Dat dacht ik ook vanwege zijn leeftijd maar op 5 juli 2009 heeft hij al een bericht geplaatst dat hij als student lang geen 900 euro per maand kwijt is aan eten en dergelijke dus dan moet hij wel in 2008 zijn begonnen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:24 schreef Skylark. het volgende:
Laki is in 2009 toch begonnen op Uni?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:25 schreef ynuhh het volgende:
Niet plaatsen hé? Die jongen wil graag anoniem blijven.
wat watquote:
Ik ben vies man, ik wil mn monnie gister.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:27 schreef Allure_ het volgende:
Op Hyves doe je stoer, in de streets ben je flikker.
quote:Zo Moeilijk – Kleermakers
Top3:
Extince – Van Onze Verslaggever
DuvelDuvel – Duvel Op
Snoop Doggy Dogg – Gin & Juice
VSOP – VSOPAID
Exclusive: Sticks & A.R.T. – Meer Is Er Niet (Is Dit Alles)
Kassem & Wenki – Rennen
Gikkels – Vuist In De Lucht ft Dret
Dret & Krulle – Grimey
Haterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WAT MOET IK DIE VAN JOU HIER NEERPLEMPEN PEUTER?
Jawel, echt heel goed vond ik het ook niet echt. Kan voor mij niet tippen aan Jiggy live. Maar echt objectief ben ik niet, aangezien ik niet echt een Hef liefhebber ben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef Allure_ het volgende:
Hey maar Ynuhh, kon Hef er wat van of was het slecht?
Dit is echt te droevig voor woordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook vanwege zijn leeftijd maar op 5 juli 2009 heeft hij al een bericht geplaatst dat hij als student lang geen 900 euro per maand kwijt is aan eten en dergelijke dus dan moet hij wel in 2008 zijn begonnen.
Ja thanks voor de support, geen woorden voorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit is echt te droevig voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |