Ja ik ook, daarom.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.
En terecht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.
Nee, man, zo hoort het.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.
Waarom grappen stelen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
2 Aron Tingen voor je opmerking.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is het grappig dan?quote:
faka.quote:
Eensch met mede-fossiel.quote:
wie, ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie nou nooit eens college ofzo? Ik snap niet dat jullie zoveel op Fok! kunnen zitten nog
.
Ik vanaf morgen tot en met vrijdag, en de weken daarna nog 2 dagen in totaal ongeveer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie nou nooit eens college ofzo? Ik snap niet dat jullie zoveel op Fok! kunnen zitten nog
.
Werk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
.
quote:
Vakantie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
.
Nee, gewoon iedereen.quote:
Ik ga nu maar 8 uurtjes per week naar les ofzo. minder nog =$ Rest is chillende fase.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Ik kan me niet herinneren dat ik zoveel tijd had om te Fok!ken zeg maar.
welk shirtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij ook pics doet van jouw shirt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Hij heeft de ogen van Stephany ingedaan toen hij haar broek al aanhad.quote:
waarom haten op z'n mooie ogen?quote:
Heldquote:
Bij mij is het ouderdom, ik kan altijd naar de studentenvereniging, daar is altijd wel een feest, en het bier is maar 1,-.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Nou, mooi, hoor.quote:
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij mij is het ouderdom, ik kan altijd naar de studentenvereniging, daar is altijd wel een feest, en het bier is maar 1,-.
Maar ik heb soms simpelweg geen zin meer...
En ik ben gaar, omdat ik gisteren (eigenlijk vandaag) tot 5.30 Dexter heb zitten kijken..
De lange wimpers?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb ook altijd zo'n glinstering in mijn ogen.
Leraar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?
Lees mijn commentaar over vrouwen die op keeper Green vallen. Daarvoor geldt nu hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij mag zijn lippen wel over mijn lichaam beroeren.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?
Geen zin. Geef me een samenvatting, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lees mijn commentaar over vrouwen die op keeper Green vallen. Daarvoor geldt nu hetzelfde.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Terwijl jij met bloedend en bewusteloos op de grond ligt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |