SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Oh is dat dan een echte veel deuren TROS klucht? Met mannen in de kast/onder het bed lachen gillen brullen?quote:
Wat is er fout aan mijn TTquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze doen nu taalcursussen, zodat mensen werkwoorden leren vervoegen en geen fouten meer maken in Topic Titels op fora.
Vrouwen in dit geval.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh is dat dan een echte veel deuren TROS klucht? Met mannen in de kast/onder het bed lachen gillen brullen?
Vrouwen in de kastquote:
Nooit leren vervoegen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat is er fout aan mijn TThet is zeker zendt uit.
Ja ik weet het. Ik heb gefaald indeze. Ik schaam mij diep en hoop door de tt te laten veranderen voldoende heb gedaan om jou tegemoet te komen voor deze zeer ongelukkige misstap van mij.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nooit leren vervoegen?
Onderwerp: de Tros
Persoonsvorm (3e persoon enkelvoud, stam + t): zendT
Als je dat nou niet zeker weet, vervang je werkwoord door 'lopen'. Dus 'Waarom loopt de Tros...'. Dan hoor je vanzelf of er een t in moet.
Kan aan mij liggen, maar er staat toch ook zendt met een t in de TT?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nooit leren vervoegen?
Onderwerp: de Tros
Persoonsvorm (3e persoon enkelvoud, stam + t): zendT
Als je dat nou niet zeker weet, vervang je werkwoord door 'lopen'. Dus 'Waarom loopt de Tros...'. Dan hoor je vanzelf of er een t in moet.
heb gefaaldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik heb gefaalt indeze. Ik schaam mij diep en hoop door de tt te laten veranderen voldoende respijt te hebben gegeven voor deze zeer ongelukkige misstap van mij.
<zucht>quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik heb gefaalt indeze. Ik schaam mij diep en hoop door de tt te laten veranderen voldoende respijt te hebben gegeven voor deze zeer ongelukkige misstap van mij.
ja en John Leddy ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:47 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar er staat toch ook zendt met een t in de TT?
OT: Omdat Piet Bambergen dood is?
Fuck nouja ik kan gewoon niet spellen excuseer mij alstjeblieft hiervoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
<zucht>
Als je niet weet of een voltooid deelwoord op een d of een t eindigt, verleng je het. Dus 'de gefaalDe user'. Het voltooid deelwoord is dus 'gefaald'.
Hij was de mol.quote:
Dat is waarquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:56 schreef Dagonet het volgende:
Omdat de jaren zeventig belden en ze de kluchten terug wilden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |