Dat vind ik ook, hoor. Zeker omdat hij sinds hij FV krijgt van de P50-curve onder de P25-curve is gevallen. Ik heb altijd gelezen dat je een piek in de andere richting krijgt als ze overschakelen op FV. Maar we zullen het morgen zien als hij met dezelfde weegschaal wordt gewogenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Robin, hoi! Wat ben je leuk!
Leonieke, ik vind juist dat Thomas wat weinig krijgt. Maar Rienk deed het ook hoor, Daar kreeg je ook niet zoveel in en die doet het ook prima![]()
Ja, we houden het maar op sprongetjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hoor. Zeker omdat hij sinds hij FV krijgt van de P50-curve onder de P25-curve is gevallen. Ik heb altijd gelezen dat je een piek in de andere richting krijgt als ze overschakelen op FV. Maar we zullen het morgen zien als hij met dezelfde weegschaal wordt gewogen![]()
Hij slaapt ook vrij goed door (7 à 8 uur 's nachts). Moest hij echt honger hebben, zou hij waarschijnlijk wakker worden. Maar dan denk ik aan Free waarbij Florian ook afviel terwijl hij er happy en gezond uitzag en begin ik me nog meer zorgen te maken.
Wat het wakker worden betreft? Daar kan ik geen tips over geven. Kan het een sprongetje zijn of is die er niet rond deze periode?
Schrijf je me nog even een handleiding voor volgende week dan als het doorgaatquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
free, ik heb het even gesmit, wat was er mis met de andere arts?
ik heb vandaag baby-gezwamd met Eli, en aviva was thuis met stiefma. prima oplossing, zou je denken, toch? behalve dat madam slechts 45 minuten geslapen heeft, en toen hysterisch wakker werd... ze schijnt best wat verdriet te hebben gehadtsja, en als je haar dan niet heel regelmatig ziet, weet je ook niet wat je er mee aanmoet... naja, ze ligt nu heerlijk te maffen
@keshet, deel 1: eli gaat naar een kdv, gastouder voor aviva is tijdelijk tot ze ook naar eli's kdv kan (geen plek en zo)
@keshet, deel 2: wat balen dat emma mss langer moet blijven! dat kunnen ze idd beter in het begin al vertellen. hoe lang blijft ze eigenlijk zo 'medisch'? ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het wel klaar zou zijn als ze thuis wasnaja, wel extra fysio en zo, wat je eerder schreef, maar niet meer kans op weer terug naar het zkh en zo
Tja lastig, zou denk ik toch proberen te rekken en anders een heel klein beetje voeding geven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, maar hij sliep eerst door. Dwz, 23 laatste fles 07:00 eerste fles. Nu komt ie om 5 of 6 al voor de eerste fles. Zou het dan niet van kwaad tot erger gaan?
Een heel klein beetje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Tja lastig, zou denk ik toch proberen te rekken en anders een heel klein beetje voeding geven?
Dat vond ik ook al inderdaad!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Grappig dat Dyon ook bij Rienk zit. Vond Rienk ook al veel op die van Isa lijken!![]()
Hier ook zo. Hij is nu al 50 minuten bezig om een fles melk te drinken. Veel wenen, zich bijna overstrekken, fles wegduwen, maar als we ze wegnemen is het ook drama.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef octopussy het volgende:
Pffff de tweede drama-avond is al weer een feit. Kind krijst zich gewoon een hoestbui. Ik denk dat ze weer heftige darmkrampen heeftDat wordt weer een rotnacht ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |