Dat dacht ik ook vanwege zijn leeftijd maar op 5 juli 2009 heeft hij al een bericht geplaatst dat hij als student lang geen 900 euro per maand kwijt is aan eten en dergelijke dus dan moet hij wel in 2008 zijn begonnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Laki is in 2009 toch begonnen op Uni?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:25 schreef ynuhh het volgende:
Niet plaatsen hé? Die jongen wil graag anoniem blijven.
wat watquote:
Ik ben vies man, ik wil mn monnie gister.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:27 schreef Allure_ het volgende:
Op Hyves doe je stoer, in de streets ben je flikker.
quote:Zo Moeilijk – Kleermakers
Top3:
Extince – Van Onze Verslaggever
DuvelDuvel – Duvel Op
Snoop Doggy Dogg – Gin & Juice
VSOP – VSOPAID
Exclusive: Sticks & A.R.T. – Meer Is Er Niet (Is Dit Alles)
Kassem & Wenki – Rennen
Gikkels – Vuist In De Lucht ft Dret
Dret & Krulle – Grimey
Haterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT MOET IK DIE VAN JOU HIER NEERPLEMPEN PEUTER?
Jawel, echt heel goed vond ik het ook niet echt. Kan voor mij niet tippen aan Jiggy live. Maar echt objectief ben ik niet, aangezien ik niet echt een Hef liefhebber ben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef Allure_ het volgende:
Hey maar Ynuhh, kon Hef er wat van of was het slecht?
Dit is echt te droevig voor woordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook vanwege zijn leeftijd maar op 5 juli 2009 heeft hij al een bericht geplaatst dat hij als student lang geen 900 euro per maand kwijt is aan eten en dergelijke dus dan moet hij wel in 2008 zijn begonnen.
Ja thanks voor de support, geen woorden voorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit is echt te droevig voor woorden.
Haha, oke. Nouja, wel leuk tochquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jawel, echt heel goed vond ik het ook niet echt. Kan voor mij niet tippen aan Jiggy live. Maar echt objectief ben ik niet, aangezien ik niet echt een Hef liefhebber ben.
Je e-matties die je al 2 jaar kent niet vertrouwen is pas ghey.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja thanks voor de support, geen woorden voor
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, oke. Nouja, wel leuk toch. Ik zie mezelf nog niet bij een Hef optreden staan
.
Boehoe, is niet meer dan een paar minuten googlenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit is echt te droevig voor woorden.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je e-matties die je al 2 jaar kent niet vertrouwen is pas ghey.
JA MAN WAAR IS DE BONDING.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je e-matties die je al 2 jaar kent niet vertrouwen is pas ghey.
Vind het wel geil dat je meer dan een paar minuten googlen over hebt voor me.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, is niet meer dan een paar minuten googlen
We zetten em voor het blok. Als ie zichzelf niet revealed in een Otis, Sky, me besloten gesprek dan boycotten we zijn fucking ass.quote:
Boeiend, dat je het alleen al doet is behoorlijk kansloos.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, is niet meer dan een paar minuten googlen
Deze situation heeft inderdaad peer pressure nodig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We zetten em voor het blok. Als ie zichzelf niet revealed in een Otis, Sky, me besloten gesprek dan boycotten we zijn fucking ass.
Ja maar ik ga nu weer stoppen want ik kom niet veel verder dan het feit dat je gymnaisum hebt gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind het wel geil dat je meer dan een paar minuten googlen over hebt voor me.
Ach, iedereen probeert hem nu te zoeken en daarnaast is het ook vaak genoeg voorgekomen dat men die van mij probeerde te vinden. En ik vind het nog altijd minder kansloos dan het overgrote merendeel van jouw posts en hersenspinseltopicsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Boeiend, dat je het alleen al doet is behoorlijk kansloos.
=$quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn vrienden houden van alles behalve Hef. En alleen ga ik natuurlijk niet.
Okay, dat waren de drogredeneringen, nu graag iets dat daadwerkelijk ergens op slaatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, iedereen probeert hem nu te zoeken en daarnaast is het ook vaak genoeg voorgekomen dat men die van mij probeerde te vinden.
WOW MAN HET ZIT DIEPquote:En ik vind het nog altijd minder kansloos dan het overgrote merendeel van jouw posts en hersenspinseltopics
UR DEADquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
JONGENS PAK JE RUST
[ afbeelding ]
minderjarige hyves on me
Jammer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn vrienden houden van alles behalve Hef. En alleen ga ik natuurlijk niet.
Ik waardeer deze dreigende taal niet.quote:
Iets dat werkelijk op slaat? Jij komt helemaal niet met argumentenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Okay, dat waren de drogredeneringen, nu graag iets dat daadwerkelijk ergens op slaat.
[..]
WOW MAN HET ZIT DIEP!
Ik wil 'm ook alleen zien als het gratis is. Voor Fakkelbrigade zou ik wel betalenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jammer.Mijn huisgenoten en vriend zijn wel gek van Fakkelbrigade en Jiggy. Toch zal ik niet snel een kaartje kopen voor Hef, zo leuk vind ik hem ook weer niet.
3-1 heb ik.quote:
Heb je überhaupt IETS goed gehad tot nu toe?quote:
Ik vind Fakkelbrigade zo overratedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook alleen zien als het gratis is. Voor Fakkelbrigade zou ik wel betalen. Of Typhoon solo
.
Je bent gewoon droevig als je moedwillig iemand probeert te achterhalen die anoniem wil blijven, als je dat niet begrijpt ben je echt volledig wereldvreemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iets dat werkelijk op slaat? Jij komt helemaal niet met argumenten
Daarnaast blijf ik erbij dat ik 10 minuten googlen naar iemand zijn hyves, minder kansloos vind dan minstens een kwartier bezig te zijn met topics als:
Minderjarige smatjes en nachtelijke hallucinaties.
Sma geregeld die een BN'er blijkt te zijn.
En dat is mijn mening, fijn als jij iets anders vind maar in deze kwestie kan je me niet overtuigen.
wat is dit. En nog Duits zijn ook. WAT DOE JE HIERquote:
Het zijn onzinverhalen pur sang en tevens probeert het merendeel van de users in de SC weleens iemand te achterhalen (Sky, Chuck, Laki, Bragi, Ik zelf, everyone does it).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent gewoon droevig als je moedwillig iemand probeert te achterhalen die anoniem wil blijven, als je dat niet begrijpt ben je echt volledig wereldvreemd.
Verhalen schrijven om mensen te vermaken lijkt me alles behalve kansloos, overigens.
Ja, als het in de buurt is wel. Dat heb ik ook met Jiggy Djé, ik vind hem zo tof.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook alleen zien als het gratis is. Voor Fakkelbrigade zou ik wel betalen. Of Typhoon solo
.
Sorry baby.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat is dit. En nog Duits zijn ook. WAT DOE JE HIER
SC'ers track ik niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zijn onzinverhalen pur sang en tevens probeert het merendeel van de users in de SC weleens iemand te achterhalen (Sky, Chuck, Laki, Bragi, Ik zelf, everyone does it).
ik weet niet hoowrquote:
Ik ook. Maar nog niet je van het. Heb er nooit echt naar kunnen luisteren. Wel naar Typhoon alleenquote:
Oké maar wel de identiteit van niet SC-ers, komt feitelijk ook weer op hetzelfde neer.quote:
Ik vind het juist toffer geworden met Ty erbij. En James. Al erger ik me wel soms aan 'mquote:
Niet, wij horen broeders te zijn hier. Je trackt je broeder niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké maar wel de identiteit van niet SC-ers, komt feitelijk ook weer op hetzelfde neer.
Ja, dat keur ik ook niet goed, hè.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zijn onzinverhalen pur sang en tevens probeert het merendeel van de users in de SC weleens iemand te achterhalen (Sky, Chuck, Laki, Bragi, Ik zelf, everyone does it).
Ik track je wel, maar ik verdien het gewoon na zoveel jaren e-brotherhood.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet, wij horen broeders te zijn hier. Je trackt je broeder niet.
De albums van Opgezwolle kan ik nog steeds luisteren, dat heb ik bij Fakkelbrigade helaas niet. Daar zap ik ook heel snel door heen, ik vind eigenlijk alleen de Intro leuk en Apen met Fakkels. Ondanks dat ik Ty ook een goede toevoeging vind, beetje vaag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het juist toffer geworden met Ty erbij. En James. Al erger ik me wel soms aan 'm
Kijk, jij probeert me te tracken, dat is anders. Maar gelukkig zit je niet oude posts te plaatsen en shit als bewijsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik track je wel, maar ik verdien het gewoon na zoveel jaren e-brotherhood.
Haha, bullshit. Ik heb hier al meermaals foto's van mijzelf gepost (deze week zelfs nog 1) en de hele SC weet waar ik woon en hoe oud ik ben. Een groot deel weet ook gewoon mijn hyves dus roep vooral niet dat ik hier vrijwel anoniem rondsluipquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat keur ik ook niet goed, hè.
Aangezien je hier zelf ook vrijwel anoniem rondsluipt is het ook nét even wat triester...
Ik snap wel een klein beetje wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De albums van Opgezwolle kan ik nog steeds luisteren, dat heb ik bij Fakkelbrigade helaas niet. Daar zap ik ook heel snel door heen, ik vind eigenlijk alleen de Intro leuk en Apen met Fakkels. Ondanks dat ik Ty ook een goede toevoeging vind, beetje vaag.James heb ik niet zo veel mee.
Het is ook allemaal wel erg goed, maar het luistert gewoon niet zo lekker weg. Ik weet niet waarom.
Probeert zegt hijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk, jij probeert me te tracken, dat is anders. Maar gelukkig zit je niet oude posts te plaatsen en shit als bewijs
We jagen op je. JE BENT ONZE GAZELLE.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk, jij probeert me te tracken, dat is anders. Maar gelukkig zit je niet oude posts te plaatsen en shit als bewijs
Ik jaag op jouquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We jagen op je. JE BENT ONZE GAZELLE.
Ik denk Eigen Wereld.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap wel een klein beetje wat je bedoeltMaar het is gewoon niet te vergelijken eigenlijk. Wat vind je het chillste Opgezwolle album dan?
Vriend zelfs ik zou mezelf niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Probeert zegt hij. Je praat tegen e-Baantjer vriendje.
The hunter is the hunted . RAWR.quote:
Ik weet allesssssss zelfs je geb datum.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend zelfs ik zou mezelf niet kunnen vinden.
Echt? Pm dan, kijken of het klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet allesssssss zelfs je geb datum.
Ohh ben jij die ene indo die ik die ene keer in elkaar had geslagen? =$quote:
Watquote:
YOU & ME. ITS REAL LOVEquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh ben jij die ene indo die ik die ene keer in elkaar had geslagen? =$
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha die football for hope reclame oid op Nederland 1 daarnet.Jezus mina wat een strakgetrokken wijf.
Bewaar deze sweet talk voor je 15-jarige smatten.quote:
nohhhhquote:
PM PM PMquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef ynuhh het volgende:
Ik zag mezelf terug in een filmpje van een optreden.
Dan was alles kaput.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij kon zij niet meer normaal lachen ofzo.
Ja was echt lekker man. Alleen ik was helemaal alleen in die fitness ruimte, was best gekquote:
WK hé.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja was echt lekker man. Alleen ik was helemaal alleen in die fitness ruimte, was best gek. Ik dacht eerst dat ik me had vergist dat het eerder dicht was ofzo, wantja.. NIEMAND.
Das wel super fijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja was echt lekker man. Alleen ik was helemaal alleen in die fitness ruimte, was best gek. Ik dacht eerst dat ik me had vergist dat het eerder dicht was ofzo, wantja.. NIEMAND.
Alsof het WK iets te maken heeft met om 11 uur 's ochtends gaan sportenquote:
quote:
De komende maand heb ik een schema ingesteld waar ik me aan ga houden als Sky aan z'n eetschema.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof het WK iets te maken heeft met om 11 uur 's ochtends gaan sporten!
Eigenlijk dacht ik dat ook, voor een seconde of twee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:26 schreef Smart_ass het volgende:
LOL ik dacht dat ik Wilhelmus hoorde. Wtf.![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toch niet om half 12, of hoe laat ging ik?
Ja ik heb een schema. Eerst lopen, dan crosstraining ennn ehh buikspieroefeningen dan roeien en dan fietsen. En daarna al die apparaten met gewichten voor je spieren, stuk of 8? 9?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das wel super fijn.Heb je een schema met wat je moet doen? Apparaten enzo? Of doe je gewoon wat?
Ja ik heb ook een eetschema gekregen waar ik mij eigenlijk aan moet gaan houden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De komende maand heb ik een schema ingesteld waar ik me aan ga houden als Sky aan z'n eetschema.
Soberso, Amerika.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
Dat volkslied van Amerika is tenminste nog een beetje leuk.
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een eetschema gekregen waar ik mij eigenlijk aan moet gaan houden.
Goed om aan te komen en vet te kweken.quote:
quote:
Oh.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goed om aan te komen en vet te kweken.
Oja, dat heb ik ook gedaan. Ik denk ongeveer dezelfde dingen. Ook zo'n apparaat voor je benen, moest je naar binnen en naar buiten. Man ik kon de volgende dag niet meer normaal lopen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb een schema. Eerst lopen, dan crosstraining ennn ehh buikspieroefeningen dan roeien en dan fietsen. En daarna al die apparaten met gewichten voor je spieren, stuk of 8? 9?
Ik vind het wel fijn, en dat niemand was vond ik ook echt niet erg. Alleen die fitness instructeur kwam even kijken of het ging en of ik nog iest te vragen had enzo
.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh.Da's gewoon lekker slagroom uit de spuitbus eten en zo.
quote:- 9.00 ontbijt (voorkeur havermout, of andere ontbijtgranen met magere melk of magere yoghurt)
- 10.30 tussendoortje, eet bijvoorbeeld 2 bananen
- 12.00 lunch, altijd bruine boterhammen, liefst met kip of rood vlees.
- 15.30 tussendoortje, liefst weer een stuk kip, handje nootjes (amandelen), stukje vis
- 18.00 avondeten, beste is rijst met kip en groenten, vermijd sausjes
- 20.00 handje met nootjes, amandelen of cashewnoten
- 22.00 bakje kwark
En als we S_a mogen geloven moet je daarna ook weer droog ondergoed aantrekken. Hi ha ho.quote:
Valt wel mee. Ik weet nog wk 4 jaar terug, met dat Chileense team. Dat was echt een godenteam, geloof mij.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En als we S_a mogen geloven moet je daarna ook weer droog ondergoed aantrekken. Hi ha ho.
3-1 volgens mijn poulequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
2-1 voor Engeland wordt het trouwens, wat denken jullie?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik weet nog wk 4 jaar terug, met dat Chileense team. Dat was echt een godenteam, geloof mij.![]()
Ik vind 'm bij nader inzien opzich ook niet echt speciaal ofzo nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
Hij is niet lelijk, S_A. Maar wel een beetje een Neanderthaler hoofd.
Haha ja, die doe ik ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook gedaan. Ik denk ongeveer dezelfde dingen. Ook zo'n apparaat voor je benen, moest je naar binnen en naar buiten. Man ik kon de volgende dag niet meer normaal lopen.!
Ja dat hadden Chai en ik gisteren ook, misschien zo'n test ding van fok ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
Oke weetje wat weird is. In mijn fobo stond:
Laatste voyeur(s) N;
En dan klik ik daarop, bestaat dat fobo niet. Ehh whut?
quote:Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Jij hebt 'm zelf toch ook op anoniem staan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
Die anonimiteit mogen ze er ook wel uit slopen:
[..]
Oja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja, die doe ik ook.
Maar ik heb daar geen spierpijn van, maar dat komt ook omdat dat zowat de enige spieren die bij mij een beetje getraind zijn door paardrijden.
Ik snap echt niet dat mensen zulk haar mooi vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef xjoyce het volgende:
aah leuke foto, hij is in het donker gemaakt?
+ Goed moment gekozen de kat staat er erg leuk op.
+ de compositie, de kat aan de zijkant van de foto.
- Hij is niet helemaal scherp, en misschien was dat ook niet de bedoeling maar ik vind dit zelf altijd wel prettig kijken als het helemaal scherp is.
Nog 1 van Nicole
[ afbeelding ]
quote:
Net zoiets als je onderrugquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja.Ja volgens mij als je niet paardrijdt dan train je die spieren nauwelijks.
Ik vind het ook wel mooi, bij haar iig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zulk haar mooi vinden
[..]
Mmm zal dan wel ja. Ook N; ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat hadden Chai en ik gisteren ook, misschien zo'n test ding van fok ofzo?
Ja, ga ik er ook weer afhalenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt 'm zelf toch ook op anoniem staan?
Mmwoah, deze krullen zijn opzich niet zo lelijk. Zo'n ander eerstejaars rechten meisje in Nijmegen heeft van die hele kleine krullen ofzo. Die zijn wel echt lelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zulk haar mooi vinden
[..]
Ik vind het zo niksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi, bij haar iig.
Lief konijntjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het zo niks
Dit vind ik wel een toffe foto:
[ afbeelding ]
Ohhh ik krijg echt zo'n extreme aai-drang bij die foto.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het zo niks
Dit vind ik wel een toffe foto:
[ afbeelding ]
Die Lurkt mij ook non stop.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
Oke weetje wat weird is. In mijn fobo stond:
Laatste voyeur(s) N;
En dan klik ik daarop, bestaat dat fobo niet. Ehh whut?
In de kroegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Waar gaan jullie Nederland - Denemarken kijken maandag?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Waar gaan jullie Nederland - Denemarken kijken maandag?
quote:
Hehe inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
Die nieuwe Apeldoorn bellen reclame is leuk.Van de berg af rollen en 'm in z'n stuurslot zetten.
Wat danquote:
Wat, zo hoog?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Zo, wist niet dat Nederland 3e positie had op wereldranglijst.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Zo, wist niet dat Nederland 3e positie had op wereldranglijst.
quote:
Ja!quote:
Mensen met een stuurslotquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
Die nieuwe Apeldoorn bellen reclame is leuk.Van de berg af rollen en 'm in z'n stuurslot zetten.
Je kan wel bij mij komen meekijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn moeder gaat nu trouwens al die detectives kijken, die tegelijk komen met voetbal.
http://www.fifa.com/world(...)r=m/fullranking.htmlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja!Ik zie het staan op voetbalkaartjes bij de mikro gids.
Wie zijn dan 1 en 2? Brazilie en.. ?
Wat lieffffffffff.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan wel bij mij komen meekijken.
Viel te proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat lieffffffffff.Gelukkig heb ik in Nijmegen ook een tv.
Dan loopt de gids alweer achter, daar stond 3.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/world(...)r=m/fullranking.html
Gescheurde Achillespeesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
Huh waarom is David Beckham assistent coach?
Waarom speelt hij niet meer?
Nee die klopt gewoon niet, Oranje is al tijden 4e.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan loopt de gids alweer achter, daar stond 3.
Don't you darequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moh, als ik dit door sms naar dingetje!
Mooi voor mijn poulequote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:12 schreef WillFerrell het volgende:
BOHOHO. Nog twee van Engeland en ik zit gebakken.
Brazilië zijn net zoveel ego's als bij Italië. Nederland en Spanje. Daar draait het om.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:14 schreef Japsnars het volgende:
Argentinië vermoeid en onovertuigend, Engeland geen goede keeper.
Nederland en Spanje zijn gewoon de 2 beste kanshebbers op de titel. Brazilië geloof ik geen zak van.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:15 schreef WillFerrell het volgende:
Die kop van Beckham. Net zo een mooie muppetface als WD.
Wie en wat en waarom, dit dat alles.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
Wacht even hoor, van maartje moet ik mij nu even in haar kledingkast gaan verstoppen.
Daar zit Devvie al.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
Wacht even hoor, van maartje moet ik mij nu even in haar kledingkast gaan verstoppen.
2-1quote:
Ik ben al heel lang achteroom.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
Een aantal vrienden van me zijn oom geworden.
Maar die hebben dan ook broers en zussen die 15 jaar ouder zijn.
3-1quote:
Echt niet, ik zit hier met Martijn en één of andere collectie potjes met lenzenvloeistof erin.quote:
Altijd alleen maar aan Laki vragen wat hij voor zijn poule heeft en nooit aan mij.quote:
In tegenstelling tot jou kan ik wél voorspellen =$quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd alleen maar aan Laki vragen wat hij voor zijn poule heeft en nooit aan mij.
Ik wilde het net aan jou vragen. =S =Squote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd alleen maar aan Laki vragen wat hij voor zijn poule heeft en nooit aan mij.
Echt niet, je bakt er geen zak vanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou kan ik wél voorspellen =$
Om de twee jaar een WK?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2010 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
Je hebt nog GEEN EEN voorspelling goed gehad he. En dan kom ik gelijk eerste match met m'n 1-1 & 4 kaartenquote:
Meh, ik ga wel een vriendin zoeken die in mij geïnteresseerd isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wilde het net aan jou vragen. =S =S
Zelfs ik sta hoger.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Vriend kom niet. Met je 10e plek.
"OH SCHATJE HEB JE MIJ AL INGEVULD"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, ik ga wel een vriendin zoeken die in mij geïnteresseerd is
Ha, puur geluk. Mexico heeft gewoon heel veel kansen gehad maar verneukt, dat kan je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt nog GEEN EEN voorspelling goed gehad he. En dan kom ik gelijk eerste match met m'n 1-1 & 4 kaarten
Huh watquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
"OH SCHATJE HEB JE MIJ AL INGEVULD"
Ik sta 1e op Hyves. En die telt alleen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Vriend kom niet. Met je 10e plek.
Samen met Mozy op 4 terwijl hij overal gewoon 1-1 heeft ingevuldquote:
100 punten, doe je goed hoowr.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Dat zijn potjes squirtvocht van marktplaats ben ik bang...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt niet, ik zit hier met Martijn en één of andere collectie potjes met lenzenvloeistof erin.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zijn potjes squirtvocht van marktplaats ben ik bang...
Kan je ergens terug zien wat je hebt ingevuld? Dan laat ik het even aan mijn vriend zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Samen met Mozy op 4 terwijl hij overal gewoon 1-1 heeft ingevuld
Op je naam klikken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan je ergens terug zien wat je hebt ingevuld? Dan laat ik het even aan mijn vriend zien.
Geen idee, ik kan het nergens zien bij jullie.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan je ergens terug zien wat je hebt ingevuld? Dan laat ik het even aan mijn vriend zien.
Dan krijg ik een speelschema te zien?quote:
Wacht, even kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan krijg ik een speelschema te zien?
quote:
Ik vind jouw muziek anders helemaal niet goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:34 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het aantal kaarten voorspellen?quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind jouw muziek anders helemaal niet goed!
Ja. En dat vond ik zo ontzettend gaar, dat ik geen zin had om meer in te vullen, dus ik heb alleen dat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet het aantal kaarten voorspellen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent mijn ultieme buschauffeur inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh.
[..]
BP ziet mij gewoon als een voorbeeld.
Insert getunede Getz.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij bent mijn ultieme buschauffeur inderdaad.
Daarom was mijn tip ook veel beter.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
¤790 per jaarHoe ga ik dat ooit betalen
Welke tipquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daarom was mijn tip ook veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |