SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat handje ging ook nog even de mond in voor ik hem schoon hadEn het zat ook tot in zijn nek
![]()
Wij hebben z'n zit ding voor in bad. Misschien dat dat wat isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Mjah, in bad gaan was een optie, maar dat is hier een hele onderneming. Emma heeft besloten dat op je buik in bad dobberen de enige juiste manier is en ze probeert zich dus continue om te draaien. Ik moet 'r echt met 2 handen vasthouden!
Heeft iemand hier nog tips voor trouwens?
Ik heb zo'n ding gekocht. Hoef ik alleen zijn hoofd nog maar boven water te houden (in de zin van als hij draaitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Mjah, in bad gaan was een optie, maar dat is hier een hele onderneming. Emma heeft besloten dat op je buik in bad dobberen de enige juiste manier is en ze probeert zich dus continue om te draaien. Ik moet 'r echt met 2 handen vasthouden!
Die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding gekocht. Hoef ik alleen zijn hoofd nog maar boven water te houden (in de zin van als hij draait)
Het past bij mij in het babybadje (ik dacht ook dat ze voor in het grote bad waren)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef Keshet het volgende:
Is dat te gebruiken in een baby-badje dan? Ik dacht die dingen alleen voor in normale badkuipen waren?
ben je gek...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Keshet het volgende:
Ok, bedankt voor de tip dan! Dan ga ik zo'n ding maar eens halen!
Ik voel me echt zo'n n00b soms he!
Tsss, en je kind is al zo oudquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef Keshet het volgende:
Ok, bedankt voor de tip dan! Dan ga ik zo'n ding maar eens halen!
Ik voel me echt zo'n n00b soms he!
ow verdorie heel je post verkeerd gelezen! sorry!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:57 schreef DaviniaHR het volgende:
draakje, wij staan nog op nr. 3, hoor!
duurt nog heeeeeel lang, dus
Bij de prenatal heb ik een soort van zitje gekocht voor in een babybad die schuin afloopt en waar ze in kunnen zitten/liggen zodat je ook handen vrij hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:16 schreef Keshet het volgende:
Alles gaat helemaal goed hier! Beetje moeite met voeden eerst, maar lang leve 't tepelhoedjequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Lijnloos het volgende:
Gefeliciteerd Plums!Gaat alles goed met jullie? Al een beetje gewend aan elkaar?
Binnen een half uur is volgens mij de norm in Nederland, maar is Thomas na 40 minuten drinken niet ontzettend moe dan? Welke fles gebruik je? Want misschien zou ook een heel andere fles met dus een totaal andere speen wel kunnen werken!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:32 schreef leonieke het volgende:
Rienk en DyonTot binnen een paar maand
![]()
Welkom Liesz, Plums en CP![]()
Voor de rest ben ik eigenlijk een beetje de draad kwijt. Het was vandaag weer rennen geblazen, maar de sessies bij de kinesist zitten er opdus nu eindelijk rust als ik 's avonds thuis kom van het werk
Ik weet ook niet of ik het al gepost heb (ben dan ook helemaal gaar eigenlijk): Gisteren nog bij Kind & Gezin geweest en Thomas weegt nu 5,790kg en meet 62,5cm. Volgens de curves dus een lange smalle, maar dat zie je duidelijk niet. Mijn ma zei nog aan de telefoon dat ze hem een dikkerdje vindt![]()
Hij drinkt genoeg (als in: de minimal 500cc) dus daar moeten we ons geen zorgen over maken, maar hij zou eigenlijk wel wat meer mogen drinken en vooral vlugger moeten drinken. Blijkbaar "moet" een fles binnen het kwartier leeg zijn. Thomas doet er hier vaak 40 minuten over en dan is ze nog niet helemaal leeg. Morgen dan maar eens zien om een andere speen te kopen want zo'n 1, 2, 3-speen lijkt niet echt te werken met afgekolfde melk. Morgen eens zien of het wel werkt met KV en dan beslissen of we bij die wissel-spenen blijven of speen nr 3 kopen.
Niemand had me eigenlijk ooit al verteld dat het belangrijk is dat die fles vlotjes binnen gaat. Wij zijn al blij als hij ze effectief uitdrinkt
Bij bv is het ook anders volgens mij, dan clusteren baby's soms ook. Bij een fles valt er weinig te clusterenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef lily het volgende:
Ik wist dat helemaal niet. Ik weet ook niet hoe lang Leah erover doet. Toch eens vragen..
Ik geef nog steeds borstvoeding en dat duurt nog rustig een half uur of langer.
haha, die vieze gezichten die ze dan kunnen trekkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:21 schreef NieuweUser het volgende:
Trouwens, gisteren weer geexperimenteerd met een wortelhapje. Ik had zelf een hapje gemaakt, maar die viel niet in de smaak! Ze trok de meest smerige gezichten!!Toen nog een potje klaargemaakt, en deze ging er wel in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |