De albums van Opgezwolle kan ik nog steeds luisteren, dat heb ik bij Fakkelbrigade helaas niet. Daar zap ik ook heel snel door heen, ik vind eigenlijk alleen de Intro leuk en Apen met Fakkels. Ondanks dat ik Ty ook een goede toevoeging vind, beetje vaag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het juist toffer geworden met Ty erbij. En James. Al erger ik me wel soms aan 'm
Kijk, jij probeert me te tracken, dat is anders. Maar gelukkig zit je niet oude posts te plaatsen en shit als bewijsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik track je wel, maar ik verdien het gewoon na zoveel jaren e-brotherhood.
Haha, bullshit. Ik heb hier al meermaals foto's van mijzelf gepost (deze week zelfs nog 1) en de hele SC weet waar ik woon en hoe oud ik ben. Een groot deel weet ook gewoon mijn hyves dus roep vooral niet dat ik hier vrijwel anoniem rondsluipquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, dat keur ik ook niet goed, hè.
Aangezien je hier zelf ook vrijwel anoniem rondsluipt is het ook nét even wat triester...
Ik snap wel een klein beetje wat je bedoeltquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef ynuhh het volgende:
[..]
De albums van Opgezwolle kan ik nog steeds luisteren, dat heb ik bij Fakkelbrigade helaas niet. Daar zap ik ook heel snel door heen, ik vind eigenlijk alleen de Intro leuk en Apen met Fakkels. Ondanks dat ik Ty ook een goede toevoeging vind, beetje vaag.James heb ik niet zo veel mee.
Het is ook allemaal wel erg goed, maar het luistert gewoon niet zo lekker weg. Ik weet niet waarom.
Probeert zegt hijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk, jij probeert me te tracken, dat is anders. Maar gelukkig zit je niet oude posts te plaatsen en shit als bewijs
We jagen op je. JE BENT ONZE GAZELLE.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kijk, jij probeert me te tracken, dat is anders. Maar gelukkig zit je niet oude posts te plaatsen en shit als bewijs
Ik jaag op jouquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We jagen op je. JE BENT ONZE GAZELLE.
Ik denk Eigen Wereld.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap wel een klein beetje wat je bedoeltMaar het is gewoon niet te vergelijken eigenlijk. Wat vind je het chillste Opgezwolle album dan?
Vriend zelfs ik zou mezelf niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Probeert zegt hij. Je praat tegen e-Baantjer vriendje.
The hunter is the hunted . RAWR.quote:
Ik weet allesssssss zelfs je geb datum.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend zelfs ik zou mezelf niet kunnen vinden.
Echt? Pm dan, kijken of het klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet allesssssss zelfs je geb datum.
Ohh ben jij die ene indo die ik die ene keer in elkaar had geslagen? =$quote:
Watquote:
YOU & ME. ITS REAL LOVEquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh ben jij die ene indo die ik die ene keer in elkaar had geslagen? =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |