Nee. Kaart het maar aan in de KLB FB. Als je het maar niet met z'n allen doet. Dus als één iemand het heeft gepost, hoeft de rest het niet meer te doen.quote:
Oh dat verzin je zomaar? En dat is niet triest?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij dacht dat dat echt was? Hij staat er echt niet op hoor.
negeren. Das wat Bio had gezegd.quote:
Mijne niet. Maar ik ben een autist en kankerlullig in het echt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Daarentegen zit mijn PM box vol met aardige reacties, heb ik vrienden die ik volledig vertrouw, en kan ik irl met bijna iedereen overweg.
Ik zou niet te zwart-wit denken.
GIMME!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je naaktpics zoekt, heb ik nog een leuk mapje!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijne niet. Maar ik ben een autist en kankerlullig in het echt.
oprotten met pretty boy ronaldo en consortenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef wolvendagen het volgende:
OOOOOOOO die had mooi geweest
Ik wil na de wedstrijd jouw shirt uitdoen. Dan beeld ik me in dat je beha niet bestaat en dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Ronaldo moet na de wedstrijd zijn shirt uitdoen. Dat beeld ik me in dat hij niet zo gay is en dan is het goed.
Volgens mijn poule op FOK! 1-1, maar volgens Hyves 2-1 voor Portugal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
Laten we het over voetbal hebben.
Wat wordt Ivoorkust - Portugal?
subtielquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil na de wedstrijd jouw shirt uitdoen. Dan beeld ik me in dat je beha niet bestaat en dan is het goed.
Maar alleen als hij vervelend doet toch? Want anders sluiten we buitenstaanders buiten, kliekjesvorming etc.quote:
Wie heeft er om half 2 moeten spelen? En wat was de uitslag heb het niet gevolgd vandaag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:12 schreef Bragi het volgende:
Laten we het over voetbal hebben.
Wat wordt Ivoorkust - Portugal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |