Lief konijntjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het zo niks
Dit vind ik wel een toffe foto:
[ afbeelding ]
Ohhh ik krijg echt zo'n extreme aai-drang bij die foto.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vind het zo niks
Dit vind ik wel een toffe foto:
[ afbeelding ]
Die Lurkt mij ook non stop.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
Oke weetje wat weird is. In mijn fobo stond:
Laatste voyeur(s) N;
En dan klik ik daarop, bestaat dat fobo niet. Ehh whut?
In de kroegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Waar gaan jullie Nederland - Denemarken kijken maandag?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:50 schreef Smart_ass het volgende:
Waar gaan jullie Nederland - Denemarken kijken maandag?
quote:
Hehe inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
Die nieuwe Apeldoorn bellen reclame is leuk.Van de berg af rollen en 'm in z'n stuurslot zetten.
Wat danquote:
Wat, zo hoog?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Zo, wist niet dat Nederland 3e positie had op wereldranglijst.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:54 schreef Smart_ass het volgende:
Zo, wist niet dat Nederland 3e positie had op wereldranglijst.
quote:
Ja!quote:
Mensen met een stuurslotquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Broekpaling het volgende:
Die nieuwe Apeldoorn bellen reclame is leuk.Van de berg af rollen en 'm in z'n stuurslot zetten.
Je kan wel bij mij komen meekijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn moeder gaat nu trouwens al die detectives kijken, die tegelijk komen met voetbal.
http://www.fifa.com/world(...)r=m/fullranking.htmlquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja!Ik zie het staan op voetbalkaartjes bij de mikro gids.
Wie zijn dan 1 en 2? Brazilie en.. ?
Wat lieffffffffff.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je kan wel bij mij komen meekijken.
Viel te proberenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat lieffffffffff.Gelukkig heb ik in Nijmegen ook een tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |