quote:Thomas is hier vergeten dat hij kan rollenIs echt weeral lang geleden dat hij dat gedaan heeft. En mijn blazen op Thomas' buik heeft eindelijk effect. Een echte schaterbaby
![]()
Ik verschiet er wel van dat Emma al gaat rollenNog niet doorslapen maar wel al rollen
![]()
En ik ga duimen voor Daan, maar hij zal uiteraard vannacht een flinke, stoere jongen zijn![]()
Keshet, ik ga eens zien of ik nog wat foto's heb van Thomas. Ik hoop alvast dat we hem vlug al lachend op de foto krijgen want dat is tot nu toe nog niet gelukt
En speelgoed? Nah, meneer moet geen speelgoed hebbenHij houdt het liever bij een handdoek of een stuk papier
Wat GOED!!! Zien!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef Keshet het volgende:
We hebben een rollert!![]()
![]()
Ik heb het nog op film ook!
http://www.deltababy.be/products/gb_supremSleep.htmlquote:
Zo hebben we ook een filmpje, maar Thomas begon al te krijgen vanaf dat we hem op zijn buik hadden gelegd. Als hij eens netjes rolt, ga ik er een filmpje van maken en het online gooienquote:Ok, de 1e keer echt rollen van buik naar rug hebben we (natuurlijk) gemist met de camera.
Daarna heb ik de camera gepakt en haar weer op d'r buik gelegd. Ze ligt op het filmpje te huilen van frustratie dat het rollen niet meer lukt. Daarna is het nog 3 keer gelukt en nu is ze KO.
Bekijk deze YouTube-video
Idd... Ik heb 100x gezegd dat alles goed gaat met Thomas, dat hij goed slaapt en goed drinkt. Een lieve baby is die ook wel regelmatig een huilbui van jewelste heeft. Dat ik het fijn vond om weer te komen werken etcquote:Op zondag 13 juni 2010 11:02 schreef Asyniur het volgende:
Ik weet wel dat ik zo weer gewend ben. Maar dat maakt het de eerste dagen niet minder 'spannend'
hoewel de dagen waarschijnlijk om vliegen want men heeft mij zolang niet gezien en wil natuurlijk allemaal weten hoe het met Harry is enzo
De geluidjes kloppen hier welquote:Op zondag 13 juni 2010 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en mama's met baby's van 0-3 maanden: ik vond iets interessants nav een artikel in de 'Wij'. Misschien hebben jullie er wat aan.
Als Harry straks wakker is, probeer ik te horen of ik bij hem er ook nog wat van herken.
Dat klopte bij Leander heel erg en nu dus helemaal niet hierquote:Op zondag 13 juni 2010 11:04 schreef Asyniur het volgende:
Ow en mama's met baby's van 0-3 maanden: ik vond iets interessants nav een artikel in de 'Wij'. Misschien hebben jullie er wat aan.
Als Harry straks wakker is, probeer ik te horen of ik bij hem er ook nog wat van herken.
Jaaa, onze Patricia.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Erg OUDzijn we nog niet maar misschien is het toch leuk om onze kleine meid hier te posten
![]()
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:18 schreef Ugjerke het volgende:
Erg OUDzijn we nog niet maar misschien is het toch leuk om onze kleine meid hier te posten
![]()
[ afbeelding ]
Morgen komt papa weerquote:
nja, ik duw de speen nu steeds hardnekkig terugquote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef becky27 het volgende:
Simmu, hier ook een speentjespuger (pink daarentegen kan ze niet uitspugen), hoe ga je dat speentjeuitspugen aanpakken want mevrouw hier wil het alleen als ze echt echt echt heel moe is, of juist niet moe is, maar voor het slapen gaan eigenlijk inet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |