Ik wil 'm ook alleen zien als het gratis is. Voor Fakkelbrigade zou ik wel betalenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jammer.Mijn huisgenoten en vriend zijn wel gek van Fakkelbrigade en Jiggy. Toch zal ik niet snel een kaartje kopen voor Hef, zo leuk vind ik hem ook weer niet.
3-1 heb ik.quote:
Heb je überhaupt IETS goed gehad tot nu toe?quote:
Ik vind Fakkelbrigade zo overratedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook alleen zien als het gratis is. Voor Fakkelbrigade zou ik wel betalen. Of Typhoon solo
.
Je bent gewoon droevig als je moedwillig iemand probeert te achterhalen die anoniem wil blijven, als je dat niet begrijpt ben je echt volledig wereldvreemd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Iets dat werkelijk op slaat? Jij komt helemaal niet met argumenten
Daarnaast blijf ik erbij dat ik 10 minuten googlen naar iemand zijn hyves, minder kansloos vind dan minstens een kwartier bezig te zijn met topics als:
Minderjarige smatjes en nachtelijke hallucinaties.
Sma geregeld die een BN'er blijkt te zijn.
En dat is mijn mening, fijn als jij iets anders vind maar in deze kwestie kan je me niet overtuigen.
wat is dit. En nog Duits zijn ook. WAT DOE JE HIERquote:
Het zijn onzinverhalen pur sang en tevens probeert het merendeel van de users in de SC weleens iemand te achterhalen (Sky, Chuck, Laki, Bragi, Ik zelf, everyone does it).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je bent gewoon droevig als je moedwillig iemand probeert te achterhalen die anoniem wil blijven, als je dat niet begrijpt ben je echt volledig wereldvreemd.
Verhalen schrijven om mensen te vermaken lijkt me alles behalve kansloos, overigens.
Ja, als het in de buurt is wel. Dat heb ik ook met Jiggy Djé, ik vind hem zo tof.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook alleen zien als het gratis is. Voor Fakkelbrigade zou ik wel betalen. Of Typhoon solo
.
Sorry baby.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wat is dit. En nog Duits zijn ook. WAT DOE JE HIER
SC'ers track ik niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zijn onzinverhalen pur sang en tevens probeert het merendeel van de users in de SC weleens iemand te achterhalen (Sky, Chuck, Laki, Bragi, Ik zelf, everyone does it).
ik weet niet hoowrquote:
Ik ook. Maar nog niet je van het. Heb er nooit echt naar kunnen luisteren. Wel naar Typhoon alleenquote:
Oké maar wel de identiteit van niet SC-ers, komt feitelijk ook weer op hetzelfde neer.quote:
Ik vind het juist toffer geworden met Ty erbij. En James. Al erger ik me wel soms aan 'mquote:
Niet, wij horen broeders te zijn hier. Je trackt je broeder niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké maar wel de identiteit van niet SC-ers, komt feitelijk ook weer op hetzelfde neer.
Ja, dat keur ik ook niet goed, hè.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het zijn onzinverhalen pur sang en tevens probeert het merendeel van de users in de SC weleens iemand te achterhalen (Sky, Chuck, Laki, Bragi, Ik zelf, everyone does it).
Ik track je wel, maar ik verdien het gewoon na zoveel jaren e-brotherhood.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet, wij horen broeders te zijn hier. Je trackt je broeder niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |