quote:Thomas is hier vergeten dat hij kan rollenIs echt weeral lang geleden dat hij dat gedaan heeft. En mijn blazen op Thomas' buik heeft eindelijk effect. Een echte schaterbaby
![]()
Ik verschiet er wel van dat Emma al gaat rollenNog niet doorslapen maar wel al rollen
![]()
En ik ga duimen voor Daan, maar hij zal uiteraard vannacht een flinke, stoere jongen zijn![]()
Keshet, ik ga eens zien of ik nog wat foto's heb van Thomas. Ik hoop alvast dat we hem vlug al lachend op de foto krijgen want dat is tot nu toe nog niet gelukt
En speelgoed? Nah, meneer moet geen speelgoed hebbenHij houdt het liever bij een handdoek of een stuk papier
Wat GOED!!! Zien!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef Keshet het volgende:
We hebben een rollert!![]()
![]()
Ik heb het nog op film ook!
http://www.deltababy.be/products/gb_supremSleep.htmlquote:
Zo hebben we ook een filmpje, maar Thomas begon al te krijgen vanaf dat we hem op zijn buik hadden gelegd. Als hij eens netjes rolt, ga ik er een filmpje van maken en het online gooienquote:Ok, de 1e keer echt rollen van buik naar rug hebben we (natuurlijk) gemist met de camera.
Daarna heb ik de camera gepakt en haar weer op d'r buik gelegd. Ze ligt op het filmpje te huilen van frustratie dat het rollen niet meer lukt. Daarna is het nog 3 keer gelukt en nu is ze KO.
Bekijk deze YouTube-video
Idd... Ik heb 100x gezegd dat alles goed gaat met Thomas, dat hij goed slaapt en goed drinkt. Een lieve baby is die ook wel regelmatig een huilbui van jewelste heeft. Dat ik het fijn vond om weer te komen werken etcquote:Op zondag 13 juni 2010 11:02 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet wel dat ik zo weer gewend ben. Maar dat maakt het de eerste dagen niet minder 'spannend'
hoewel de dagen waarschijnlijk om vliegen want men heeft mij zolang niet gezien en wil natuurlijk allemaal weten hoe het met Harry is enzo
De geluidjes kloppen hier welquote:Op zondag 13 juni 2010 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en mama's met baby's van 0-3 maanden: ik vond iets interessants nav een artikel in de 'Wij'. Misschien hebben jullie er wat aan.
Als Harry straks wakker is, probeer ik te horen of ik bij hem er ook nog wat van herken.
Dat klopte bij Leander heel erg en nu dus helemaal niet hierquote:Op zondag 13 juni 2010 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en mama's met baby's van 0-3 maanden: ik vond iets interessants nav een artikel in de 'Wij'. Misschien hebben jullie er wat aan.
Als Harry straks wakker is, probeer ik te horen of ik bij hem er ook nog wat van herken.
Jaaa, onze Patricia.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Erg OUDzijn we nog niet maar misschien is het toch leuk om onze kleine meid hier te posten
![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Erg OUDzijn we nog niet maar misschien is het toch leuk om onze kleine meid hier te posten
![]()
[ afbeelding ]
Morgen komt papa weerquote:
nja, ik duw de speen nu steeds hardnekkig terugquote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef becky27 het volgende:
Simmu, hier ook een speentjespuger (pink daarentegen kan ze niet uitspugen), hoe ga je dat speentjeuitspugen aanpakken want mevrouw hier wil het alleen als ze echt echt echt heel moe is, of juist niet moe is, maar voor het slapen gaan eigenlijk inet.
Thomas zal hier ook 4 dagen per week naar een onthaalmoeder gaan en ik ben ook zwanger geworden via de MMM. Geen 8 jaar weliswaar, maar het ging ook niet zomaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:38 schreef octopussy het volgende:
Mijn neefje gaat 5 dagen in de week naar het KDV, terwijl de ouders het zich gemakkelijk kunnen veroorloven om minder te gaan werkenZe zijn notabene 8 jaar bezig geweest in de MMM voor een kindje.
Ik ga na de geboorte parttime werken (eerst een stage en daarna een baan) dus kan nog niet vertellen hoe het bij ons zal gaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:19 schreef Marlinde het volgende:
Dus mijn vraag: Ga jij je kindje naar de PSZ doen en graag de reden erbij waarom wel of waarom niet![]()
Persoonlijk vind ik niet dat de tijd die je erover gedaan hebt om het kindje te krijgen moet (mee)bepalen hoeveel dagen je je kind wegbrengt.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:04 schreef octopussy het volgende:
Mijn punt is dat ze zo lang zijn bezig geweest om een kindje te krijgen om het vervolgens onnodig fulltime weg te brengen.
geluktquote:Op maandag 14 juni 2010 08:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ga maar 'ns proberen om Lisa te showen... kijken of het lukt... willen jullie ff laten weten of jullie 't plaatje zien?
Hier is m'n meisje een paar uurtjes oud dus. Verdere foto's zal ik in het fototopic zetten
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben we gewoon de nieuwsbrief gemist voor baby's, want Minke had dat ook op haar todo-lijst gezet... Ik had na 10 minuten het idee dat mijn hele gezicht open lag, nniet heel tof en vooral ook pijnlijk (misschien moet ik iets vaker nageltjes knippen ook)quote:Op maandag 14 juni 2010 11:13 schreef Keshet het volgende:
--
Gisteren was 'krab je papa en mama' helemaal hip trouwens. Vond ik wat minder fijn!
--
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we gewoon de nieuwsbrief gemist voor baby's, want Minke had dat ook op haar todo-lijst gezet... Ik had na 10 minuten het idee dat mijn hele gezicht open lag, nniet heel tof en vooral ook pijnlijk (misschien moet ik iets vaker nageltjes knippen ook)
Zonder nu een discussie te willen starten, ben ik het helemaal met je eens hoor Leonieke. Ik had al op de reageerknop gedrukt toen ik zag dat jij precies schreef wat ik wilde zeggen.quote:Op maandag 14 juni 2010 07:49 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat er op die manier geoordeeld wordt over mensenVolgens mij ken je namelijk nooit het ganse plaatje, behalve dat van jezelf.
Zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik heb helemaal geen stress. Wij ontbijten samen redelijk uitgebreid als Daan zijn fles al heeft gehad en lekker zit te spelen in de wipstoel. Ik wandel rustig met 'm naar de opvang, klets even bij met de juffies en wandel rustig weer naar huis, pak mijn fiets en fiets lekker naar mijn werk. Mijn man is om half 5 klaar met werken en pikt Daan om een uur of kwart voor 5 op en is om 5 uur thuis. Ik kom om half 6 thuis en dan staat het eten zo goed als klaar. Na het eten lekker spelen met Daan om 'm daarna te wassen, om te kleden en nog even een flesje te geven en lekker te knuffelen. Rond een uur of 8 gaat hij naar bed en hebben we de avond voor elkaar. Het weekend is echt quality time maar ik hoef me niet op te laden voor een week werken hoor, dat doe ik al door lekker met mijn man en kind tijd door te brengen.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:52 schreef DaviniaHR het volgende:
vwb de discussie om je kind naar de creche te brengen:
bij mij in de familie is ook een gezin waarbij beide ouders 40+ uur/wk werken, terwijl ze een kind hebben. (financieel is het wrs niet nodig) Dat kan ik dan niet snappen. s ochtends is het stress om je kind weg te brengen en op tijd op je werk te zijn, s avonds is het stress om op tijd te eten en je kind naar bed te brengen, want ze is dan moe. wanneer heb je door de week dan tijd om van je kind te genieten? dan heb je eigenlijk maar 2 dg met je kind, en dan moet je zelf ook weer opladen van een week hard werken...
de mensen aan wie ik refereer werken dagelijks van 8 tot half 7 of zo. is geen vergelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik heb helemaal geen stress. Wij ontbijten samen redelijk uitgebreid als Daan zijn fles al heeft gehad en lekker zit te spelen in de wipstoel. Ik wandel rustig met 'm naar de opvang, klets even bij met de juffies en wandel rustig weer naar huis, pak mijn fiets en fiets lekker naar mijn werk. Mijn man is om half 5 klaar met werken en pikt Daan om een uur of kwart voor 5 op en is om 5 uur thuis. Ik kom om half 6 thuis en dan staat het eten zo goed als klaar. Na het eten lekker spelen met Daan om 'm daarna te wassen, om te kleden en nog even een flesje te geven en lekker te knuffelen. Rond een uur of 8 gaat hij naar bed en hebben we de avond voor elkaar. Het weekend is echt quality time maar ik hoef me niet op te laden voor een week werken hoor, dat doe ik al door lekker met mijn man en kind tijd door te brengen.
Wij zijn dan weer geen types voor stappen enzo en Daan zal niet of nauwelijks naar een oppas gaan buiten het KDV.
Dan moet je maar eens teruglezen hoe je het schreef. Je was nog al algemeen in je oordeel en dus voelde ik mij aangesproken. Het is niet gezegd dat als je full time werkt je niet heel goed beseft wat voor geschenk het is.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:01 schreef octopussy het volgende:
Davinia, jij schrijft precies wat ik bedoel.
Ik snap ook niet zo waarom er hier gelijk zo verdedigend gereageerd moet worden. Wie van jullie brengt zijn kind 5 dagen in de week naar een KDV en verdient genoeg geld om een villa te kopen van meer dan een miljoen? Dat is namelijk de situatie waar ik het nu over heb.
Het gaat hier trouwens om mijn schoonzus en zwager, waarvan ik de situatie heel goed ken. En het lijkt me dat je als je zolang bezig bent geweest om een kind te krijgen juist extra goed beseft wat een geschenk het is.
ik ga lekker om 22:00 of 23:00 naar bed en dan slapen tot 7quote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef happyme28 het volgende:
Da's toch logisch Free, maar Florian heeft veel meer aan een uitgeruste mama! Slaap lekker
Ai. Ik hoop dat ie zich vanacht rustig houdt. Doen zijn vingertjes nog pijn?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:45 schreef freecell het volgende:
Ik dacht dat Leander al sliep, maar hij flikkerde net snoeihard uit zijn ledikant, dus hij sliep nog niet
Ik zie dit nu pasquote:
3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef DaviniaHR het volgende:
hoeveel tanden heeft rienk nu!
wel stoer dat hij al een beetje kan zitten!![]()
en fijn dat noortje is goedgekeurd!
kan het pakje van lisa neit zien door firewall van werk...
envoor free's nachtrust!
dus![]()
Rienk was laatst zn tanden aan het poetsen met de potenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Mart zit hier in de wipstoel heerlijk de billen van Sophie de giraf op te eten. Inclusief alle smak geluiden die daarbij horen
Wat is KMA?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
EmmaGoedzo meisje!
Goedemorgen (zong ze vrolijk)
Ventje terug, die heeft net zo ruk geslapen als altijd, dus het was een gaar iemand met een ventje op de stoep vanmorgen![]()
Zij: hij wordt echt minstens elk uur wel wakker![]()
Ik: jep
Maar goed, de rest van de tijd daar was hij gewoon liefDus ze was wel vrolijk
En verder zei de HA gisteren dat het goed was dat we terug waren op HA voeding, dat dat eerst even weer wennen was,dus dat zeons over een weekje weer wil zien. Als de situatie dan niet drastisch verbeterd is gaat ze meer onderzoek doen, oa prikken op KMA en even goed checken op reflux
Nou, het schiet niet op zo. Die opvoeding van tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Keshet het volgende:
De Koninklijke Militaire Academie.
Daar moet 'ie naar toe als het niet verbeterd is over een weekje.![]()
KoeMelkAllergie
QFT!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:08 schreef mikoxx het volgende:
Keshet, ik 'hoor' hier helemaal niet, maar lees je posts regelmatig mee, wilde even zeggen: wat ben jij ongelooflijk dapper en positief ingesteld. Je lijkt me echt een LIEF mens!
Dat klopt wel ongeveer inderdaad!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
Fijn dat je even hebt kunnen bijtanken Freecell! Ook 'fijn' dat je ventje elders hetzelfde patroon aanhoudt; dan hoef je jezelf niks te verwijten in ieder geval. (Ik bedoel dus niet dat je dat dus wel moet doen maar ik kan me maar zo voorstellen dat je dat wel doet)
Goed ook dat de HA je serieus neemt! Ik hoop echt dat het een stuk beter gaat met de HA-voeding!
Ik heb precies hetzelfde maar ben wel alweer sinds 1 april aan het werk maar helaas absoluut niet de oude.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef octopussy het volgende:
Overigens merk ik bij mezelf ook dat ik nog niet helemaal weer op de buitenwereld gericht ben. Bij gesprekken kan ik ook vaak niet helemaal de aandacht erbij houden, ook al gaat het helemaal prima hier. Soms voel ik me schuldig omdat bepaalde dingen me niet meer zo interesserenGaat vast wel weer beter als ik aan het werk ga.
Al wat beter. De aanpassing verloopt vlotter heb ik de indruk. Hij ligt nu al te slapen in zijn bedje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
Leonieke, hoe gaat het inmiddels met Thomas bij je schoonmoeder?
Wat jammer dat Emma een nachtje in het ziekenhuis moet blijven. Je bent er inderdaad zo vlug aan gewendquote:Emma is weer een nachtje aan het logeren in het ziekenhuis. Ze heeft vanochtend de tweede vaccinaties gehad. De nacht na de 1e vaccinaties had ze tig brady's en saturatiedalingen dus nu moet ze even goed in de gaten gehouden worden. Ik ben steeds bij d'r gebleven maar ben nu even thuis. Straks ga ik weer naar haar toe, maar het lijkt me erg raar als ze vannacht niet in haar wiegje ligt. Bijzonder hoor, hoe snel je daar aan went!
Oooh herkenningquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
Overigens merk ik bij mezelf ook dat ik nog niet helemaal weer op de buitenwereld gericht ben. Bij gesprekken kan ik ook vaak niet helemaal de aandacht erbij houden, ook al gaat het helemaal prima hier. Soms voel ik me schuldig omdat bepaalde dingen me niet meer zo interesserenGaat vast wel weer beter als ik aan het werk ga.
Ja, dat gaat prima!! Hij wordt wel 1 keer wakker 's nachts maar daar geef ik de verkoudheid de schuld van. Na een spuitje Otrivin, komt zijn neus weer vrij en slaapt hij meteen weer in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
Slaapt 'ie nu steeds op z'n eigen kamertje Happy? Gaat dat goed?
Nou spugen doet ze regelmatig, soms is het 3 keer schone kleren aan per dagquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef Lijnloos het volgende:
Co_ol, fijn dat het zo goed gaat met Robin, en als ze niet gaat spugen dan lijkt me het echt niet te veel hoor... Mooi beertje hebben jullie ook, al 6,5 kilo (maar goed, mijn maatstaaf is ook onder de maat)...
Zo had ik het niet eens opgevatquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Lijnloos het volgende:
Excuus, dat is inderdaad helemaal geen dikke baby (zo was de opmerking trouwens ook niet helemaal bedoeld hoor, maar snap wel dat je hem zo opvat)... wel een ontzettende lieverd!
Maar ze is ook wel redelijk lang (wederom voor mijn maatstaven)...
Is het niet gewoon een periode? Mart heeft dat 3 weken geleden gehad. 4 uur 's nachts of 5 uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Robin, hoi! Wat ben je leuk!
Leonieke, ik vind juist dat Thomas wat weinig krijgt. Maar Rienk deed het ook hoor, Daar kreeg je ook niet zoveel in en die doet het ook prima![]()
Keshet, dat is inderdaad flauw van het ziekenhuis. Op onverwachte dingen zit je nu niet te wachten nee![]()
*Help*
Rienk is nu al de 2e keer op rij om 04:00 wakkerVanochtend kon ik hem stil krijgen met speen, maar om 06:00 had hij er echt genoeg van en kreeg hij dus de fles. Gister was dat al om 05:00
![]()
Voorheen kreeg jij zijn fles om 07:00 en ook niet eerder. Maar ik kan hem nu toch niet een uur laten huilen? Zijn laatste papfles krijgt ie rond 23:00. Maar daar is niks aan veranderd.
Hij valt na de fles gelukkig wel weer in slaap, maar het heeft wel impact op ons ritme de rest van de dag. Plus dat ik nu zo brak als een aap ben.. Tegenwoordig zit hij dus ook op 5 flessen, want hij lijkt hongerig de laatste tijd. Gisteravond wilde hij niet slapen, dus weer mee naar beneden en wij waren nog aan het eten dus had ik Rienk ook maar pap gegeven, en smullen dat hij deed!Na een hap of 8 had hij genoeg en toen ging hij zonder mopperen slapen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Keshet het volgende:
Als ze geen gekke dingen doet mag ze om 5 uur mee naar huis!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Keshet het volgende:
Nou en die leuke meid van jullie, zal vast geen gekke dingen doen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Keshet het volgende:
Ja, maar hij sliep eerst door. Dwz, 23 laatste fles 07:00 eerste fles. Nu komt ie om 5 of 6 al voor de eerste fles. Zou het dan niet van kwaad tot erger gaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Meimeltje het volgende:
Keshet wat fijn dat ze ws toch naar huis mag!!
Vlindur: hier ben ik al blij dat het de laatste dagen zo rond 5 uur is dat hij wakker wordt en echt een fles wil. Voorheen was dat tussen 3 en 4. Wij zijn het toen ook gaan rekken met een speentje en wie weet is hij daardoor ietsjes langer door gaan slapen. Als het hier lukt te rekken tot 6-7 uur doen we dat wel, maar ik ga er geen 2 uur voor wakker liggen (na de fles slaapt hij wel weer verder).
Ramen tegenover elkaar openzettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef ymme het volgende:
Oh, ik heb net een kozijn bijgewerkt met verf, in de woonkamer. Met als gevolg dat er nu een dikke verflucht hangt
Iemand tips om dit binnen een half uurtje weg te krijgen? Mart ligt nu op bed, maar kan hem moeilijk tot morgen ofzo boven houden.
Tis mooi weer, kun je niet een deur of raam opengooien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef ymme het volgende:
Oh, ik heb net een kozijn bijgewerkt met verf, in de woonkamer. Met als gevolg dat er nu een dikke verflucht hangt
Iemand tips om dit binnen een half uurtje weg te krijgen? Mart ligt nu op bed, maar kan hem moeilijk tot morgen ofzo boven houden.
Hebben alleen achter ramen die open kunnen. Maar de voordeur staat al los en de achterdeur ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:04 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ramen tegenover elkaar openzettenen een bak azijn in de kamer zetten
Dat vind ik ook, hoor. Zeker omdat hij sinds hij FV krijgt van de P50-curve onder de P25-curve is gevallen. Ik heb altijd gelezen dat je een piek in de andere richting krijgt als ze overschakelen op FV. Maar we zullen het morgen zien als hij met dezelfde weegschaal wordt gewogenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Robin, hoi! Wat ben je leuk!
Leonieke, ik vind juist dat Thomas wat weinig krijgt. Maar Rienk deed het ook hoor, Daar kreeg je ook niet zoveel in en die doet het ook prima![]()
Ja, we houden het maar op sprongetjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hoor. Zeker omdat hij sinds hij FV krijgt van de P50-curve onder de P25-curve is gevallen. Ik heb altijd gelezen dat je een piek in de andere richting krijgt als ze overschakelen op FV. Maar we zullen het morgen zien als hij met dezelfde weegschaal wordt gewogen![]()
Hij slaapt ook vrij goed door (7 à 8 uur 's nachts). Moest hij echt honger hebben, zou hij waarschijnlijk wakker worden. Maar dan denk ik aan Free waarbij Florian ook afviel terwijl hij er happy en gezond uitzag en begin ik me nog meer zorgen te maken.
Wat het wakker worden betreft? Daar kan ik geen tips over geven. Kan het een sprongetje zijn of is die er niet rond deze periode?
Schrijf je me nog even een handleiding voor volgende week dan als het doorgaatquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
free, ik heb het even gesmit, wat was er mis met de andere arts?
ik heb vandaag baby-gezwamd met Eli, en aviva was thuis met stiefma. prima oplossing, zou je denken, toch? behalve dat madam slechts 45 minuten geslapen heeft, en toen hysterisch wakker werd... ze schijnt best wat verdriet te hebben gehadtsja, en als je haar dan niet heel regelmatig ziet, weet je ook niet wat je er mee aanmoet... naja, ze ligt nu heerlijk te maffen
@keshet, deel 1: eli gaat naar een kdv, gastouder voor aviva is tijdelijk tot ze ook naar eli's kdv kan (geen plek en zo)
@keshet, deel 2: wat balen dat emma mss langer moet blijven! dat kunnen ze idd beter in het begin al vertellen. hoe lang blijft ze eigenlijk zo 'medisch'? ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het wel klaar zou zijn als ze thuis wasnaja, wel extra fysio en zo, wat je eerder schreef, maar niet meer kans op weer terug naar het zkh en zo
Tja lastig, zou denk ik toch proberen te rekken en anders een heel klein beetje voeding geven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, maar hij sliep eerst door. Dwz, 23 laatste fles 07:00 eerste fles. Nu komt ie om 5 of 6 al voor de eerste fles. Zou het dan niet van kwaad tot erger gaan?
Een heel klein beetje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Tja lastig, zou denk ik toch proberen te rekken en anders een heel klein beetje voeding geven?
Dat vond ik ook al inderdaad!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Grappig dat Dyon ook bij Rienk zit. Vond Rienk ook al veel op die van Isa lijken!![]()
Hier ook zo. Hij is nu al 50 minuten bezig om een fles melk te drinken. Veel wenen, zich bijna overstrekken, fles wegduwen, maar als we ze wegnemen is het ook drama.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef octopussy het volgende:
Pffff de tweede drama-avond is al weer een feit. Kind krijst zich gewoon een hoestbui. Ik denk dat ze weer heftige darmkrampen heeftDat wordt weer een rotnacht ben ik bang.
tis niet heel moeilijk, hoor!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Schrijf je me nog even een handleiding voor volgende week dan als het doorgaatIk kan wel de doek gebruiken. Misschien helpt dat
Heb voor de zekerheid mijn afspraak in ieder geval later in de middag gelegd.
lief klein frummeltje in de doek slaapt bij Tinuviel![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef freecell het volgende:
Hoihoi!
Ik zeg: hypo-allergeen FTW
We hebben weer een vorm van slaap hier in huis
Nu doet de plaatjes het wel, stomme site's ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef happyme28 het volgende:
Co_ol, je moet er even een screenshot van maken en via bijv. tinypic.com uploaden. Zo kunnen we de plaatjes niet zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat handje ging ook nog even de mond in voor ik hem schoon hadEn het zat ook tot in zijn nek
![]()
Wij hebben z'n zit ding voor in bad. Misschien dat dat wat isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Mjah, in bad gaan was een optie, maar dat is hier een hele onderneming. Emma heeft besloten dat op je buik in bad dobberen de enige juiste manier is en ze probeert zich dus continue om te draaien. Ik moet 'r echt met 2 handen vasthouden!
Heeft iemand hier nog tips voor trouwens?
Ik heb zo'n ding gekocht. Hoef ik alleen zijn hoofd nog maar boven water te houden (in de zin van als hij draaitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Mjah, in bad gaan was een optie, maar dat is hier een hele onderneming. Emma heeft besloten dat op je buik in bad dobberen de enige juiste manier is en ze probeert zich dus continue om te draaien. Ik moet 'r echt met 2 handen vasthouden!
Die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding gekocht. Hoef ik alleen zijn hoofd nog maar boven water te houden (in de zin van als hij draait)
Het past bij mij in het babybadje (ik dacht ook dat ze voor in het grote bad waren)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef Keshet het volgende:
Is dat te gebruiken in een baby-badje dan? Ik dacht die dingen alleen voor in normale badkuipen waren?
ben je gek...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Keshet het volgende:
Ok, bedankt voor de tip dan! Dan ga ik zo'n ding maar eens halen!
Ik voel me echt zo'n n00b soms he!
Tsss, en je kind is al zo oudquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Keshet het volgende:
Ok, bedankt voor de tip dan! Dan ga ik zo'n ding maar eens halen!
Ik voel me echt zo'n n00b soms he!
ow verdorie heel je post verkeerd gelezen! sorry!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef DaviniaHR het volgende:
draakje, wij staan nog op nr. 3, hoor!
duurt nog heeeeeel lang, dus
Bij de prenatal heb ik een soort van zitje gekocht voor in een babybad die schuin afloopt en waar ze in kunnen zitten/liggen zodat je ook handen vrij hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Alles gaat helemaal goed hier! Beetje moeite met voeden eerst, maar lang leve 't tepelhoedjequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Lijnloos het volgende:
Gefeliciteerd Plums!Gaat alles goed met jullie? Al een beetje gewend aan elkaar?
Binnen een half uur is volgens mij de norm in Nederland, maar is Thomas na 40 minuten drinken niet ontzettend moe dan? Welke fles gebruik je? Want misschien zou ook een heel andere fles met dus een totaal andere speen wel kunnen werken!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:32 schreef leonieke het volgende:
Rienk en DyonTot binnen een paar maand
![]()
Welkom Liesz, Plums en CP![]()
Voor de rest ben ik eigenlijk een beetje de draad kwijt. Het was vandaag weer rennen geblazen, maar de sessies bij de kinesist zitten er opdus nu eindelijk rust als ik 's avonds thuis kom van het werk
Ik weet ook niet of ik het al gepost heb (ben dan ook helemaal gaar eigenlijk): Gisteren nog bij Kind & Gezin geweest en Thomas weegt nu 5,790kg en meet 62,5cm. Volgens de curves dus een lange smalle, maar dat zie je duidelijk niet. Mijn ma zei nog aan de telefoon dat ze hem een dikkerdje vindt![]()
Hij drinkt genoeg (als in: de minimal 500cc) dus daar moeten we ons geen zorgen over maken, maar hij zou eigenlijk wel wat meer mogen drinken en vooral vlugger moeten drinken. Blijkbaar "moet" een fles binnen het kwartier leeg zijn. Thomas doet er hier vaak 40 minuten over en dan is ze nog niet helemaal leeg. Morgen dan maar eens zien om een andere speen te kopen want zo'n 1, 2, 3-speen lijkt niet echt te werken met afgekolfde melk. Morgen eens zien of het wel werkt met KV en dan beslissen of we bij die wissel-spenen blijven of speen nr 3 kopen.
Niemand had me eigenlijk ooit al verteld dat het belangrijk is dat die fles vlotjes binnen gaat. Wij zijn al blij als hij ze effectief uitdrinkt
Bij bv is het ook anders volgens mij, dan clusteren baby's soms ook. Bij een fles valt er weinig te clusterenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef lily het volgende:
Ik wist dat helemaal niet. Ik weet ook niet hoe lang Leah erover doet. Toch eens vragen..
Ik geef nog steeds borstvoeding en dat duurt nog rustig een half uur of langer.
haha, die vieze gezichten die ze dan kunnen trekkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef NieuweUser het volgende:
Trouwens, gisteren weer geexperimenteerd met een wortelhapje. Ik had zelf een hapje gemaakt, maar die viel niet in de smaak! Ze trok de meest smerige gezichten!!Toen nog een potje klaargemaakt, en deze ging er wel in!
Ja, dat was bij ons dus ook zo. Ik heb me er daarom ook nooit vragen bij gesteld dat het bij een flesje ook zo lang duurde omdat dat volgens mij bij bv allemaal niets of weinig uitmaakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef lily het volgende:
Ik wist dat helemaal niet. Ik weet ook niet hoe lang Leah erover doet. Toch eens vragen..
Ik geef nog steeds borstvoeding en dat duurt nog rustig een half uur of langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |