abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82882314
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Robin, hoi! Wat ben je leuk!

Leonieke, ik vind juist dat Thomas wat weinig krijgt. Maar Rienk deed het ook hoor, Daar kreeg je ook niet zoveel in en die doet het ook prima
Dat vind ik ook, hoor. Zeker omdat hij sinds hij FV krijgt van de P50-curve onder de P25-curve is gevallen. Ik heb altijd gelezen dat je een piek in de andere richting krijgt als ze overschakelen op FV. Maar we zullen het morgen zien als hij met dezelfde weegschaal wordt gewogen
Hij slaapt ook vrij goed door (7 à 8 uur 's nachts). Moest hij echt honger hebben, zou hij waarschijnlijk wakker worden. Maar dan denk ik aan Free waarbij Florian ook afviel terwijl hij er happy en gezond uitzag en begin ik me nog meer zorgen te maken.

Wat het wakker worden betreft? Daar kan ik geen tips over geven. Kan het een sprongetje zijn of is die er niet rond deze periode?
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 16 juni 2010 @ 14:30:47 #177
95752 crew  Chell
Kluns
pi_82882317
Azijn, wierook, koffie én verf... ik vraag me af wat erger was dit of alleen die verf
  woensdag 16 juni 2010 @ 14:33:50 #178
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82882461
wierrook is lekker, maar net zo slecht als roken..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82882751
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, hoor. Zeker omdat hij sinds hij FV krijgt van de P50-curve onder de P25-curve is gevallen. Ik heb altijd gelezen dat je een piek in de andere richting krijgt als ze overschakelen op FV. Maar we zullen het morgen zien als hij met dezelfde weegschaal wordt gewogen
Hij slaapt ook vrij goed door (7 à 8 uur 's nachts). Moest hij echt honger hebben, zou hij waarschijnlijk wakker worden. Maar dan denk ik aan Free waarbij Florian ook afviel terwijl hij er happy en gezond uitzag en begin ik me nog meer zorgen te maken.

Wat het wakker worden betreft? Daar kan ik geen tips over geven. Kan het een sprongetje zijn of is die er niet rond deze periode?
Ja, we houden het maar op sprongetjes Blijft een goed excuus
Kun je uitleggen wat die P50 en P25 curves zijn? Ik begrijp je niet zo goed. Wij in Nederland hebben deze

Onder, midden en boven lijn. En zolang ze hier een lijn volgen is het goed volgens mij. Rienk groeit niet hard, maar blijkbaar goed genoeg.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82884039
Dat is toch prima Vlindur!

Hier de curves van Isa:

pi_82884167
Die wierrook lucht is alweer verdwenen hoor. Dat vind ik altijd het zo zonde. Maar in het geval voor baby, is het beter. Steek zoiets dan ook nooit aan, waar de kleine bij is.

En het ruikt heerlijk fris in huis nu. Geen overdreven koffie of azijn lucht. En al helemaal geen verfdampen...

Zo, wij gaan nu onderweg naar de huisarts. Duimen dat hij druppels voorschrijft voor Mart zijn oog. 4 maanden lang al poetsen en masseren aan zn oog, heeft hij zowel als ik, het mee gehad
pi_82884747
P50 wil zeggen dat er van de 100 kinderen 50 kinderen zijn die meer wegen en 50 die minder wegen, bij P25 zijn dat er 75 die meer wegen en 25 die minder wegen.

Ik zou me helemaal geen zorgen maken, moest hij al altijd op P25 gezeten hebben, het is het serieuze dalen waar ik me wat zorgen om maak.

En sprongetje is idd een ideaal excuus P. zei wel eens tegen mij: heeft hij eigenlijk iets anders dan sprongetjes want je denkt dat zo vaak
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:23:30 #183
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82885214
P50 is de middellijn, P25 is de lijn eronder, dus tussen groen en wit, zeg maar.

nu ff verder terug lezen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:39:10 #184
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82886013
free, ik heb het even gesmit, wat was er mis met de andere arts?

ik heb vandaag baby-gezwamd met Eli, en aviva was thuis met stiefma. prima oplossing, zou je denken, toch? behalve dat madam slechts 45 minuten geslapen heeft, en toen hysterisch wakker werd... ze schijnt best wat verdriet te hebben gehad tsja, en als je haar dan niet heel regelmatig ziet, weet je ook niet wat je er mee aanmoet... naja, ze ligt nu heerlijk te maffen

@keshet, deel 1: eli gaat naar een kdv, gastouder voor aviva is tijdelijk tot ze ook naar eli's kdv kan (geen plek en zo)
@keshet, deel 2: wat balen dat emma mss langer moet blijven! dat kunnen ze idd beter in het begin al vertellen. hoe lang blijft ze eigenlijk zo 'medisch'? ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het wel klaar zou zijn als ze thuis was naja, wel extra fysio en zo, wat je eerder schreef, maar niet meer kans op weer terug naar het zkh en zo
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82887522
We hebben druppels. En van meneer de huisarts had ik echt niet 3,5 hoeven wachten
Het is onnodig om met een onstoken traanbuis te blijven lopen. En ik maar naar het CB luisteren. Gaat vanzelf over, niets tegen doen.
pi_82887531
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
free, ik heb het even gesmit, wat was er mis met de andere arts?

ik heb vandaag baby-gezwamd met Eli, en aviva was thuis met stiefma. prima oplossing, zou je denken, toch? behalve dat madam slechts 45 minuten geslapen heeft, en toen hysterisch wakker werd... ze schijnt best wat verdriet te hebben gehad tsja, en als je haar dan niet heel regelmatig ziet, weet je ook niet wat je er mee aanmoet... naja, ze ligt nu heerlijk te maffen

@keshet, deel 1: eli gaat naar een kdv, gastouder voor aviva is tijdelijk tot ze ook naar eli's kdv kan (geen plek en zo)
@keshet, deel 2: wat balen dat emma mss langer moet blijven! dat kunnen ze idd beter in het begin al vertellen. hoe lang blijft ze eigenlijk zo 'medisch'? ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het wel klaar zou zijn als ze thuis was naja, wel extra fysio en zo, wat je eerder schreef, maar niet meer kans op weer terug naar het zkh en zo
Schrijf je me nog even een handleiding voor volgende week dan als het doorgaat Ik kan wel de doek gebruiken. Misschien helpt dat Heb voor de zekerheid mijn afspraak in ieder geval later in de middag gelegd.

lief klein frummeltje in de doek slaapt bij Tinuviel
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82888179
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, maar hij sliep eerst door. Dwz, 23 laatste fles 07:00 eerste fles. Nu komt ie om 5 of 6 al voor de eerste fles. Zou het dan niet van kwaad tot erger gaan?
Tja lastig, zou denk ik toch proberen te rekken en anders een heel klein beetje voeding geven?
pi_82888283
De gewichtsgroeicurve van Dyon lijkt volgens mij heel veel op die van Rienk Vrijdag weer naar CB.
pi_82894392
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Tja lastig, zou denk ik toch proberen te rekken en anders een heel klein beetje voeding geven?
Een heel klein beetje?

We halen wel eens de fles uit zn mond als hij aan het drinken is, als de fles scheef zit of als wij niet lekker zitten ofzo, boos dat hij dan wordt! Schreeuwen en piepen en die fles terug pakken Zo schattig, hij pakt dan de fles zelf vast en probeert hem dan in zn mond te stoppen, maar de fles is nog te zwaar voor hem, dan zuigt ie alleen lucht. Maar anders deed ie het zelf wel

Ja, op zich wil ik hem wel laten huilen, maar J. heeft ook nachtrust nodig Ik slaap 's ochtends nog wel mee. geen probleem voor mij. Maar J moet centjes verdienen We hopen maar gewoon op een sprongetje..

Grappig dat Dyon ook bij Rienk zit. Vond Rienk ook al veel op die van Isa lijken!

Ymme, fijn dat Mart nu druppels heeft!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:16:28 #190
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82897477
We zijn weer thuis!

Davinia; ze is verder niet echt 'medisch' meer maar moet voor de vaccinaties wel even opgenomen worden.

Bijlezen doe ik morgen weer.
A grand adventure has begun.
pi_82898559
Joepie Keshet wat fijn

Hihi Rienk, klein zuiplapje Dyon hebben we toen hij steeds rond 3 uur kwam wel een klein beetje gegeven (60cc), vond ie prima en sliep daarna weer verder.
pi_82898668
Ik heb ook een kleine baby! Van 11 juni om 12:12 Mooi op de uitgerekende datum met een gewicht van 3590gr en lengte van 53cm. Hij heet Jonathan.
10 min. na zijn geboorte :

Nu nog fijn kraamzorg over de vloer, bv gaat goed inmiddels, hoortest was goed, alles goed
I'm not a sinner.
pi_82899106
Plums van harte gefeliciteerd!
pi_82899136
Vrijdag wordt het lijntje weer wat langer, ben benieuwd

pi_82899778
Plums, gefeliciteerd en welkom met je mooie zoon.
pi_82900593
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Grappig dat Dyon ook bij Rienk zit. Vond Rienk ook al veel op die van Isa lijken!

Dat vond ik ook al inderdaad!

Plums, gefeliciteerd!! Mooi kindje!
pi_82903163
Gefeliciteerd Plums! Gaat alles goed met jullie? Al een beetje gewend aan elkaar?
pi_82903939
Plums, wat een mooie zoon En wat fijn dat het allemaal zo vlotjes gaat Welkom! Hopelijk krijgen we veel verhalen te horen van jullie
pi_82904441
Pffff de tweede drama-avond is al weer een feit. Kind krijst zich gewoon een hoestbui. Ik denk dat ze weer heftige darmkrampen heeft Dat wordt weer een rotnacht ben ik bang.
pi_82904828
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef octopussy het volgende:
Pffff de tweede drama-avond is al weer een feit. Kind krijst zich gewoon een hoestbui. Ik denk dat ze weer heftige darmkrampen heeft Dat wordt weer een rotnacht ben ik bang.
Hier ook zo. Hij is nu al 50 minuten bezig om een fles melk te drinken. Veel wenen, zich bijna overstrekken, fles wegduwen, maar als we ze wegnemen is het ook drama.
Hij is vandaag eigenlijk al heel de dag ambetant. Nog maar 3 keer een half uur geslapen overdag (normaal gezien zijn het altijd slaapjes van anderhalf uur of twee uur). Ik ben al blij dat ik thuis was zodat mijn schoonmoeder er geen last heeft van gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')