3quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef DaviniaHR het volgende:
hoeveel tanden heeft rienk nu!
wel stoer dat hij al een beetje kan zitten!![]()
en fijn dat noortje is goedgekeurd!
kan het pakje van lisa neit zien door firewall van werk...
envoor free's nachtrust!
dus![]()
Rienk was laatst zn tanden aan het poetsen met de potenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Mart zit hier in de wipstoel heerlijk de billen van Sophie de giraf op te eten. Inclusief alle smak geluiden die daarbij horen
Wat is KMA?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
EmmaGoedzo meisje!
Goedemorgen (zong ze vrolijk)
Ventje terug, die heeft net zo ruk geslapen als altijd, dus het was een gaar iemand met een ventje op de stoep vanmorgen![]()
Zij: hij wordt echt minstens elk uur wel wakker![]()
Ik: jep
Maar goed, de rest van de tijd daar was hij gewoon liefDus ze was wel vrolijk
En verder zei de HA gisteren dat het goed was dat we terug waren op HA voeding, dat dat eerst even weer wennen was,dus dat zeons over een weekje weer wil zien. Als de situatie dan niet drastisch verbeterd is gaat ze meer onderzoek doen, oa prikken op KMA en even goed checken op reflux
Nou, het schiet niet op zo. Die opvoeding van tegenwoordigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Keshet het volgende:
De Koninklijke Militaire Academie.
Daar moet 'ie naar toe als het niet verbeterd is over een weekje.![]()
KoeMelkAllergie
QFT!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:08 schreef mikoxx het volgende:
Keshet, ik 'hoor' hier helemaal niet, maar lees je posts regelmatig mee, wilde even zeggen: wat ben jij ongelooflijk dapper en positief ingesteld. Je lijkt me echt een LIEF mens!
Dat klopt wel ongeveer inderdaad!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
Fijn dat je even hebt kunnen bijtanken Freecell! Ook 'fijn' dat je ventje elders hetzelfde patroon aanhoudt; dan hoef je jezelf niks te verwijten in ieder geval. (Ik bedoel dus niet dat je dat dus wel moet doen maar ik kan me maar zo voorstellen dat je dat wel doet)
Goed ook dat de HA je serieus neemt! Ik hoop echt dat het een stuk beter gaat met de HA-voeding!
Ik heb precies hetzelfde maar ben wel alweer sinds 1 april aan het werk maar helaas absoluut niet de oude.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef octopussy het volgende:
Overigens merk ik bij mezelf ook dat ik nog niet helemaal weer op de buitenwereld gericht ben. Bij gesprekken kan ik ook vaak niet helemaal de aandacht erbij houden, ook al gaat het helemaal prima hier. Soms voel ik me schuldig omdat bepaalde dingen me niet meer zo interesserenGaat vast wel weer beter als ik aan het werk ga.
Al wat beter. De aanpassing verloopt vlotter heb ik de indruk. Hij ligt nu al te slapen in zijn bedje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
Leonieke, hoe gaat het inmiddels met Thomas bij je schoonmoeder?
Wat jammer dat Emma een nachtje in het ziekenhuis moet blijven. Je bent er inderdaad zo vlug aan gewendquote:Emma is weer een nachtje aan het logeren in het ziekenhuis. Ze heeft vanochtend de tweede vaccinaties gehad. De nacht na de 1e vaccinaties had ze tig brady's en saturatiedalingen dus nu moet ze even goed in de gaten gehouden worden. Ik ben steeds bij d'r gebleven maar ben nu even thuis. Straks ga ik weer naar haar toe, maar het lijkt me erg raar als ze vannacht niet in haar wiegje ligt. Bijzonder hoor, hoe snel je daar aan went!
Oooh herkenningquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef octopussy het volgende:
[..]
Overigens merk ik bij mezelf ook dat ik nog niet helemaal weer op de buitenwereld gericht ben. Bij gesprekken kan ik ook vaak niet helemaal de aandacht erbij houden, ook al gaat het helemaal prima hier. Soms voel ik me schuldig omdat bepaalde dingen me niet meer zo interesserenGaat vast wel weer beter als ik aan het werk ga.
Ja, dat gaat prima!! Hij wordt wel 1 keer wakker 's nachts maar daar geef ik de verkoudheid de schuld van. Na een spuitje Otrivin, komt zijn neus weer vrij en slaapt hij meteen weer in.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:
Slaapt 'ie nu steeds op z'n eigen kamertje Happy? Gaat dat goed?
Nou spugen doet ze regelmatig, soms is het 3 keer schone kleren aan per dagquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef Lijnloos het volgende:
Co_ol, fijn dat het zo goed gaat met Robin, en als ze niet gaat spugen dan lijkt me het echt niet te veel hoor... Mooi beertje hebben jullie ook, al 6,5 kilo (maar goed, mijn maatstaaf is ook onder de maat)...
Zo had ik het niet eens opgevatquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:08 schreef Lijnloos het volgende:
Excuus, dat is inderdaad helemaal geen dikke baby (zo was de opmerking trouwens ook niet helemaal bedoeld hoor, maar snap wel dat je hem zo opvat)... wel een ontzettende lieverd!
Maar ze is ook wel redelijk lang (wederom voor mijn maatstaven)...
Is het niet gewoon een periode? Mart heeft dat 3 weken geleden gehad. 4 uur 's nachts of 5 uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Robin, hoi! Wat ben je leuk!
Leonieke, ik vind juist dat Thomas wat weinig krijgt. Maar Rienk deed het ook hoor, Daar kreeg je ook niet zoveel in en die doet het ook prima![]()
Keshet, dat is inderdaad flauw van het ziekenhuis. Op onverwachte dingen zit je nu niet te wachten nee![]()
*Help*
Rienk is nu al de 2e keer op rij om 04:00 wakkerVanochtend kon ik hem stil krijgen met speen, maar om 06:00 had hij er echt genoeg van en kreeg hij dus de fles. Gister was dat al om 05:00
![]()
Voorheen kreeg jij zijn fles om 07:00 en ook niet eerder. Maar ik kan hem nu toch niet een uur laten huilen? Zijn laatste papfles krijgt ie rond 23:00. Maar daar is niks aan veranderd.
Hij valt na de fles gelukkig wel weer in slaap, maar het heeft wel impact op ons ritme de rest van de dag. Plus dat ik nu zo brak als een aap ben.. Tegenwoordig zit hij dus ook op 5 flessen, want hij lijkt hongerig de laatste tijd. Gisteravond wilde hij niet slapen, dus weer mee naar beneden en wij waren nog aan het eten dus had ik Rienk ook maar pap gegeven, en smullen dat hij deed!Na een hap of 8 had hij genoeg en toen ging hij zonder mopperen slapen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Keshet het volgende:
Als ze geen gekke dingen doet mag ze om 5 uur mee naar huis!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Keshet het volgende:
Nou en die leuke meid van jullie, zal vast geen gekke dingen doen hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:34 schreef Keshet het volgende:
Ja, maar hij sliep eerst door. Dwz, 23 laatste fles 07:00 eerste fles. Nu komt ie om 5 of 6 al voor de eerste fles. Zou het dan niet van kwaad tot erger gaan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:07 schreef Meimeltje het volgende:
Keshet wat fijn dat ze ws toch naar huis mag!!
Vlindur: hier ben ik al blij dat het de laatste dagen zo rond 5 uur is dat hij wakker wordt en echt een fles wil. Voorheen was dat tussen 3 en 4. Wij zijn het toen ook gaan rekken met een speentje en wie weet is hij daardoor ietsjes langer door gaan slapen. Als het hier lukt te rekken tot 6-7 uur doen we dat wel, maar ik ga er geen 2 uur voor wakker liggen (na de fles slaapt hij wel weer verder).
Ramen tegenover elkaar openzettenquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef ymme het volgende:
Oh, ik heb net een kozijn bijgewerkt met verf, in de woonkamer. Met als gevolg dat er nu een dikke verflucht hangt
Iemand tips om dit binnen een half uurtje weg te krijgen? Mart ligt nu op bed, maar kan hem moeilijk tot morgen ofzo boven houden.
Tis mooi weer, kun je niet een deur of raam opengooien?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:03 schreef ymme het volgende:
Oh, ik heb net een kozijn bijgewerkt met verf, in de woonkamer. Met als gevolg dat er nu een dikke verflucht hangt
Iemand tips om dit binnen een half uurtje weg te krijgen? Mart ligt nu op bed, maar kan hem moeilijk tot morgen ofzo boven houden.
Hebben alleen achter ramen die open kunnen. Maar de voordeur staat al los en de achterdeur ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:04 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Ramen tegenover elkaar openzettenen een bak azijn in de kamer zetten
Dat vind ik ook, hoor. Zeker omdat hij sinds hij FV krijgt van de P50-curve onder de P25-curve is gevallen. Ik heb altijd gelezen dat je een piek in de andere richting krijgt als ze overschakelen op FV. Maar we zullen het morgen zien als hij met dezelfde weegschaal wordt gewogenquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:30 schreef Vlindur het volgende:
Robin, hoi! Wat ben je leuk!
Leonieke, ik vind juist dat Thomas wat weinig krijgt. Maar Rienk deed het ook hoor, Daar kreeg je ook niet zoveel in en die doet het ook prima![]()
Ja, we houden het maar op sprongetjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, hoor. Zeker omdat hij sinds hij FV krijgt van de P50-curve onder de P25-curve is gevallen. Ik heb altijd gelezen dat je een piek in de andere richting krijgt als ze overschakelen op FV. Maar we zullen het morgen zien als hij met dezelfde weegschaal wordt gewogen![]()
Hij slaapt ook vrij goed door (7 à 8 uur 's nachts). Moest hij echt honger hebben, zou hij waarschijnlijk wakker worden. Maar dan denk ik aan Free waarbij Florian ook afviel terwijl hij er happy en gezond uitzag en begin ik me nog meer zorgen te maken.
Wat het wakker worden betreft? Daar kan ik geen tips over geven. Kan het een sprongetje zijn of is die er niet rond deze periode?
Schrijf je me nog even een handleiding voor volgende week dan als het doorgaatquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
free, ik heb het even gesmit, wat was er mis met de andere arts?
ik heb vandaag baby-gezwamd met Eli, en aviva was thuis met stiefma. prima oplossing, zou je denken, toch? behalve dat madam slechts 45 minuten geslapen heeft, en toen hysterisch wakker werd... ze schijnt best wat verdriet te hebben gehadtsja, en als je haar dan niet heel regelmatig ziet, weet je ook niet wat je er mee aanmoet... naja, ze ligt nu heerlijk te maffen
@keshet, deel 1: eli gaat naar een kdv, gastouder voor aviva is tijdelijk tot ze ook naar eli's kdv kan (geen plek en zo)
@keshet, deel 2: wat balen dat emma mss langer moet blijven! dat kunnen ze idd beter in het begin al vertellen. hoe lang blijft ze eigenlijk zo 'medisch'? ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het wel klaar zou zijn als ze thuis wasnaja, wel extra fysio en zo, wat je eerder schreef, maar niet meer kans op weer terug naar het zkh en zo
Tja lastig, zou denk ik toch proberen te rekken en anders een heel klein beetje voeding geven?quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, maar hij sliep eerst door. Dwz, 23 laatste fles 07:00 eerste fles. Nu komt ie om 5 of 6 al voor de eerste fles. Zou het dan niet van kwaad tot erger gaan?
Een heel klein beetje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:21 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Tja lastig, zou denk ik toch proberen te rekken en anders een heel klein beetje voeding geven?
Dat vond ik ook al inderdaad!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Grappig dat Dyon ook bij Rienk zit. Vond Rienk ook al veel op die van Isa lijken!![]()
Hier ook zo. Hij is nu al 50 minuten bezig om een fles melk te drinken. Veel wenen, zich bijna overstrekken, fles wegduwen, maar als we ze wegnemen is het ook drama.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef octopussy het volgende:
Pffff de tweede drama-avond is al weer een feit. Kind krijst zich gewoon een hoestbui. Ik denk dat ze weer heftige darmkrampen heeftDat wordt weer een rotnacht ben ik bang.
tis niet heel moeilijk, hoor!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:08 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Schrijf je me nog even een handleiding voor volgende week dan als het doorgaatIk kan wel de doek gebruiken. Misschien helpt dat
Heb voor de zekerheid mijn afspraak in ieder geval later in de middag gelegd.
lief klein frummeltje in de doek slaapt bij Tinuviel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |