abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82821486
Emma Goedzo meisje!

Goedemorgen (zong ze vrolijk)
Ventje terug, die heeft net zo ruk geslapen als altijd, dus het was een gaar iemand met een ventje op de stoep vanmorgen
Zij: hij wordt echt minstens elk uur wel wakker
Ik: jep

Maar goed, de rest van de tijd daar was hij gewoon lief Dus ze was wel vrolijk

En verder zei de HA gisteren dat het goed was dat we terug waren op HA voeding, dat dat eerst even weer wennen was,dus dat zeons over een weekje weer wil zien. Als de situatie dan niet drastisch verbeterd is gaat ze meer onderzoek doen, oa prikken op KMA en even goed checken op reflux
pi_82821893
Free, fijn dat het niet anders dan anders is gegaan vanacht. Nouja voor de mevrouw natuurlijk minder maarja... hopelijk krijgt hij snel een beter slappatroon, want als het zo doorgaat ben je straks echt een wandelend spook.

Lijnloos ik kan me voorstellen dat je blij was om haar weer op te halen.

Ik moet dit weekend ook een nachtje zonder m'n meisje. Ze gaat bij opa en papa slapen (de dag voor ons huwelijk slaapt vriendlief bij zijn papa en ik bij mijn papa want we mogen vanaf vrijdag 2 uur ons huis niet meer in ). Maar ik neem Lisa dus niet bij me omdat ik zaterdagochtend om 7 uur de kapper op bezoek krijg, opgemaakt en aangekleed moet worden en dat is niet zo heel handig met een baby. Plus dat ik dan echt geen tijd heb om Lisa nog in bad te doen en aan te kleden met haar superschattige jurkje zie hier:

Kortom ik moet zonder m'n meisje, maar ik ga vrijdagavond gewoon pas lekker heel laat weg en zaterdag komt ze me dan samen met haar papa en het bruidsboeket ophalen bij m'n vader thuis. En dan mag 't kleintje 's middags de ringen komen brengen...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:31:57 #103
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82822663
Free, gelukkig heb je lekker kunnen bijtanken en is Florian nu weer bij je. Hopenlijk is de HA voeding voldoende maar anders moeten ze maar eens goed gaan kijken, want dit lijkt me voor je mannetje ook niet prettig, hij huilt niet voor niets lijkt me.

Nikki, het komt al dichtbij zeg. En wat een schattige outfit voor Lisa!

Emma, slimmerik! Zo word je snel een rijke meid!

Oe Asy, da's pittig als hij steeds wakker wordt 's nachts als je 's ochtends vroeg naar het werk moet.

Daan is weer verkouden de arme ziel. Gelukkig is hij uiteindelijk om 21.00 uur in slapen gevallen gisteren met 2 shotjes Otrivin Baby. Om 3 uur werd hij wakker vannacht omdat z'n neus weer vol zat. Gelukkig viel hij weer in slaap na een nieuwe dosis Otrivin en kon ik 'm vanmorgen om half 7 wakker maken.
pi_82823333
Elyas is vandaag een grote vent!

Freecell, ik ben blij dat je bij hebt geslapen en ik hoop dat er bij de dokter iets komt waar je ook iets mee kunt.. Zodat je gauw weer kan ervaren wat echt slapen ook alweer was

Asy, Fijn dat je werk weer fijn is! Maar wel jammer dat Harry je nu geen nachtrust gunt

En Daan verkouden Beterschap met hem!

Emma

Nikki, een mooie dag alvast toegewenst!

Hier was Rienk om 04:30 wakker en huilde alleen maar. Dus om 05:00 maar zn fles gegeven
Gelukkig is hij daarna weer braaf gaan slapen en heb ik hem om 9:30 lekker vrolijk uit zn bed gehaald.

En.... Hij zat zonet 60 seconden los!
Maar nog steeds niet rollen he
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:23:56 #105
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_82824104
Goedemorgen!

Nikki, wat een allerschatigste outfit voor Lisa, alvast een hele fijne dag!

Harry die niet wil slapen terwijl mama aan het werk is, das niet fijn.

Rienk die een minuut los zit!

Freecell, lekker geslapen dus, fijn hoor. Geef jij nog flesvoeding? En ze prikken dan op kma? Hier ook kma, ben blij dat we daar best vlug bij zijn want ik had het denk ik niet zo lang getrokken.

Gister bij cb geweest, Noortje is 57 cm en 4685 gram, gaat dus allemaal prima. Geen overdreven hoog gewicht (mijn nichtje zat met twee maanden op 55 cm en 5800 gram met een geboortegewicht van 3320 gram). De prikken vond ze helegaar niet leuk, bij de eerste schreeuwde ze het uit en toen was ze even stil en moest er daarna nog 1, zo zielig. Ze was al jengelig omdat ze moe was dus dit kwam er nog een keer overheen.
pi_82824747
Nikki, wat een leuk, lief, schattig en vooral mooie outfit zeg. Jullie trouwdag wordt vast een dag om nooit meer te vergeten Wel foto's laten zien van jullie hè
pi_82825136
Oh ja!

Rienk heeft al een HOEKtand! Rechtsboven is het puntje al door!
pi_82825200
Rienk!
pi_82825750
Voor Rienk zijn hoektand
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:59:09 #110
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_82827821
hoeveel tanden heeft rienk nu!
wel stoer dat hij al een beetje kan zitten!

en fijn dat noortje is goedgekeurd!

kan het pakje van lisa neit zien door firewall van werk...

en voor free's nachtrust!

dus
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_82827967
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef DaviniaHR het volgende:
hoeveel tanden heeft rienk nu!
wel stoer dat hij al een beetje kan zitten!

en fijn dat noortje is goedgekeurd!

kan het pakje van lisa neit zien door firewall van werk...

en voor free's nachtrust!

dus
3
Maar ik kan geen foto maken. Hij slaat mn handen steeds weg. En als ik probeer te filmen gaat ie heel chagrijnig kijken
pi_82830359
Rienk zit los:

pi_82830733
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:00 schreef Vlindur het volgende:
Rienk zit los:

Wat goed.

En wat een mooi mannetje is het toch zeg
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:12:52 #114
57497 happyme28
I'm so happy
pi_82830864
Kiek dan! Stoere Rienk al 3 tanden en los kunnen zitten!
pi_82830875
Rienk, jaaaaa

wat goehoed
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:15:58 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82830999
hahaaa volgens mij wordt het tijd dat Rienk ook bij de grote beebs komt Vlindur! wat zit ie daar mooi zeg! en al 3 tandjes Volgens mij is het bij Evie nog maar de 1ste... (hoewel Evie mij amper in dr mondje laat kijken en ik het dus echt niet zeker weet...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82831514
Dank jullie!

Ik zag het toen Rienk breeduit lachte en toen heb ik gewoon mn vingers in zn mond gepropt hoor Ff voelen
En nu is het hoektandje ook al door! of iig, het tandvlees is al kapot

En ik mag bijna naar de grote baby's, nog 2 nachtjes slapen!
pi_82832519
*knip*

Deze is ook van vanochtend

[ Bericht 51% gewijzigd door Vlinder op 15-06-2010 19:59:24 ]
pi_82837491
Mart zit hier in de wipstoel heerlijk de billen van Sophie de giraf op te eten. Inclusief alle smak geluiden die daarbij horen
pi_82837673
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 15:49 schreef ymme het volgende:
Mart zit hier in de wipstoel heerlijk de billen van Sophie de giraf op te eten. Inclusief alle smak geluiden die daarbij horen
Rienk was laatst zn tanden aan het poetsen met de poten *squeek* *squeek*
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:56:34 #121
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82837855
Asy! Fijn dat je eerste werkdag meegevallen is! Kan me voorstellen dat je gaar bent als je elke twee uur wakker gemaakt wordt. Hopelijk gaat dat snel beter!

Is Tessa al weer wat opgeknapt Marlinde?

Fijn dat het logeren goed is gegaan Lijnloos! Dan is de drempel een eventuele volgende keer misschien toch wat lager. Is je gebruiksaanwijzing nog van pas gekomen?

Fijn dat je even hebt kunnen bijtanken Freecell! Ook 'fijn' dat je ventje elders hetzelfde patroon aanhoudt; dan hoef je jezelf niks te verwijten in ieder geval. (Ik bedoel dus niet dat je dat dus wel moet doen maar ik kan me maar zo voorstellen dat je dat wel doet )
Goed ook dat de HA je serieus neemt! Ik hoop echt dat het een stuk beter gaat met de HA-voeding!

Leonieke, hoe gaat het inmiddels met Thomas bij je schoonmoeder?

Draakje: Hoe gaat het bij jou?

Welkom CrazyPrincess & Lieszdraaijer! Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes! Hoe is het met jullie? En met de meisjes?

Elyas is halfjarig! Van harte gefeliciteerd Tan!

_NIKKI_! Je gaat gewoon trouwen! Mag ik jullie bij deze alvast een fantastische dag en een fantastisch huwelijk toewensen? Enne, we willen wel foto's afterwards he!

Kleine Daan is weer verkouden, bah.
Slaapt 'ie nu steeds op z'n eigen kamertje Happy? Gaat dat goed?

Riek! Een hoektand en los zitten! Toe maar jochie! Wat cool zeg.

Mooie cijfertjes Becky! Hoe is het nu met Noortje? Heeft ze nog veel last gehad van de prikjes?

Lily, hoe is het met Leah?

Davinia, hoe gaat het nu bij de gastouder met Aviva en Eli?

Updates mensen, ik wil updates!

Mart die Sophietje afkluift! Haha! Och, als 't werkt he.

Emma is weer een nachtje aan het logeren in het ziekenhuis. Ze heeft vanochtend de tweede vaccinaties gehad. De nacht na de 1e vaccinaties had ze tig brady's en saturatiedalingen dus nu moet ze even goed in de gaten gehouden worden. Ik ben steeds bij d'r gebleven maar ben nu even thuis. Straks ga ik weer naar haar toe, maar het lijkt me erg raar als ze vannacht niet in haar wiegje ligt. Bijzonder hoor, hoe snel je daar aan went!
A grand adventure has begun.
pi_82839973
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
Emma Goedzo meisje!

Goedemorgen (zong ze vrolijk)
Ventje terug, die heeft net zo ruk geslapen als altijd, dus het was een gaar iemand met een ventje op de stoep vanmorgen
Zij: hij wordt echt minstens elk uur wel wakker
Ik: jep

Maar goed, de rest van de tijd daar was hij gewoon lief Dus ze was wel vrolijk

En verder zei de HA gisteren dat het goed was dat we terug waren op HA voeding, dat dat eerst even weer wennen was,dus dat zeons over een weekje weer wil zien. Als de situatie dan niet drastisch verbeterd is gaat ze meer onderzoek doen, oa prikken op KMA en even goed checken op reflux

Wat is KMA?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:42:23 #123
265732 Keshet
pi_82840263
De Koninklijke Militaire Academie.
Daar moet 'ie naar toe als het niet verbeterd is over een weekje.

KoeMelkAllergie
pi_82840751
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef Keshet het volgende:
De Koninklijke Militaire Academie.
Daar moet 'ie naar toe als het niet verbeterd is over een weekje.

KoeMelkAllergie
Nou, het schiet niet op zo. Die opvoeding van tegenwoordig

Echt Free, ik hoop dat je iets kunt met die uitslag

Emma weer in het ziekenhuis. Denk je zelf dat ze achteruit zal gaan?
Lijkt me vreselijk om dr nu weer te moeten missen. Ook al is het maar een nachtje.

Hoe gaat het nu trouwens? De nachten, de ochtenden, heeft ze al een ritme? Vind je het fijn? had je het anders verwacht? Bevalt het goed? Of valt het je stiekem tegen? Vertel!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 18:05:20 #125
265732 Keshet
pi_82844060
Ik denk zelf dat ze de nacht prima doorkomt. Ze is nu zoveel sterker dan op het moment dat ze de eerste vaccinaties kreeg!
Als ze wel een aantal dalingen heeft, so be it. Dat hebben andere kindjes misschien ook wel, maar die hangen de nacht na de prikjes niet aan een monitor.

Emma heeft inderdaad al een ritme. FLES! NU! - Knuffeluh! - slapen - FLES! NU! en repeat enzo.
Ze slaapt aardig ok door; we geven rond 11 uur 's avonds de laatste fles. Met een beetje geluk komt ze dan om 3 uur weer en de volgende doet D. rond 6 uur, voor 'ie naar z'n werk gaat.
In haar eentje zijn vindt ze moeilijk; ze is gewend dat er altijd mensen c.q. geluid om haar heen zijn. Daar proberen we haar nu langzaam aan te laten wennen.

Het valt mij eerlijk gezegd 100% mee. Ik was bang dat ik als een soort veredelde monitor continue in haar zou prikken om te kijken of het nog wel goed gaat. Daarin kan ik me redelijk beheersen gelukkig!

Wel merk ik dat ik het hele ziekenhuis gebeuren totaal nog niet verwerkt heb. Ik heb een geheugen als een zeef, ben continue afgeleid tijdens b.v. telefoongesprekken, etc.
Als mijn telefoon gaat en het is een 'blocked' nummer schiet ik meteen in de stress; op die manier werden we altijd door het ziekenhuis gebeld.
Ik merk ook dat ik nu de afgelopen maanden aan het herbeleven ben, vooral de eerste maand begint nu terug te komen. Dus, 's nachts nachtmerries over momenten waarop ze blauw aanliep, de keer dat ze gereanimeerd is, het afsterven van haar voorvoet en zo kan ik nog heel veel dingen noemen.
Het praten met familie en vrienden lucht tot nu toe helaas niet echt op, niemand weet/snapt wat je hebt meegemaakt.
Met D. kan ik er heel goed over praten maar ik heb toch besloten ook eens met een psycholoog te gaan praten. Met iemand die het niet zelf heeft meegemaakt en er dus wellicht een nuchtere kijk op heeft en me hopelijk wat handvaten kan geven om op sommige aspecten wat meer grip te krijgen.
Mijn werkgever heeft me ziekgemeld na mijn bevallingsverlof. Volgens de mensen van het UWV vertoon ik 'een volkomen normale reactie op een abnormale situatie'; kortom: overspannen.
De huisarts omschreef dat ook wel mooi vond ik: 'Overspannen is gewoon dat je een tijdje te veel spanning hebt gehad.'
Daar kan ik me best prima in vinden!

Jeetje, het klinkt allemaal wel zwaar zo nu ik het zo opschrijf. Zo voelt het eigenlijk niet. Ik ben vooral aan het genieten van m'n kleine muppetje, van ons als gezinnetje!
We zijn van plan om van 't weekend een dagje naar mijn ouders te gaan; 100 kilometer rijden van hier. Dat voelt echt als een heel avontuur; ik ben al maaaanden Rotterdam niet uitgeweest.
M'n moeder is van de aankondiging an sich al helemaal hyper geworden. Ben benieuwd of er een box in de woonkamer staat inmiddels.

Hebben jullie ouders/schoonouders trouwens spullen aangeschaft die gebruikt kunnen worden als hun kleinkind er is of sjouwen jullie alles zelf mee?

Simmu; ik merk dat ik er moeite mee heb bepaalde dingen te posten, met jou in m'n achterhoofd. Ik weet dat jij van de openheid bent maar ik kan me ook maar zo voorstellen dat bepaalde dingen bij jou keihard aankomen.
Onze situaties zijn eventjes een klein beetje te vergelijken geweest maar voor het grootste gedeelte ook juist totaal niet. Wil je het alsjeblieft melden als ik iets post wat jij even niet kunt hebben? Desnoods via PM?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')