Haha, oke. Nouja, wel leuk tochquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jawel, echt heel goed vond ik het ook niet echt. Kan voor mij niet tippen aan Jiggy live. Maar echt objectief ben ik niet, aangezien ik niet echt een Hef liefhebber ben.
Je e-matties die je al 2 jaar kent niet vertrouwen is pas ghey.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja thanks voor de support, geen woorden voor
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, oke. Nouja, wel leuk toch. Ik zie mezelf nog niet bij een Hef optreden staan
.
Boehoe, is niet meer dan een paar minuten googlenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit is echt te droevig voor woorden.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je e-matties die je al 2 jaar kent niet vertrouwen is pas ghey.
JA MAN WAAR IS DE BONDING.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je e-matties die je al 2 jaar kent niet vertrouwen is pas ghey.
Vind het wel geil dat je meer dan een paar minuten googlen over hebt voor me.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, is niet meer dan een paar minuten googlen
We zetten em voor het blok. Als ie zichzelf niet revealed in een Otis, Sky, me besloten gesprek dan boycotten we zijn fucking ass.quote:
Boeiend, dat je het alleen al doet is behoorlijk kansloos.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Boehoe, is niet meer dan een paar minuten googlen
Deze situation heeft inderdaad peer pressure nodig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We zetten em voor het blok. Als ie zichzelf niet revealed in een Otis, Sky, me besloten gesprek dan boycotten we zijn fucking ass.
Ja maar ik ga nu weer stoppen want ik kom niet veel verder dan het feit dat je gymnaisum hebt gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vind het wel geil dat je meer dan een paar minuten googlen over hebt voor me.
Ach, iedereen probeert hem nu te zoeken en daarnaast is het ook vaak genoeg voorgekomen dat men die van mij probeerde te vinden. En ik vind het nog altijd minder kansloos dan het overgrote merendeel van jouw posts en hersenspinseltopicsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Boeiend, dat je het alleen al doet is behoorlijk kansloos.
=$quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn vrienden houden van alles behalve Hef. En alleen ga ik natuurlijk niet.
Okay, dat waren de drogredeneringen, nu graag iets dat daadwerkelijk ergens op slaatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, iedereen probeert hem nu te zoeken en daarnaast is het ook vaak genoeg voorgekomen dat men die van mij probeerde te vinden.
WOW MAN HET ZIT DIEPquote:En ik vind het nog altijd minder kansloos dan het overgrote merendeel van jouw posts en hersenspinseltopics
UR DEADquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
JONGENS PAK JE RUST
[ afbeelding ]
minderjarige hyves on me
Jammer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn vrienden houden van alles behalve Hef. En alleen ga ik natuurlijk niet.
Ik waardeer deze dreigende taal niet.quote:
Iets dat werkelijk op slaat? Jij komt helemaal niet met argumentenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Okay, dat waren de drogredeneringen, nu graag iets dat daadwerkelijk ergens op slaat.
[..]
WOW MAN HET ZIT DIEP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |