abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82910205
Waar doen jullie die groeicurve?
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:12:05 #202
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82910621
A grand adventure has begun.
  woensdag 16 juni 2010 @ 23:20:46 #203
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82911085
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Schrijf je me nog even een handleiding voor volgende week dan als het doorgaat Ik kan wel de doek gebruiken. Misschien helpt dat Heb voor de zekerheid mijn afspraak in ieder geval later in de middag gelegd.

lief klein frummeltje in de doek slaapt bij Tinuviel
tis niet heel moeilijk, hoor!

huilen + 2 vingers in de mond = ik ben nog niet uitgeslapen. doe evt. schone luier en pleur me dan terug mn bedje in
huilen met armpjes wijd = honger

maar ja, dat vergeet ik steeds te vertellen, omdat het voor mij zo logisch is

ik heb ook foto's van mini-Jair in Girasol mar toen was hij nog kleiner dan aviva nu
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82916808
Zou het in de lucht zitten
Mart heeft niet lekker geslapen vanacht (voor zijn doen).
00u30 03u15 05u15 en toen 07u30.

En nu zojuist z'n fles op. Maar hij is nog steeds aan het drammen. Maar veel gaan wandelen vandaag
pi_82916900
Euhm laat de wind met het slechte slapen in de lucht dan maar naar het oosten gaan waaien, want mijn kleintje heeft nog geen last. Ik heb haar vanacht wel gehoord, maar niet dusdanig dat ik naar haar toe moest gelukkig. En ze heeft weer tot kwart voor 7 geslapen.
Voorheen was 's avonds altijd een groot drama i.v.m. krampjes, maar dat lijkt is de laatste paar dagen ook al een stuk minder. Fijn voor het frummeltje!
Oja, Lisa heeft gisteren de hele dag geen speen gehad! Haar opa weigert hem te geven als ze niet huilt (en als ze wel huilt volgens mij ook ) en ik heb besloten maar dezelfde strategie toe te passen.
pi_82916939
Nikki, en bedankt hè. Niets naar het Oosten ja

Maar hier gaan de nachten meestal redelijk goed hoor. Maar als er dan z'n nacht tussen zitten ben ik ook meteen gebroken.
pi_82917145
Ymme Het noorden dan!

Ik heb dat ook hoor, m'n nachtrust is een soort van heilig. Slaap ik niet goed, dan ben ik gelijk een wandelend spook. ik ben stiekem wel blij dat Lisa de nacht voor ons huwelijk bij m'n aanstaande (wat een stom woord) slaapt, want je zal net zien....
pi_82917151
Hier zijn we de nacht goed doorgekomen Hij is uitgeput in zijn bed in slaap gevallen. Maar wel weer 40cc van de fles over gelaten. Vanavond naar Kind&Gezin en daar zullen ze hem wegen en zullen we de curve kunnen bekijken. Hopelijk gaan we weer in stijgende lijn vooruit
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:31:37 #209
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82917170
Daan heeft gelukkig ook 'nog' (wet van Fok! enzo) geen last. We hebben 'm weer de hele nacht niet gehoord. Hij valt alleen wel later in slaap de laatste dagen (half 10 ipv 8 uur) maar gelukkig neemt ie z'n laatste fles in zijn slaap.

Volgend weekend gaan we voor het eerst een papfles proberen, vind 't wel spannend maar ik denk dat dat net dat kleine zetje zal zijn om die laatste fles eraf te kunnen halen.

Mijn kleine baby wordt groot
pi_82917556
Leonieke, ik las op de vorige pagina over veel/weinig drinken.

Leah drinkt ook niet zo veel. Ze krijgt 4 voedingen op een dag en daar is ze geheel tevreden mee.

5.30 BV
10.30 BV (of fles van 180 ml)
15.30 BV (of fles van 180 ml)
20.30 BV

that's it en daar slaapt ze de hele nacht gewoon op

Komende dinsdag is ze een half jaar en nu zaterdag gaan we met bijvoeden beginnen. Ik ben echt benieuwd want ze heeft nog nooit iets anders dan BV gehad (op een enkele fles KV na).
pi_82918270
Rienk, gefeliciteerd met je half jaar dag!!! je bent nu officeel een groterd!

voor de mama's met weinig slaap... ik was vanochtend alleen aan het mopperen omdat ik manlief had gevraagd een beetje rustig/zachtjes te doen zodat Minke (en ik dus ook) konden uitslapen... helaas, niet gelukt Maar dan nog klaag ik om niks hoor, het was toen toch al bijna half 8... Nu doet Minke (denk ik, het is stil sinds 5 minuten) een powernapje voor we straks naar een vriendin en haar kindjes gaan. Lekker knutselen voor vaderdag!
pi_82918443
Rienk een half jaar Gefeliciteerd!!
Dat betekent dat Dyon morgen een half jaar is
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:29:38 #213
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82918508
Rienk, grote vent! Gefeliciteerd met je half jaar dag! Veel plezier bij de grote babies
pi_82918726
Hoihoi!

Ik zeg: hypo-allergeen FTW
We hebben weer een vorm van slaap hier in huis
  donderdag 17 juni 2010 @ 09:39:20 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82918803
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef freecell het volgende:
Hoihoi!

Ik zeg: hypo-allergeen FTW
We hebben weer een vorm van slaap hier in huis

En Rienk alweer een half jaar! Gaat hard! Nu volgt Aviva echt-echt-echt bijna

En ik moet nog ff fotootje maken, maar aviva blijft ook al los balanceren! (ik wil het geen zitten noemen, want ze leunt nog teveel voorover, maar dat gaat niet lang meer duren! )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82918809
Free wat fijn!

Rienk een grote baby! Veel plezier bij de grote babies!
pi_82918852
Free, wat heerlijk joh!!! voor de Hypo!
pi_82919042
We hadden hier trouwens een aantal keer groenten geprobeerd, maar het ging er echt niet in.
Gisteren voor het eerst aardappel door de groente (spercieboontjes) heen gedaan en hij at het wel Ben wel beetje opgelucht, want van een slechte melkdrinker naar een slechte eter had ik niet zo'n zin in
pi_82919058
Freecell wat fijn!!
pi_82919197

hop!

En hij heeft vannacht geslapen van 23:30 tot 4:00 daarna nog even een uurtje bij ons in bed En toen een mini-fles (60 + 1 schepje, vindt hij prima 's nachts)
En toen lekker tussen ons in slapen tot na 7
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:02:21 #221
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82919508
Wow wat een goed-nieuws-ochtend Free
pi_82919788
fijn freecell
pi_82919928
Laat die wind hier ook nog maar even wegblijven hoor!

Freecell wat goed zeg!

Hier gaan de nachten wel ok, meestal komt ze zo rond 2 uur en rond 6 uur, maar om 6 uur is het dan al licht in onze slaapkamer en duurt het zeker een uur/ anderhalf voor ze weer slaapt.. En dat trek ik niet zo goed, plus dat ze dan veel huilt want ontevreden en Ravage moet er om 7 uur uit. Dus eigenlijk moet er een ander gordijn oid komen..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_82920492
Free: Wat goed En vooral heerlijk dat jullie weer 'nachten' hebben!
pi_82920531
Goeiemorgen!

Vandaag is het zover! Rienk is halfjarig
Met de hevige sneeuwbui is RIenk geboren en waren de eerste maanden vermoeidend, nu schijnt het zonnetje en is alles zo fijn. Rienk is zo leuk en lief en schattig en grappig en vooral, helemaal van ons

Ik wil iedereen bedanken voor alles met het afgelopen halfjaar! Onze kleine vent is nu een grote baby en we mogen een topic verder.

Een paar weekjes

Gister

Er daar horen natuurlijk weer blote konten foto's bij

Tot gauw voor de meesten en voor de nieuwe meiden met verse baby's; GENIET! Het gaat stiekem toch echt snel voorbij!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82920692
Dag Rienk
We zullen je missen.

Tot over iets meer dan 2 maandjes....
pi_82921095
Rienk
Tot over 2 maandjes
pi_82921503
Zo ik moet ook maar weer eens een update posten.

Maar allereerst Rienk uitzwaaien (ik post niet veel, maar volg wel alles ) Dat is hard gegaan zeg dat half jaar! Nu ben je al een grote man! Tot snel

En wat fijn Freecell dat toch de voeding het lijkt te doen. Is een redelijk makkelijke oplossing. En lekker slapen dan maar

Laura is inmiddels 4 maanden en ik moet zeggen dat het super gaat... De eerste 10 weken was ze nogal huilerig, maar nu is het een vrolijk meisje die ieders hart steelt. Ze lacht werkelijk naar iedereen. Op het kdv zijn ze dan ook fan van haar
Het kdv waar ze het hartstikke leuk vindt volgens mij. En als ze het niet meer leuk vind gaat ze gewoon slapen en ze drinkt goed. Ik laat haar daar met een gerust hart achter elke keer.
Vanmiddag moeten we weer eens naar het CB, ben nu wel weer benieuwd naar de groei. Maar ze ziet er goed uit en is vrolijk, dus het zal wel goed komen. Laatste ronde prikjes voorlopig, dat zal ze minder leuk vinden
pi_82923705
Rienk is een grote baby

en fijne geluiden vanuit kamp Laura
pi_82924707
Rienk, grote kleine man tot over 2 maandjes in het andere topic

Freecell, hoe fijn dat de HA voeding verbetering brengt! Ik hoop dat Florian de smaak te pakken krijgt en echt goed gaat slapen.

Keshet, hoe is het vannacht gegaan met je muppet?

Sindell, fijn om te horen dat Laura het naar haar zin heeft op het KDV. Dat geeft mij goede hoop dat mijn meisje straks ook blij gaat zijn. Hannah was dinsdag 4 maanden precies. Ik vind het op de een of andere manier best wel een mijlpaal.

De nacht is hier niet geweldig gegaan. Ik heb haar nog een paar keer aangelegd omdat ze weer huilend wakker werd. Vanochtend heeft ze een paar scheetjes gelaten en daarna nog een paar uurtjes geslapen. We zijn dus redelijk uitgerust, en ze is nu lekker vrolijk (maar ja dat was gisteren overdag ook). Ik hoop dat ze even lekker kan poepen vandaag Haar luier wordt nu volgewerkt
pi_82927042
Dit is toch prima?

Weet niet waar het CB over heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door Co_OL op 17-06-2010 14:20:59 ]
pi_82927492
Ik ook niet, want ik zie alleen maar een melding dat het niet één van mijn kinderen is
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:45:31 #233
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82929017
Co_ol, je moet er even een screenshot van maken en via bijv. tinypic.com uploaden. Zo kunnen we de plaatjes niet zien
pi_82930290
Wanneer moet/kun je trouwens overstappen op een grotere speen(fop).
Ik merk dat de spenen van bibi vanaf 1 dag, toch wel wat klein beginnen te worden.
Maar de volgende zijn vanaf 6 maanden. Waar moet je naar kijken om te bepalen of ze te klein zijn?
Niet dat ik te snel een grotere neem?
pi_82930511
Gewoon proberen Ymme
pi_82931097
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:45 schreef happyme28 het volgende:
Co_ol, je moet er even een screenshot van maken en via bijv. tinypic.com uploaden. Zo kunnen we de plaatjes niet zien
Nu doet de plaatjes het wel, stomme site's ook
pi_82931862
Ymme, ik heb hier Tommee Tippee flessen en ik ben met 6 weken al overgestapt op speen 2. Speen 1 was echt te klein voor de Friso comfort voeding, 't arme kind zoog tot ze erbij neerviel en er kwam bijna niets uit. Nu gaat het drinken weer als een tierelier. Je merkt trouwens vanzelf of ie teveel binnenkrijgt want dan kan hij het niet verwerken en gaat ie kokken.
pi_82931924
Mooie curves hoor Co_ol! past goed bij een mooie meid.

Ymme, inderdaad effe proberen... Minke heeft ook nog de 0-3 maanden speen van Avent, die van 3-6 komt haast over haar neus heen en dan kan ze niet ademen wij houden deze dus nog wel effe... die volgende bewaren we voor "later'.
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:12:18 #239
265732 Keshet
pi_82936661
Nog niet echt goed bijgelezen, sorry!

voor Florians reactie op de HA-voeding!

Co_ols meiske heeft mooie curves!

Er wordt goed geslapen door de kleine baby'tjes!

De mijne heeft ook goed geslapen. Lekker in haar eigen wiegje.

Tipje voor iedereen: De vingerverf van de HEMA is niet geschikt om hand- en voetafdrukjes mee te knutselen voor vaderdag.
Ik moet Emma en mezelf nog even schoonboenen voor D. thuis is.
pi_82938318
Ik heb vandaag ook m'n vaderdag handjes mevrouw was wakker dus handjes gingen nieten voetjes gemaakt met 'n leuk gedichtje erbij:

Lieve pappie kom eens even.
Met je hoofd heel dicht bij mij.
Ik wil je een klein kusje geven.
Met ook nog iets leuks erbij.
Want de aller allerliefste pappie
Dat is die van mij!

Nu moet ik nog op zoek naar het 'leuks'. Misschien een nieuwe grasmaaier voor als we in ons nieuwe huis een tuin hebben...
pi_82938860
Hallo hier ben ik dan!

Beetje eerder dan ik gedacht had maar goed..

Afgelopen zaterdag is onze dochter Nanique geboren!! Na een zwangerschapduur van 36 weken en 2 dagen! Na 2 dagen ziekenhuis mochten we lekker naar huis toe en daar genieten we van alles samen met de kraamhulp

Shenaya is een hele lieve grote zus dus dat is genieten!!

Verder hoop ik snel hier heel erg gezellig met jullie mee te kletsen!

Liefs, Lies
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 17 juni 2010 @ 16:50:24 #242
265732 Keshet
pi_82938926
Welkom Liesz!

Hoe is het nu met jullie?
pi_82938968
Liesz welkom hier. En wat een mooie meiden heb je zeg
pi_82939139
Liesz, welkom hier met je mooie meid(-en) fijn dat jullie alweer thuis zijn, kunnen jullie lekker genieten!
  donderdag 17 juni 2010 @ 17:18:26 #245
265732 Keshet
pi_82940300
Vlindur! Rienk is halfjarig!
Vam harte gefeliciteerd! Tot later bij de grote baby'tjes! Have fun aan de overkant.
pi_82941872
Welkom Liesz, wat een schatjes!

Prikjes hebben we hier weer overleefd. Volgens mij heeft ze er geen last van. Ook is ze vandaag eindelijk eens een beetje aan het regelen, dus heb haar bijna de hele dag aan de borst gehad

Curves:

Waar ze eerst best groot was lijkt ze nu toch meer gemiddeld te worden. Gewicht ben ik niet helemaal tevreden over, maar dat schijnt dus zo te horen bij bv babies. Ze is in ieder geval vrolijk en ze ziet er goed uit, dat lijkt me het belangrijkste.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:44:10 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82946320
Ik ben even proberen bij te lezen met een Harry die op mijn schoot in slaap gevallen is...
en die ik nu voorzichtig in de box heb gelegd
Ik zag een Rienk voorbij komen met prachtige ogen. Als je hem ooit weg doet, dan dibs ik alvast
En hij is alweer een half jaar!

Spullen (box, bedje, waskussen, speelgoed) hebben mijn schoonouders ook omdat ze 2 dagen per week op Harry passen. Mijn ouders hebben ook spullen staan maar dat komt omdat mijn moeder gastouder is.

Keshet wat vervelend zeg!
Fijn dat ze weer thuis is! Heb je haar nog schoongekregen?

freecell, fijn dat je even hebt kunnen bijslapen en dat het nu beter lijkt te gaan met Florian.
Tof dat jullie weer een soort van slapen hebben!

Prutoogje: check. Ik blijf het toch maar gewoon zelf nog schoonhouden. Hopelijk gaat het toch vanzelf nog weg. Hij lijkt er niet echt last van te hebben behalve als ik het even schoonmaak.

Ik zag een klein frummeltje genaamd Jonathan voorbij komen

Welkom Nanique!

Harry gaat niet naar het kdv momenteel. Ik denk wel dat ik hem in de toekomst naar de psz laat gaan. Lekker even spelen met andere kindjes op een andere plek. Goed voor zijn ontwikkeling.
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:53:08 #248
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_82946692
Zo nu ben ik een klein beetje bijgelezen.
Mijn eerste werkweek zit erop. Het is me reuze meegevallen. Zalig om weer aan het werk te zijn. Op dag 2 was het al alsof ik nooit was weggeweest. Alleen aan mijn agenda is nog te zien dat ik pas net weer aan het werk ben. Heerlijk om even iets anders te zijn dan alleen moeder.
Harry vindt het heerlijk bij opa en oma en bij papa. En zij genieten van hem. Heerlijk toch?

Verder gaat het slapen 's nachts iets beter inmiddels maar nog steeds slechter dan ik gewend ben van hem. Waarschijnlijk krijgt hij gewoon niet genoeg te eten van zijn moeder Maar wellicht lost dat zich op de komende week (zie bv-topic).

Hij rolt steeds vaker, stopt zijn (of mijn ) vingers of duimpje in zijn mond. Babbelt er op los. Inmiddels heeft hij ook uitgevonden hoe je kan gillen. En als hij boos is dan kan hij te keer gaan! Inclusief krabben en slaan Hij is oersterk. Hij kan zich optrekken aan mijn duimen en dan tot zit komen (of tot stand ) en dan blijft hij keurig zitten met een klein steuntje in de rug. 'Kruipt' al rond (schuift een slag in de rondte of komt een cm vooruit door te rupsen of door zich hard af te zetten met zijn voeten).
Kortom een heerlijk ventje waar we volop van genieten
pi_82947421
Dank voor het welkom! Hoop snel mee te doen hier moet nu nog even zoeken waar het allemaal over gaat..
Zag net wat groeicurves voorbij komen.. Die van mijn oudste dochter hangt onderin op alle lijnen en is een volijke gezonde meid geworden!

Hier gaat inmiddels alles goed! De eerste dag heb ik de vreselijke naweeen gehad (ze was er ook in 3 persweeen) en was erg blij toen ik daar vanaf was zeg.. Nanique zorgde voor wat zorgen omdat ze zo laag in haar temp zat maar dat gaat heel langzaam de goede kant op allemaal! Het is nu al zo'n wijs ding! Vandaag de 6e dag en ze tilt dat koppie gewoon even op, heerlijk!
Helaas zijn hier al wel wat eerste krampjes..

Nu ga ik zo kruikjes maken, flesje maken en dan zelf ook lekker op bed liggen!
Altijd blijven lachen... :)
  donderdag 17 juni 2010 @ 22:13:12 #250
265732 Keshet
pi_82954403
Asy is terug!
Hmm, je Harry-verhaal klinkt natuurlijk heel goed maarreh, heb je ook foto's?

Ik ga m'n meisje zo in bad stoppen en hoop dat ze dan lekker gaat slapen! En ik dus ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')