inddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
Wat heeft die ene negro een lang voorhoofd.
Waarom denk je dat veel studentes opeens bier beginnen te drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waarom komen mannen altijd met het goedkoop bier argument?
Zal vast niet gelden voor iedere studentenvereniging, ik mag wel soms naar feestjes van Minerva, omdat Catena een afsplitsing is geweest ooit, maar daar zouden ze me misschien niet zomaar lid maken, alhoewel ik het nooit gevraagd heb.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm oké oké. Als dat daar de normale gang van zaken is.
Ik weet wel dat veel oud-leden altijd blijven terug komen en ook welkom zijn. Maar dat er zomaar mensen bij mogen komen die het studeren al ver achter zich hebben gelaten, is nieuw voor me.
Minerva is wel leuk, tochquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zal vast niet gelden voor iedere studentenvereniging, ik mag wel soms naar feestjes van Minerva, omdat Catena een afsplitsing is geweest ooit, maar daar zouden ze me misschien niet zomaar lid maken, alhoewel ik het nooit gevraagd heb.
Ben je kapitalist ofzo, omdat je zo geld gefixeerd bent?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, ook goedkope frisdrank en goedkope hapjes dan.
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ben je kapitalist ofzo, omdat je zo geld gefixeerd bent?
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?
Nou, ik drink liever iets dat me smaakt ipv iets dat 50 cent goedkoper is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom duur drinken als het goedkoop kan?
Ohquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.
Maar inderdaad. Waarom duur doen als het ook goedkoop kan.
Hangt van de dag af, soms is de ballerigheid te erg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Minerva is wel leuk, toch. 1 keer op een feestje geweest en toen meteen knock-out gegaan dus het was gezellig
.
Ik bedoel meer in de zin van waarom 4 euro voor een wijntje betalen als je weet dat je hetzelfde wijntje ergens anders voor 1 euro kunt krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nou, ik drink liever iets dat me smaakt ipv iets dat 50 cent goedkoper is.
True. Velen voelen zich bij een vereniging wel verheven boven de 'normale' student en die ontgroeningen zijn echt ziekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hangt van de dag af, soms is de ballerigheid te erg.
Ik vind niet dat je je beter moet voelen dan anderen vanwege een studentenvereniging, en ik vind hun ontgroeningnen een tikkie overdreven. Verder zitten er ook leuke mensen, maar dat geldt voor Augustinus ook, en voor Quintus eveneens.
Ik ben niet per definitie anti-kapitalist, ik denk dat het soms je karakter niet helpt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het was maar een grapje omdat Lamon anti-kapitalist is.
Maar inderdaad. Waarom duur doen als het ook goedkoop kan.
Gewaagd pakje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben niet per definitie anti-kapitalist, ik denk dat het soms je karakter niet helpt.
Mag ik nog 1 ETD liedje posten?
Het concert van donderdag.
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.quote:
Ik vond die tape op haar tieten wel echt nasty.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.
Weinig schaamte meer.
Geil.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze kleedde zich zelfs om op het podium, ze heeft genoeg meegemaakt om daar niet zo meer mee te zitten.
Weinig schaamte meer.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
Wat heeft die ene negro een lang voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |