quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Tegan het volgende:
Dus het mag wel of niet?
Voor al die series ga ik iig geen apart topic aanmaken om die enkele opmerkingen te kunnen maken.
Edit: Sorry, ik bedoel dat ik graag hoor of het verboden is of dat het mag. Want aan iets als "Je mag spoilen waar men dat verwacht" heb ik niet zoveel. Dat is subjectief.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:55 schreef pberends het volgende:
Top DVD lijsten
Doe maar een slotje, heb al wat sites gevonden.
http://www.homemediamagazine.com/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Meld ze dan ff daar zodat anderen er ook wat aan hebben.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef BWolf het volgende:
Ik vroeg mij af waarom er geen centraal topic over fillms die vandaag op tv komen (of morgen etc.) zodat je deze kunt voor- en nabeschouwen met andere fokkers. Ik wou dat dus gister maar dat ging niet want het topic bestond niet
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:10 schreef Omentuva het volgende:
Doctor Who & Torchwood #15 | Call me the rotmeister
Enige post van de gebruiker, alleen maar een link zonder tekst of uitleg... Is het heel raar als ik dit op spam of een viruslink vind lijken?
Ah, ok.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Het was geen virus, maar wel spam inderdaad. Deze user komt niet eens uit Nederland, dus die heeft gewoon gezocht naar Dr Who links op het internet.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:40 schreef donroyco het volgende:
Salt [2010]
Mag die post verwijderd worden?
Okquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:58 schreef Mike het volgende:
Ja. Het andere topic is een stille dood gestorven.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ben jij 10?Zielig hoopje mensen. Ga een trein koppen ofzo.
Omdat ik die opmerking niet heb gezien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef Omnifacer het volgende:
Mike, vuile hypocriet, waarom laat je dit wel staan?
[..]![]()
![]()
Hoezo was die veel erger? Dit is een directe doodsverwensing! En ik bepaal mijn eigen toonzetting.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Omdat ik die opmerking niet heb gezien.
Daarnaast was jouw opmerking veel erger en helpt deze toon ook niet echt.
Het is a) al geëdit en b) is dat een gevleugelde FOK! uitspraak waar je nu niet opeens verontwaardigd over hoeft te doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoezo was die veel erger? Dit is een directe doodsverwensing! En ik bepaal mijn eigen toonzetting.
Dus de ene doodsverwensing is toegestaan en de andere niet? Is dat wat je wil zeggen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is a) al geëdit en b) is dat een gevleugelde FOK! uitspraak waar je nu niet opeens verontwaardigd over hoeft te doen.
Nee, wat ik wil zeggen is dat je niet zo flauw moet doen en vallen over een edit van een post vol zaken die niet binnen de policy vallen. En dat een andere post over het hoofd is gezien. Mocht je dat merken, dan kun je dat normaal hier melden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus de ene doodsverwensing is toegestaan en de andere niet? Is dat wat je wil zeggen?
1. Ik meld het normaal, alleen jij kunt niet tegen kritiek.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, wat ik wil zeggen is dat je niet zo flauw moet doen en vallen over een edit van een post vol zaken die niet binnen de policy vallen. En dat een andere post over het hoofd is gezien. Mocht je dat merken, dan kun je dat normaal hier melden.
"Mike, vuile hypocriet, waarom laat je dit wel staan?"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
1. Ik meld het normaal, alleen jij kunt niet tegen kritiek.
Ik zeg meteen dat die post ook geëdit is en dat je niet zo overspannen moet reageren. That's all.quote:2. Jij zei net niet dat die post over het hoofd gezien was maar dat die andere post WEL kon en de mijne NIET. Je moet niet gaan zitten draaien.
Niet waar, je zei ditquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:23 schreef Mike het volgende:
Ik zeg meteen dat die post ook geëdit is en dat je niet zo overspannen moet reageren. That's all.
quote:Daarnaast was jouw opmerking veel erger
Dus that is niet all. Je meet met twee maten. Ongeschikt als mod, dus.quote:en b) is dat een gevleugelde FOK! uitspraak waar je nu niet opeens verontwaardigd over hoeft te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |