quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen zin. Geef me een samenvatting, zeg maar.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Bragi het volgende:
Dit doen.
[ afbeelding ]
Dan ben je gewoon een laagdrempelige stoephoer die uit is op geld.
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedkoop bier, en je kunt er altijd binnenvallen als je wilt.
Bij Catena moet je alleen niet teveel tegen metal hebben, maar daar heb ik niet echt last van.
datquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?
Waarom komen mannen altijd met het goedkoop bier argument?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom niet?
Goedkoop bier, en je kunt er altijd binnenvallen als je wilt.
Bij Catena moet je alleen niet teveel tegen metal hebben, maar daar heb ik niet echt last van.
Omdat dat IMMER de doorslaggevende factor is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom komen mannen altijd met het goedkoop bier argument?
Je draagt die volgens mij echt met liefde.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
Zul je zien dat ik dadelijk doelpunten mis omdat de bami nog niet gaar is nu.
Ik werd pas op mijn 32-ste lid, omdat ze me wel mochten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee? Lijkt me nogal vreemd? Tenzij je vroeger wel lid bent geweest van de vereniging natuurlijk. Het lijkt me gezelliger om met je eigen vrienden wat te gaan drinken?
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom komen mannen altijd met het goedkoop bier argument?
Waarom niet gewoon de sfeer?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.
Hmm oké oké. Als dat daar de normale gang van zaken is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik werd pas op mijn 32-ste lid, omdat ze me wel mochten.
Nu kom ik er te weinig, en het ene sluit het andere niet uit.
Het oudste lid is 72 geloof ik, dus ik kan nog wel in verhouding.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je draagt die volgens mij echt met liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |