3-1 volgens mijn poulequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
2-1 voor Engeland wordt het trouwens, wat denken jullie?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik weet nog wk 4 jaar terug, met dat Chileense team. Dat was echt een godenteam, geloof mij.![]()
Ik vind 'm bij nader inzien opzich ook niet echt speciaal ofzo nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
Hij is niet lelijk, S_A. Maar wel een beetje een Neanderthaler hoofd.
Haha ja, die doe ik ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, dat heb ik ook gedaan. Ik denk ongeveer dezelfde dingen. Ook zo'n apparaat voor je benen, moest je naar binnen en naar buiten. Man ik kon de volgende dag niet meer normaal lopen.!
Ja dat hadden Chai en ik gisteren ook, misschien zo'n test ding van fok ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
Oke weetje wat weird is. In mijn fobo stond:
Laatste voyeur(s) N;
En dan klik ik daarop, bestaat dat fobo niet. Ehh whut?
quote:Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Jij hebt 'm zelf toch ook op anoniem staan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
Die anonimiteit mogen ze er ook wel uit slopen:
[..]
Oja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja, die doe ik ook.
Maar ik heb daar geen spierpijn van, maar dat komt ook omdat dat zowat de enige spieren die bij mij een beetje getraind zijn door paardrijden.
Ik snap echt niet dat mensen zulk haar mooi vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef xjoyce het volgende:
aah leuke foto, hij is in het donker gemaakt?
+ Goed moment gekozen de kat staat er erg leuk op.
+ de compositie, de kat aan de zijkant van de foto.
- Hij is niet helemaal scherp, en misschien was dat ook niet de bedoeling maar ik vind dit zelf altijd wel prettig kijken als het helemaal scherp is.
Nog 1 van Nicole
[ afbeelding ]
quote:
Net zoiets als je onderrugquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja.Ja volgens mij als je niet paardrijdt dan train je die spieren nauwelijks.
Ik vind het ook wel mooi, bij haar iig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zulk haar mooi vinden
[..]
Mmm zal dan wel ja. Ook N; ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat hadden Chai en ik gisteren ook, misschien zo'n test ding van fok ofzo?
Ja, ga ik er ook weer afhalenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt 'm zelf toch ook op anoniem staan?
Mmwoah, deze krullen zijn opzich niet zo lelijk. Zo'n ander eerstejaars rechten meisje in Nijmegen heeft van die hele kleine krullen ofzo. Die zijn wel echt lelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zulk haar mooi vinden
[..]
Ik vind het zo niksquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel mooi, bij haar iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |