Ja ik ook, daarom.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.
En terecht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook, maar ik moest het tegen iedereen zeggen. Behalve kinderen.
Nee, man, zo hoort het.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant als iemand van mijn leeftijd/iets ouder U gaat zeggen.
Waarom grappen stelen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
2 Aron Tingen voor je opmerking.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is het grappig dan?quote:
faka.quote:
Eensch met mede-fossiel.quote:
wie, ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie nou nooit eens college ofzo? Ik snap niet dat jullie zoveel op Fok! kunnen zitten nog
.
Ik vanaf morgen tot en met vrijdag, en de weken daarna nog 2 dagen in totaal ongeveer.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
Hebben jullie nou nooit eens college ofzo? Ik snap niet dat jullie zoveel op Fok! kunnen zitten nog
.
Werk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
.
quote:
Vakantie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef Allure_ het volgende:
.
Nee, gewoon iedereen.quote:
Ik ga nu maar 8 uurtjes per week naar les ofzo. minder nog =$ Rest is chillende fase.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Ik kan me niet herinneren dat ik zoveel tijd had om te Fok!ken zeg maar.
welk shirtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als jij ook pics doet van jouw shirt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Hij heeft de ogen van Stephany ingedaan toen hij haar broek al aanhad.quote:
waarom haten op z'n mooie ogen?quote:
Heldquote:
Bij mij is het ouderdom, ik kan altijd naar de studentenvereniging, daar is altijd wel een feest, en het bier is maar 1,-.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, gewoon iedereen.
Nou, mooi, hoor.quote:
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Bij mij is het ouderdom, ik kan altijd naar de studentenvereniging, daar is altijd wel een feest, en het bier is maar 1,-.
Maar ik heb soms simpelweg geen zin meer...
En ik ben gaar, omdat ik gisteren (eigenlijk vandaag) tot 5.30 Dexter heb zitten kijken..
De lange wimpers?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb ook altijd zo'n glinstering in mijn ogen.
Leraar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?
Lees mijn commentaar over vrouwen die op keeper Green vallen. Daarvoor geldt nu hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij mag zijn lippen wel over mijn lichaam beroeren.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een studentenvereniging terwijl je niet eens meer studeert?
Geen zin. Geef me een samenvatting, zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lees mijn commentaar over vrouwen die op keeper Green vallen. Daarvoor geldt nu hetzelfde.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Terwijl jij met bloedend en bewusteloos op de grond ligt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen zin. Geef me een samenvatting, zeg maar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Bragi het volgende:
Dit doen.
[ afbeelding ]
Dan ben je gewoon een laagdrempelige stoephoer die uit is op geld.
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedkoop bier, en je kunt er altijd binnenvallen als je wilt.
Bij Catena moet je alleen niet teveel tegen metal hebben, maar daar heb ik niet echt last van.
datquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?
Waarom komen mannen altijd met het goedkoop bier argument?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedkoop bier, en je kunt er altijd binnenvallen als je wilt.
Bij Catena moet je alleen niet teveel tegen metal hebben, maar daar heb ik niet echt last van.
Omdat dat IMMER de doorslaggevende factor is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom komen mannen altijd met het goedkoop bier argument?
Je draagt die volgens mij echt met liefde.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
Zul je zien dat ik dadelijk doelpunten mis omdat de bami nog niet gaar is nu.
Ik werd pas op mijn 32-ste lid, omdat ze me wel mochten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de sfeer?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.
Hmm oké oké. Als dat daar de normale gang van zaken is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik werd pas op mijn 32-ste lid, omdat ze me wel mochten.
Nu kom ik er te weinig, en het ene sluit het andere niet uit.
Het oudste lid is 72 geloof ik, dus ik kan nog wel in verhouding.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je draagt die volgens mij echt met liefde.
inddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
Wat heeft die ene negro een lang voorhoofd.
Waarom denk je dat veel studentes opeens bier beginnen te drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zal vast niet gelden voor iedere studentenvereniging, ik mag wel soms naar feestjes van Minerva, omdat Catena een afsplitsing is geweest ooit, maar daar zouden ze me misschien niet zomaar lid maken, alhoewel ik het nooit gevraagd heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm oké oké. Als dat daar de normale gang van zaken is.
Ik weet wel dat veel oud-leden altijd blijven terug komen en ook welkom zijn. Maar dat er zomaar mensen bij mogen komen die het studeren al ver achter zich hebben gelaten, is nieuw voor me.
Minerva is wel leuk, tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zal vast niet gelden voor iedere studentenvereniging, ik mag wel soms naar feestjes van Minerva, omdat Catena een afsplitsing is geweest ooit, maar daar zouden ze me misschien niet zomaar lid maken, alhoewel ik het nooit gevraagd heb.
Ben je kapitalist ofzo, omdat je zo geld gefixeerd bent?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben je kapitalist ofzo, omdat je zo geld gefixeerd bent?
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?
Nou, ik drink liever iets dat me smaakt ipv iets dat 50 cent goedkoper is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?
Ohquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.
Maar inderdaad. Waarom duur doen als het ook goedkoop kan.
Hangt van de dag af, soms is de ballerigheid te erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Minerva is wel leuk, toch. 1 keer op een feestje geweest en toen meteen knock-out gegaan dus het was gezellig
.
Ik bedoel meer in de zin van waarom 4 euro voor een wijntje betalen als je weet dat je hetzelfde wijntje ergens anders voor 1 euro kunt krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nou, ik drink liever iets dat me smaakt ipv iets dat 50 cent goedkoper is.
True. Velen voelen zich bij een vereniging wel verheven boven de 'normale' student en die ontgroeningen zijn echt ziekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hangt van de dag af, soms is de ballerigheid te erg.
Ik vind niet dat je je beter moet voelen dan anderen vanwege een studentenvereniging, en ik vind hun ontgroeningnen een tikkie overdreven. Verder zitten er ook leuke mensen, maar dat geldt voor Augustinus ook, en voor Quintus eveneens.
Ik ben niet per definitie anti-kapitalist, ik denk dat het soms je karakter niet helpt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.
Maar inderdaad. Waarom duur doen als het ook goedkoop kan.
Gewaagd pakje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben niet per definitie anti-kapitalist, ik denk dat het soms je karakter niet helpt.
Mag ik nog 1 ETD liedje posten?
Het concert van donderdag.
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.quote:
Ik vond die tape op haar tieten wel echt nasty.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.
Weinig schaamte meer.
Geil.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.
Weinig schaamte meer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
Wat heeft die ene negro een lang voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |