abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82821486
Emma Goedzo meisje!

Goedemorgen (zong ze vrolijk)
Ventje terug, die heeft net zo ruk geslapen als altijd, dus het was een gaar iemand met een ventje op de stoep vanmorgen
Zij: hij wordt echt minstens elk uur wel wakker
Ik: jep

Maar goed, de rest van de tijd daar was hij gewoon lief Dus ze was wel vrolijk

En verder zei de HA gisteren dat het goed was dat we terug waren op HA voeding, dat dat eerst even weer wennen was,dus dat zeons over een weekje weer wil zien. Als de situatie dan niet drastisch verbeterd is gaat ze meer onderzoek doen, oa prikken op KMA en even goed checken op reflux
pi_82821893
Free, fijn dat het niet anders dan anders is gegaan vanacht. Nouja voor de mevrouw natuurlijk minder maarja... hopelijk krijgt hij snel een beter slappatroon, want als het zo doorgaat ben je straks echt een wandelend spook.

Lijnloos ik kan me voorstellen dat je blij was om haar weer op te halen.

Ik moet dit weekend ook een nachtje zonder m'n meisje. Ze gaat bij opa en papa slapen (de dag voor ons huwelijk slaapt vriendlief bij zijn papa en ik bij mijn papa want we mogen vanaf vrijdag 2 uur ons huis niet meer in ). Maar ik neem Lisa dus niet bij me omdat ik zaterdagochtend om 7 uur de kapper op bezoek krijg, opgemaakt en aangekleed moet worden en dat is niet zo heel handig met een baby. Plus dat ik dan echt geen tijd heb om Lisa nog in bad te doen en aan te kleden met haar superschattige jurkje zie hier:

Kortom ik moet zonder m'n meisje, maar ik ga vrijdagavond gewoon pas lekker heel laat weg en zaterdag komt ze me dan samen met haar papa en het bruidsboeket ophalen bij m'n vader thuis. En dan mag 't kleintje 's middags de ringen komen brengen...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:31:57 #103
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82822663
Free, gelukkig heb je lekker kunnen bijtanken en is Florian nu weer bij je. Hopenlijk is de HA voeding voldoende maar anders moeten ze maar eens goed gaan kijken, want dit lijkt me voor je mannetje ook niet prettig, hij huilt niet voor niets lijkt me.

Nikki, het komt al dichtbij zeg. En wat een schattige outfit voor Lisa!

Emma, slimmerik! Zo word je snel een rijke meid!

Oe Asy, da's pittig als hij steeds wakker wordt 's nachts als je 's ochtends vroeg naar het werk moet.

Daan is weer verkouden de arme ziel. Gelukkig is hij uiteindelijk om 21.00 uur in slapen gevallen gisteren met 2 shotjes Otrivin Baby. Om 3 uur werd hij wakker vannacht omdat z'n neus weer vol zat. Gelukkig viel hij weer in slaap na een nieuwe dosis Otrivin en kon ik 'm vanmorgen om half 7 wakker maken.
pi_82823333
Elyas is vandaag een grote vent!

Freecell, ik ben blij dat je bij hebt geslapen en ik hoop dat er bij de dokter iets komt waar je ook iets mee kunt.. Zodat je gauw weer kan ervaren wat echt slapen ook alweer was

Asy, Fijn dat je werk weer fijn is! Maar wel jammer dat Harry je nu geen nachtrust gunt

En Daan verkouden Beterschap met hem!

Emma

Nikki, een mooie dag alvast toegewenst!

Hier was Rienk om 04:30 wakker en huilde alleen maar. Dus om 05:00 maar zn fles gegeven
Gelukkig is hij daarna weer braaf gaan slapen en heb ik hem om 9:30 lekker vrolijk uit zn bed gehaald.

En.... Hij zat zonet 60 seconden los!
Maar nog steeds niet rollen he
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:23:56 #105
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_82824104
Goedemorgen!

Nikki, wat een allerschatigste outfit voor Lisa, alvast een hele fijne dag!

Harry die niet wil slapen terwijl mama aan het werk is, das niet fijn.

Rienk die een minuut los zit!

Freecell, lekker geslapen dus, fijn hoor. Geef jij nog flesvoeding? En ze prikken dan op kma? Hier ook kma, ben blij dat we daar best vlug bij zijn want ik had het denk ik niet zo lang getrokken.

Gister bij cb geweest, Noortje is 57 cm en 4685 gram, gaat dus allemaal prima. Geen overdreven hoog gewicht (mijn nichtje zat met twee maanden op 55 cm en 5800 gram met een geboortegewicht van 3320 gram). De prikken vond ze helegaar niet leuk, bij de eerste schreeuwde ze het uit en toen was ze even stil en moest er daarna nog 1, zo zielig. Ze was al jengelig omdat ze moe was dus dit kwam er nog een keer overheen.
pi_82824747
Nikki, wat een leuk, lief, schattig en vooral mooie outfit zeg. Jullie trouwdag wordt vast een dag om nooit meer te vergeten Wel foto's laten zien van jullie hè
pi_82825136
Oh ja!

Rienk heeft al een HOEKtand! Rechtsboven is het puntje al door!
pi_82825200
Rienk!
pi_82825750
Voor Rienk zijn hoektand
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:59:09 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82827821
hoeveel tanden heeft rienk nu!
wel stoer dat hij al een beetje kan zitten!

en fijn dat noortje is goedgekeurd!

kan het pakje van lisa neit zien door firewall van werk...

en voor free's nachtrust!

dus
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82827967
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef DaviniaHR het volgende:
hoeveel tanden heeft rienk nu!
wel stoer dat hij al een beetje kan zitten!

en fijn dat noortje is goedgekeurd!

kan het pakje van lisa neit zien door firewall van werk...

en voor free's nachtrust!

dus
3
Maar ik kan geen foto maken. Hij slaat mn handen steeds weg. En als ik probeer te filmen gaat ie heel chagrijnig kijken
pi_82830359
Rienk zit los:

pi_82830733
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:00 schreef Vlindur het volgende:
Rienk zit los:

Wat goed.

En wat een mooi mannetje is het toch zeg
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:12:52 #114
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82830864
Kiek dan! Stoere Rienk al 3 tanden en los kunnen zitten!
pi_82830875
Rienk, jaaaaa

wat goehoed
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:15:58 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82830999
hahaaa volgens mij wordt het tijd dat Rienk ook bij de grote beebs komt Vlindur! wat zit ie daar mooi zeg! en al 3 tandjes Volgens mij is het bij Evie nog maar de 1ste... (hoewel Evie mij amper in dr mondje laat kijken en ik het dus echt niet zeker weet...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82831514
Dank jullie!

Ik zag het toen Rienk breeduit lachte en toen heb ik gewoon mn vingers in zn mond gepropt hoor Ff voelen
En nu is het hoektandje ook al door! of iig, het tandvlees is al kapot

En ik mag bijna naar de grote baby's, nog 2 nachtjes slapen!
pi_82832519
*knip*

Deze is ook van vanochtend

[ Bericht 51% gewijzigd door Vlinder op 15-06-2010 19:59:24 ]
pi_82837491
Mart zit hier in de wipstoel heerlijk de billen van Sophie de giraf op te eten. Inclusief alle smak geluiden die daarbij horen
pi_82837673
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Mart zit hier in de wipstoel heerlijk de billen van Sophie de giraf op te eten. Inclusief alle smak geluiden die daarbij horen
Rienk was laatst zn tanden aan het poetsen met de poten *squeek* *squeek*
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:56:34 #121
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82837855
Asy! Fijn dat je eerste werkdag meegevallen is! Kan me voorstellen dat je gaar bent als je elke twee uur wakker gemaakt wordt. Hopelijk gaat dat snel beter!

Is Tessa al weer wat opgeknapt Marlinde?

Fijn dat het logeren goed is gegaan Lijnloos! Dan is de drempel een eventuele volgende keer misschien toch wat lager. Is je gebruiksaanwijzing nog van pas gekomen?

Fijn dat je even hebt kunnen bijtanken Freecell! Ook 'fijn' dat je ventje elders hetzelfde patroon aanhoudt; dan hoef je jezelf niks te verwijten in ieder geval. (Ik bedoel dus niet dat je dat dus wel moet doen maar ik kan me maar zo voorstellen dat je dat wel doet )
Goed ook dat de HA je serieus neemt! Ik hoop echt dat het een stuk beter gaat met de HA-voeding!

Leonieke, hoe gaat het inmiddels met Thomas bij je schoonmoeder?

Draakje: Hoe gaat het bij jou?

Welkom CrazyPrincess & Lieszdraaijer! Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes! Hoe is het met jullie? En met de meisjes?

Elyas is halfjarig! Van harte gefeliciteerd Tan!

_NIKKI_! Je gaat gewoon trouwen! Mag ik jullie bij deze alvast een fantastische dag en een fantastisch huwelijk toewensen? Enne, we willen wel foto's afterwards he!

Kleine Daan is weer verkouden, bah.
Slaapt 'ie nu steeds op z'n eigen kamertje Happy? Gaat dat goed?

Riek! Een hoektand en los zitten! Toe maar jochie! Wat cool zeg.

Mooie cijfertjes Becky! Hoe is het nu met Noortje? Heeft ze nog veel last gehad van de prikjes?

Lily, hoe is het met Leah?

Davinia, hoe gaat het nu bij de gastouder met Aviva en Eli?

Updates mensen, ik wil updates!

Mart die Sophietje afkluift! Haha! Och, als 't werkt he.

Emma is weer een nachtje aan het logeren in het ziekenhuis. Ze heeft vanochtend de tweede vaccinaties gehad. De nacht na de 1e vaccinaties had ze tig brady's en saturatiedalingen dus nu moet ze even goed in de gaten gehouden worden. Ik ben steeds bij d'r gebleven maar ben nu even thuis. Straks ga ik weer naar haar toe, maar het lijkt me erg raar als ze vannacht niet in haar wiegje ligt. Bijzonder hoor, hoe snel je daar aan went!
A grand adventure has begun.
pi_82839973
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
Emma Goedzo meisje!

Goedemorgen (zong ze vrolijk)
Ventje terug, die heeft net zo ruk geslapen als altijd, dus het was een gaar iemand met een ventje op de stoep vanmorgen
Zij: hij wordt echt minstens elk uur wel wakker
Ik: jep

Maar goed, de rest van de tijd daar was hij gewoon lief Dus ze was wel vrolijk

En verder zei de HA gisteren dat het goed was dat we terug waren op HA voeding, dat dat eerst even weer wennen was,dus dat zeons over een weekje weer wil zien. Als de situatie dan niet drastisch verbeterd is gaat ze meer onderzoek doen, oa prikken op KMA en even goed checken op reflux

Wat is KMA?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:42:23 #123
265732 Keshet
pi_82840263
De Koninklijke Militaire Academie.
Daar moet 'ie naar toe als het niet verbeterd is over een weekje.

KoeMelkAllergie
pi_82840751
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Keshet het volgende:
De Koninklijke Militaire Academie.
Daar moet 'ie naar toe als het niet verbeterd is over een weekje.

KoeMelkAllergie
Nou, het schiet niet op zo. Die opvoeding van tegenwoordig

Echt Free, ik hoop dat je iets kunt met die uitslag

Emma weer in het ziekenhuis. Denk je zelf dat ze achteruit zal gaan?
Lijkt me vreselijk om dr nu weer te moeten missen. Ook al is het maar een nachtje.

Hoe gaat het nu trouwens? De nachten, de ochtenden, heeft ze al een ritme? Vind je het fijn? had je het anders verwacht? Bevalt het goed? Of valt het je stiekem tegen? Vertel!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:05:20 #125
265732 Keshet
pi_82844060
Ik denk zelf dat ze de nacht prima doorkomt. Ze is nu zoveel sterker dan op het moment dat ze de eerste vaccinaties kreeg!
Als ze wel een aantal dalingen heeft, so be it. Dat hebben andere kindjes misschien ook wel, maar die hangen de nacht na de prikjes niet aan een monitor.

Emma heeft inderdaad al een ritme. FLES! NU! - Knuffeluh! - slapen - FLES! NU! en repeat enzo.
Ze slaapt aardig ok door; we geven rond 11 uur 's avonds de laatste fles. Met een beetje geluk komt ze dan om 3 uur weer en de volgende doet D. rond 6 uur, voor 'ie naar z'n werk gaat.
In haar eentje zijn vindt ze moeilijk; ze is gewend dat er altijd mensen c.q. geluid om haar heen zijn. Daar proberen we haar nu langzaam aan te laten wennen.

Het valt mij eerlijk gezegd 100% mee. Ik was bang dat ik als een soort veredelde monitor continue in haar zou prikken om te kijken of het nog wel goed gaat. Daarin kan ik me redelijk beheersen gelukkig!

Wel merk ik dat ik het hele ziekenhuis gebeuren totaal nog niet verwerkt heb. Ik heb een geheugen als een zeef, ben continue afgeleid tijdens b.v. telefoongesprekken, etc.
Als mijn telefoon gaat en het is een 'blocked' nummer schiet ik meteen in de stress; op die manier werden we altijd door het ziekenhuis gebeld.
Ik merk ook dat ik nu de afgelopen maanden aan het herbeleven ben, vooral de eerste maand begint nu terug te komen. Dus, 's nachts nachtmerries over momenten waarop ze blauw aanliep, de keer dat ze gereanimeerd is, het afsterven van haar voorvoet en zo kan ik nog heel veel dingen noemen.
Het praten met familie en vrienden lucht tot nu toe helaas niet echt op, niemand weet/snapt wat je hebt meegemaakt.
Met D. kan ik er heel goed over praten maar ik heb toch besloten ook eens met een psycholoog te gaan praten. Met iemand die het niet zelf heeft meegemaakt en er dus wellicht een nuchtere kijk op heeft en me hopelijk wat handvaten kan geven om op sommige aspecten wat meer grip te krijgen.
Mijn werkgever heeft me ziekgemeld na mijn bevallingsverlof. Volgens de mensen van het UWV vertoon ik 'een volkomen normale reactie op een abnormale situatie'; kortom: overspannen.
De huisarts omschreef dat ook wel mooi vond ik: 'Overspannen is gewoon dat je een tijdje te veel spanning hebt gehad.'
Daar kan ik me best prima in vinden!

Jeetje, het klinkt allemaal wel zwaar zo nu ik het zo opschrijf. Zo voelt het eigenlijk niet. Ik ben vooral aan het genieten van m'n kleine muppetje, van ons als gezinnetje!
We zijn van plan om van 't weekend een dagje naar mijn ouders te gaan; 100 kilometer rijden van hier. Dat voelt echt als een heel avontuur; ik ben al maaaanden Rotterdam niet uitgeweest.
M'n moeder is van de aankondiging an sich al helemaal hyper geworden. Ben benieuwd of er een box in de woonkamer staat inmiddels.

Hebben jullie ouders/schoonouders trouwens spullen aangeschaft die gebruikt kunnen worden als hun kleinkind er is of sjouwen jullie alles zelf mee?

Simmu; ik merk dat ik er moeite mee heb bepaalde dingen te posten, met jou in m'n achterhoofd. Ik weet dat jij van de openheid bent maar ik kan me ook maar zo voorstellen dat bepaalde dingen bij jou keihard aankomen.
Onze situaties zijn eventjes een klein beetje te vergelijken geweest maar voor het grootste gedeelte ook juist totaal niet. Wil je het alsjeblieft melden als ik iets post wat jij even niet kunt hebben? Desnoods via PM?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:08:41 #126
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82844215
Keshet, ik 'hoor' hier helemaal niet, maar lees je posts regelmatig mee, wilde even zeggen: wat ben jij ongelooflijk dapper en positief ingesteld. Je lijkt me echt een LIEF mens!
pi_82846863
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 18:08 schreef mikoxx het volgende:
Keshet, ik 'hoor' hier helemaal niet, maar lees je posts regelmatig mee, wilde even zeggen: wat ben jij ongelooflijk dapper en positief ingesteld. Je lijkt me echt een LIEF mens!
QFT!

Keshet, het is inderdaad heel begrijpelijk dat je geestelijk een flinke klap hebt opgelopen van de ziekenhuistijd van Emma. Je hebt hele heftige dingen meegemaakt en dat verwerk je niet even in een weekje. Lijkt me een prima plan om met een psycholoog te praten.

Overigens merk ik bij mezelf ook dat ik nog niet helemaal weer op de buitenwereld gericht ben. Bij gesprekken kan ik ook vaak niet helemaal de aandacht erbij houden, ook al gaat het helemaal prima hier. Soms voel ik me schuldig omdat bepaalde dingen me niet meer zo interesseren Gaat vast wel weer beter als ik aan het werk ga. Het is nu wel een beetje vreemd om tegen een manager te zeggen dat ik niet spontaan weg kan op intake omdat ik een oppas moet regelen, en bovendien straks 80% ga werken. Je hoort ze denken: heb je weer zo'n moeke
pi_82847113
Rienk! Knapperd!
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:56 schreef Keshet het volgende:

Fijn dat je even hebt kunnen bijtanken Freecell! Ook 'fijn' dat je ventje elders hetzelfde patroon aanhoudt; dan hoef je jezelf niks te verwijten in ieder geval. (Ik bedoel dus niet dat je dat dus wel moet doen maar ik kan me maar zo voorstellen dat je dat wel doet )
Goed ook dat de HA je serieus neemt! Ik hoop echt dat het een stuk beter gaat met de HA-voeding!
Dat klopt wel ongeveer inderdaad!
Emma weer een nachtje weg, wat balen Maar wel goed dat ze haar goed in de gaten houden!

En ik snap heel goed dat je er een behoorlijke tik van gehad hebt! Volgens mij zou elk mens na zo'n situatie héél erg moeten bijkomen en neem er vooral de tijd voor! En praten met een psycholoog klinkt ook zwaarder dan het is hoor Gewoon doen!

Mijn schoonouders hebben beiden een wandelwagen en een campingbedje. Dat is wel handig
pi_82847997
Inderdaad heel begrijpelijk, Keshet. Neem je tijd!
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef octopussy het volgende:
Overigens merk ik bij mezelf ook dat ik nog niet helemaal weer op de buitenwereld gericht ben. Bij gesprekken kan ik ook vaak niet helemaal de aandacht erbij houden, ook al gaat het helemaal prima hier. Soms voel ik me schuldig omdat bepaalde dingen me niet meer zo interesseren Gaat vast wel weer beter als ik aan het werk ga.
Ik heb precies hetzelfde maar ben wel alweer sinds 1 april aan het werk maar helaas absoluut niet de oude.

Ik kan me erg slecht concentreren en ook gewoonweg slecht nadenken. Ik presteer niet 100% en ik schaam me daar best voor.
Ik heb notabene vlak voor mijn zwangerschap promotie gehad maar kan dat nu niet waarmaken.

Ik moet ook wel aan duizend dingen denken in een week. Drie kinderen, huishouden, school, kdv, borstvoedingen, 1001 afspraken voor iedereen met allerlei instanties. Noem maar op. Het is ook wel wat allemaal eigenlijk.

Thuis gaat het prima trouwens
pi_82848563
keshet; ik vind wat je post juist heel herkenbaar hoor. heb ik dus totaal geen moeite mee klinkt trouwens ook alsof je een hele fijne huisarts hebt! ik merk dat ik (en sangdrax) een heleboel dingen die niet meer hoeven totaal op de automatische piloot doen. alle telefoons aan mee naar bed bijvoorbeeld. bloedirritante gewoonte eigenlijk! maar als iets me niet bevalt zal ik het zeker pmmen

maar het is zelfs als alles gewoon goed gaat niet niks met zo'n zwangerschap en bevalling. en dan begint het allemaal pas! dus bij deze deel ik voor ons allemaal een flinke portie begrip uit
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_82849639
Waauw Keshet, ik heb diep respect hoe jullie het hebben gedaan met al die ziekenhuis bezoeken trouwens en dit geldt ook voor Simmu en Sandrax. Het is niet niks om altijd stand by te staan en bij het geringste helemaal in de stress te springen! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je nu overspannen raakt. Ik weet niet meer wie het zei, maar toen moest je steeds van alles en werd je 'geleefd' en nu mag je zelf weer nadenken en zelf weer beslissingen nemen. Dan komt vast hard op jullie dakjes

Fijn dat het nu zo goed gaat met Emma en dat ze een lekker temperamentje heeft lijkt me alleen maar fijn nu.

Simmu, hoe gaat het nu met Ravi?

Bij mijn ouders staat een wipper en verder niks. Ik heb ons eigen camping bed, want in die daar stond wilde Rienk niet slapen. Het is ook al een hele oude dus ik vind het helemaal niet erg Bij J's ouders is niks. Ik sleep ook liever zelf mijn spul mee. Dan dat hij met onveilig of vies spul speelt

En concentratie? Wat is dat?
Ik vreet me trouwens ook nog steeds een ongeluk Heb nu maar smultomaatjes gehaald. Dat is vast gezonder dan stroopwafels
  dinsdag 15 juni 2010 @ 20:20:42 #132
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82850219
quote:
Leonieke, hoe gaat het inmiddels met Thomas bij je schoonmoeder?
Al wat beter. De aanpassing verloopt vlotter heb ik de indruk. Hij ligt nu al te slapen in zijn bedje.

Morgen een dagje vrijaf om lekker te knuffelen met Thomas en hem bij mij te kunnen houden
quote:
Emma is weer een nachtje aan het logeren in het ziekenhuis. Ze heeft vanochtend de tweede vaccinaties gehad. De nacht na de 1e vaccinaties had ze tig brady's en saturatiedalingen dus nu moet ze even goed in de gaten gehouden worden. Ik ben steeds bij d'r gebleven maar ben nu even thuis. Straks ga ik weer naar haar toe, maar het lijkt me erg raar als ze vannacht niet in haar wiegje ligt. Bijzonder hoor, hoe snel je daar aan went!
Wat jammer dat Emma een nachtje in het ziekenhuis moet blijven. Je bent er inderdaad zo vlug aan gewend Heeft ze nu ook zo veel last van de vaccinaties of kwam het de vorige keer pas 's nachts op?

En morgen? Morgen ga ik bijlezen. Ik ben echt uitgeput na twee vrij hectische dagen op het werk
pi_82852458
Free, fijn dat je lekker geslapen hebt!

Rienk! Wat goed dat je al kunt zitten!!

Keshet, wat jammer dat je je meisje weer eventjes voor een nachtje moet missen, maar gelukkig komt ze snel weer thuis! En verder vind ik het knap van je dat je met een psycholoog gaat praten!

Meer weet ik even niet...

Hier alles ok! Morgen weer naar het cb! Ben benieuwd!
pi_82852986
ravi doet op het moment hele goede imitaties van mojo jojo:

ofwel: hij moet die rotspeen niet, hij wil duimen! heel soms heeft hij succes en is zijn geluk intens maar meestal is hij enkel wild in het rond aan het zwaaien met zijn knuistjes en wordt hij dan steeds bozen. sinds eergisteren kan hij ook huilen met echte traantjes en lachjes kunnen er ook wel van af qua eten gaat het prima: hij krijgt nu 5 flessen van 135 per dag (4 schepjes) en dat gaat redelijk (hij smokkelt er wel elke dag wat af, dus eigenlijk krijgt hij 5 en een halve fles, maar och. hij spuugt zelden dus lekker beoie dan)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:46:04 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82855332
Keshet
Je bent een sterke vrouw en zo te horen heb je een fijne HA en fijne arbomensen om je heen die met je meedenken.
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:09 schreef octopussy het volgende:

[..]

Overigens merk ik bij mezelf ook dat ik nog niet helemaal weer op de buitenwereld gericht ben. Bij gesprekken kan ik ook vaak niet helemaal de aandacht erbij houden, ook al gaat het helemaal prima hier. Soms voel ik me schuldig omdat bepaalde dingen me niet meer zo interesseren Gaat vast wel weer beter als ik aan het werk ga.
Oooh herkenning

Ik heb me nog weken geschaamd omdat ik bij de nacontrole me echt totaal niet kon concentreren op het gesprek met de vk zelfs haar aankijken was me teveel. Ik keek haar wel aan maar dan merkte ik van mezelf dat ik wegkeek en dat ik maar de helft meekreeg. Bloedirritant vond ik dat want ik vond haar wel heel erg lief en ik had erg naar t gesprek uitgekeken. Nu zat ik erbij als een ongeinteresseerde zoutzak Ze zal vast wel meer pas bevallen vrouwen zo zien maar pfoe dat viel me tegen hoor.

Ik kan me nu pas weer een beetje behoorlijk op een gesprek concentreren en voor een ander interesseren. Hiervoor was het me ook echt teveel als mensen met meer dan twee personen langskwamen. Er ging dan heel veel langs me heen en ik vond het echt letterlijk doodvermoeiend om me op alles te concentreren.

Die concentratie enzo is dus echt iets wat me vies is tegengevallen en waar ik echt nooit op gerekend had. Ik vond het vooral naar voelen omdat ik het zo niet bedoelde zeg maar, ik ben heus geinteresseerd maar het was me gewoon teveel allemaal, ik werd er fysiek moe van, gesprekken enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:58:16 #136
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82856241
quote:
Slaapt 'ie nu steeds op z'n eigen kamertje Happy? Gaat dat goed?
Ja, dat gaat prima!! Hij wordt wel 1 keer wakker 's nachts maar daar geef ik de verkoudheid de schuld van. Na een spuitje Otrivin, komt zijn neus weer vrij en slaapt hij meteen weer in.

Morgen trouwens met 'm naar de HA, hij heeft al een maand of 2 last van een prutoogje dat steeds verdwijnt maar ook net zo hard weer terug komt. Moedermeld had ik eerst geprobeerd en daarna gesteriliseerd water, maar beiden lijkt maar tijdelijk te helpen.

Keshet, wat is het dan ineens leeg hè in huis?! Hopenlijk is Emma morgen gewoon lekker weer thuis. Die prikjes is ook niet niets inderdaad. Je klinkt overigens erg realistisch en sterk. Knap hoe je zelf al de beslissing kunt nemen te gaan praten met een buitenstaander. Hoop dat dat helpt het te verwerken. Het is zeker niet niks waar jullie doorheen zijn gegaan.

Mijn ouders hebben overigens een kinderbedje en een speelboog staan en mijn moeder wil ook een kinderstoel kopen als Daan zover is, maar verder niet. Mijn schoonouders hebben niets gekocht, maar we zijn er eigenlijk toch alleen nog op bezoek dus dan nemen we gewoon alles mee.

Leo, fijn dat het al wat beter gaat met Thomas bij je schoonmoeder. En geniet maar lekker van je vrije dag morgen!

NieuweUser, sterkte morgen bij het CB.

Simmu, wat drinkt Ravi al lekker zeg! Mooie hoeveelheden, hij groeit vast lekker zo. En wat gaaf dat hij al lekker aan het lachen is.

Oh oh oh, hoort niet helemaal in dit topic maar heb vanaaf een mama fiets gekocht Kan me nu al verheugen op de ritjes met Daan voorop in het stoeltje
pi_82857354
Happy, een mama-fiets even controleren of je de handvatten niet los kan trekken. Een vriendin van me is daardoor gevallen met beeb Kan me voorstellen dat je je verheugt op ritjes met Daan.

Mijn ouders hebben eigenlijk geen kinderdingen in huis op een kwijlpopje na. Ik kom er ook niet wekelijks, ze komen wel vaak hier. Ik ga denk ik maar zo'n Deryan travel cot kopen (nu in de aanbieding bij de babydump!) als campingbedje. Lijkt me ideaal voor als we op bezoek gaan of voor op vakantie.

Mijn schoonouders gaan volgend jaar verhuizen naar Oostenrijk. Ik weet niet of ze daar babyspullen hebben, maar het zal me niets verbazen omdat ze 3 kleinkinderen hebben gekregen in een halfjaar tijd.
pi_82867775
Die concentratie is echt drama inderdaad Het duurt ook echt even voordat het weer goedkomt! ( Bij Leander een maand of 9 over gedaan en daarna werd ik weer zwanger )

Een mamafiets, wat fijn Daar wordt je echt een stuk mobieler van! Heb je ook een baby-mee?

Goedemorgen verder! Ik heb een baby die sinds eergisteravond alleen nog maar gekrijst heeft als hij echt honger had Slapen gaat nog niet helemaal lekker, maar hij slaapt ineens wel meer overdag en vannacht heb ik toch echt wel een uur of 6 kunnen slapen, waarvan ook periodes van 2 uur en meer
Zou het dan toch echt de voeding zijn? Dat zou wel heel simpel zijn
pi_82867816
Keshet, hoe is het met Emma? Is ze de nacht goed doorgekomen en komen jullie alweer bijna thuis?

Happy, cool een mama fiets! Mijn zusje heeft er ook een gekocht. Ze heeft nieteens een baby, dus ik verwacht zo dat ik mijn baby aan haar af zal moeten staan als ze gaat fietsen. Gaat zij een beetje pronken met mijn baby Succes bij de HA vandaag. Hopelijk is er een oplossing voor het prutoogje.

Simmu, die Ravi, geen speen maar duimen! Ik geef hem helemaal gelijk.

Free wat goed!

Hier heeft Lisa gisteren echt een baaldag gehad. Zo ken ik haar helemaal niet. Hangerig beetje klagend huilen als ik haar neerlegde geen idee waar het door kwam. Misschien nog een bijwerking bij de prik die ze vorige week woensdag gehad heeft? Volgens mij is het geen sprongetje want ze is als je van de uitgerekende datum uitgaat is ze nu al 10 weken en het sprongetje stopt bij 9,5 week als het goed is.
Nouja, vanacht heeft ze in ieder geval wel weer lekker geslapen, dus dat is mooi. Ik ga vandaag weer eens een ochtendje werken en Lisa gaat naar opa. Komende 2 weken moet ik bijna elke ochtend werken omdat mijn collega op vakantie is (heb ik zelf aangeboden hoor) en dan gaat ze elke ochtend naar opa. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat.
pi_82868026
Nikky, soms jengelen ze gewoon een dag Zomaar, zonder dat je er ooit achter komt waarom. Gewoon chagrijnig denk ik
Maakt het niet minder storend trouwens

Ik moet zo (lees: over 3 minuten) naar het CB. Ga aankaarten dat ik de arts niet meer wil... Spannend
pi_82868308
Succes Free, en fijn dat het beter lijkt te gaan met Florian...

Nikki, inderdaad wat Free ook zegt, soms is er niks, geen sprongetje of wat te bekennen maar zijn ze gewoon wat huilerig/hangerig.. tja, we zijn zelf ook wel eens een dagje uit ons doen zonder reden... shit happens

Keshet, hoest met Emma gegaan vannacht? Wel fijn dat ze haar zo goed in de gaten houden, al betekend dat natuurlijk wel dat ze weer een nachtje ziekenhuis moet doen, maar helaas is dat dan niet anders.. voor jullie! En wat je post over jezelf, meer dan logisch lijkt me. Jullie hebben nogal wat meegemaakt joh, da's nie niks. En ik denk dat je er ook zeker goed aan doet om eens met een psycholoog te gaan praten. Gelukkig is dat steeds minder taboe, het is niet alleen voor gekken... het is gewoon een dokter die kan helpen!

@kinderdingen bij ouders: Mijn schoonouders hebben een box en campingbedje bij de kringloop gehaald en oude spulletjes van mijn man en zijn zus van zolder gehaald voor als we daar zijn. Mijn ma en man hebben een campingbedje en bijhorend spul voor de kleine (maar daar komt vast nog wel het een en ander bij aangezien ze ook 2 kleinkinderen tegelijkertijd hebben gekregen en de 3e ook al onderweg is). Mijn pa en vrouw hebben niks speciaals maar hun buren zijn net uit de luiers met hun kinderen dus daar kunnen ze eventueel nog dingen lenen...

Hier verder rustig, Minke is gewoon een heerlijke KLEINE baby die alles aan het ontdekken is en pogingen doet om steeds groter te worden (zitten, kruipen, rollen).

Tan, nog gefeliciteerd met je grote mannetje! Elyas alweer een halfjaar...

Rienk, Dyon en Leah ook alweer bijna "jarig"... gaat snel!!!
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:12:26 #142
265732 Keshet
pi_82869108
Hoe is 't gegaan bij het CB Freecell? Lijkt me moeilijk om te melden dat je een bepaalde arts niet meer wilt, maar 't is wellicht wel beter voor je gemoedsrust.

Emma heeft gisteravond 2 dalingen gehad, naar de 60% saturatie. Ze herstelde zichzelf gelukkig wel.
Nu schijnt het dus wel impact te hebben op de ontslagtijd vandaag. De arts-assistent van gisteravond durfde er geen beslissing over te nemen, , dus hopelijk hoor ik zo hoe laat 't muppetje mee mag.
We gaan ook met de tram en metro naar huis, al met al zijn we dan toch een uurtje onderweg. Ik vind het best spannend!
Tot later!
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:28:38 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82869455
Succes Keshet!! Lekker je meisje weer ophalen!

Free, wat zou het fijn zijn als het 'gewoon' de voeding is. Niet te vroeg juichen, maar een mooi begin.

Vanmorgen bij de huisarts geweest en het lijkt toch op een ontstoken traanbuisje, dus nu dagelijk 3x masseren en een ooggel die ik 2x per dag moet druppelen. Zou met een week weg moeten zijn. We gaan het hopen.

Hij heeft wel geslapen zonder 1 keer een kick te geven in zijn eigen kamertje! Hij lag er om 21.00 uur in en werd om kwart voor 7 wakker dus ikke is blij. Nu ligt mijn mannetje ook weer te slapen dus ik kan aan het werk.

Fijne dag allemaal!
pi_82870890
Keshet, ik duim voor je dat je meisje weer snel mee naar huis mag!

Happy, hopelijk is zijn ontstoken traanbuis inderdaad snel over! Niet fijn!

Isa is net weer naar het cb geweest en helemaal goedgekeurd! De arts vond haar erg bewegelijk! Verder is ze nu 6380 gram en 64 cm!
pi_82871078
Mart heeft al bijna 4 maanden last van een ontstoken traanbuisje. Bij het CB vertelde ze mij steeds weer, masseren en het moet vanzelf over gaan. Maar ik heb na het lezen van jouw post Happy, zojuist ook maar een afspraak bij de huisarts gemaakt voor Mart. Ik wil ook druppels. Het masseren wordt steeds moeilijker. Hij vind het echt niet leuk meer. En 's ochtends wakker worden met één oog die dicht zit van de prut, lijkt me ook geen pretje...
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:43:46 #146
265732 Keshet
pi_82871757
Ze moet waarschijnlijk blijven tot ze 48 uur geen dalingen heeft gehad. Dat is dus waarschijnlijk morgenavond 8 uur!

Bluh, ik ga de neonatoloog maar even opzoeken.
Als ze dit soort scenario's nou eens van te voren vertellen he...
pi_82871842
Ah Keshet, dat is niet tof... idnerdaad als je dat van te voren weet kun je je er op instellen, maar nu wel erg rauw op je dak.
pi_82871851
dat is balen Hopelijk komt er toch nog beter nieuws, Keshet
pi_82871933
Keshet Ik vind het een beetje flauw eigenlijk van het ziekenhuis. Is het echt nodig die 48 uur denk ik dan...
pi_82871983

Balen Keshet.... Denk je haar gewoon weer mee te kunnen nemen, ligt ze daar weer....

CB was prima. Groeit goed mag meer eten (5x 180) en onze aanpak was goed.
En we krijgen die arts niet meer Ik heb het heel vriendelijk gebracht en de WVK leek mijn punt volledig te begrijpen en hoewel ze maar één arts hebben ben ik nu stomtoevallig in de vakantie bij de invaller gepland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')