met je naakte bovenlijf.
Als je hond daar nou blij van wordt. /Carequote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kon je via VI ook poulen? Wist ik niet, anders had ik die ook ingevuld.
Trying not to laugh.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kots op katten, toevallig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Scheelt dat jij een kattenverzamelaar bent, 30-jarige beer.
Mijn hondje verdient beter.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je hond daar nou blij van wordt. /Care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |