Je hebt nog GEEN EEN voorspelling goed gehad he. En dan kom ik gelijk eerste match met m'n 1-1 & 4 kaartenquote:
Meh, ik ga wel een vriendin zoeken die in mij geïnteresseerd isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik wilde het net aan jou vragen. =S =S
Zelfs ik sta hoger.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Vriend kom niet. Met je 10e plek.
"OH SCHATJE HEB JE MIJ AL INGEVULD"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, ik ga wel een vriendin zoeken die in mij geïnteresseerd is
Ha, puur geluk. Mexico heeft gewoon heel veel kansen gehad maar verneukt, dat kan je niet ontkennen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt nog GEEN EEN voorspelling goed gehad he. En dan kom ik gelijk eerste match met m'n 1-1 & 4 kaarten
Huh watquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
"OH SCHATJE HEB JE MIJ AL INGEVULD"
Ik sta 1e op Hyves. En die telt alleen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/5
Vriend kom niet. Met je 10e plek.
Samen met Mozy op 4 terwijl hij overal gewoon 1-1 heeft ingevuldquote:
100 punten, doe je goed hoowr.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Dat zijn potjes squirtvocht van marktplaats ben ik bang...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt niet, ik zit hier met Martijn en één of andere collectie potjes met lenzenvloeistof erin.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat zijn potjes squirtvocht van marktplaats ben ik bang...
Kan je ergens terug zien wat je hebt ingevuld? Dan laat ik het even aan mijn vriend zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Samen met Mozy op 4 terwijl hij overal gewoon 1-1 heeft ingevuld
Op je naam klikken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan je ergens terug zien wat je hebt ingevuld? Dan laat ik het even aan mijn vriend zien.
Geen idee, ik kan het nergens zien bij jullie.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kan je ergens terug zien wat je hebt ingevuld? Dan laat ik het even aan mijn vriend zien.
Dan krijg ik een speelschema te zien?quote:
Wacht, even kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan krijg ik een speelschema te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |