Wie en wat en waarom, dit dat alles.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
Wacht even hoor, van maartje moet ik mij nu even in haar kledingkast gaan verstoppen.
Daar zit Devvie al.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:18 schreef Japsnars het volgende:
Wacht even hoor, van maartje moet ik mij nu even in haar kledingkast gaan verstoppen.
2-1quote:
Ik ben al heel lang achteroom.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
Een aantal vrienden van me zijn oom geworden.
Maar die hebben dan ook broers en zussen die 15 jaar ouder zijn.
3-1quote:
Echt niet, ik zit hier met Martijn en één of andere collectie potjes met lenzenvloeistof erin.quote:
Altijd alleen maar aan Laki vragen wat hij voor zijn poule heeft en nooit aan mij.quote:
In tegenstelling tot jou kan ik wél voorspellen =$quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd alleen maar aan Laki vragen wat hij voor zijn poule heeft en nooit aan mij.
Ik wilde het net aan jou vragen. =S =Squote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Altijd alleen maar aan Laki vragen wat hij voor zijn poule heeft en nooit aan mij.
Echt niet, je bakt er geen zak vanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou kan ik wél voorspellen =$
Om de twee jaar een WK?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Japsnars het volgende:
Oy! De inschrijftermijn voor de WK 2010 Pool is verstreken. Da's pech, want je kunt nu niet meer meedoen. Sorry! Over twee jaar kun je weer een poging wagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |