SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Daar ben ik het overigens totaal niet mee eens; qua thema is de film zeer relevant.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:40 schreef SpecialK het volgende:
Het is een beetje zo'n koude-oorlog-revisited film. Niet echt superrelevant meer tegenwoordig maar ze proberen krampachtig de mood te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:50 schreef Fabss het volgende:
Ik vond de film zeer vermakelijk. echter het laatste stuk was niet nodig geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is just another state of mind.
Hoezo? ik geloof best dat government organisaties beveiliginsdeuren inbouwen op afdelingen die afgesloten zijn, en pas dichtgaan als er een indringer isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:53 schreef Mike het volgende:
Redelijk vermakelijk, maar het script was echt een van de meest onrealistische verhalen van het jaar. En dat zegt wat in een jaar met The A-Team en The Losers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Pfff zware kutfilm man, vond er echt niks aan!
Ga jij je mond eens even snel spoelen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:21 schreef -Mellow- het volgende:
24 maar dan met een lekker wijf voor meer kijkplezier
wel leuk in zijn soort maar verder een matige film
hoezo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:22 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens even snel spoelen.![]()
Omdat hoe over the top 24 at times ook was, Keifer Sutherland als Jack Bauer altijd geloofwaardig is gebleven. Dit al helemaal in vergelijking met Angelina Jolie's Salt die mij nog het meest deed denken aan Hitgirl uit Kick-Ass. Daarnaast zat 24 qua verhaal en opbouw vrij sterk en solide in elkaar waar Salt een absoluut prutswerkje is, waarvan ik me overigens afvraag hoe het kan dat 't uberhaupt in productie is gegaan. Man, wat een crap.quote:
Pepperquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:52 schreef McWurth het volgende:
open einde he dus denk dat de volgende film paprika-poeder gaat heten ofzo
qua verhaal en stijl vind ik salt in het zelfde straatje passen als 24. En beide totaal niet geloofwaardig. En wat 24 betreft, de eerste paar seizoenen waren wel vermakelijk maar ik vind het absoluut geen goede serie. Matig verhaal, elke keer hetzelfde riedeltje, voorspelbaar en matig acteerwerk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Omdat hoe over the top 24 at times ook was, Keifer Sutherland als Jack Bauer altijd geloofwaardig is gebleven. Dit al helemaal in vergelijking met Angelina Jolie's Salt die mij nog het meest deed denken aan Hitgirl uit Kick-Ass. Daarnaast zat 24 qua verhaal en opbouw vrij sterk en solide in elkaar waar Salt een absoluut prutswerkje is, waarvan ik me overigens afvraag hoe het kan dat 't uberhaupt in productie is gegaan. Man, wat een crap.
Was dat maar zo geweest, dan had ik de film een stuk meer kunnen waarderen. Grotere pulp dan het 'flashback'-filmpje over de in Rusland getrainde kinderen/spionnen heb ik in lange tijd niet mogen aanschouwen. Salt past wat mij betreft eerder in de categorie Wanted (toevallig ook met Joliequote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
qua verhaal en stijl vind ik salt in het zelfde straatje passen als 24. En beide totaal niet geloofwaardig. En wat 24 betreft, de eerste paar seizoenen waren wel vermakelijk maar ik vind het absoluut geen goede serie. Matig verhaal, elke keer hetzelfde riedeltje, voorspelbaar en matig acteerwerk.
tja, meningen verschillenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Was dat maar zo geweest, dan had ik de film een stuk meer kunnen waarderen. Grotere pulp dan het 'flashback'-filmpje over de in Rusland getrainde kinderen/spionnen heb ik in lange tijd niet mogen aanschouwen. Salt past wat mij betreft eerder in de categorie Wanted (toevallig ook met Jolie) dan 24.
En natuurlijk zijn beide verhalen, nuchter bekeken totaal niet geloofwaardig/realistisch. Zou dit wel zo zijn dan zou je een werknemer van de CIA/CTU volgen terwijl hij/zij wat (relatief) triviale werkzaamheden verricht. Als het erop aankomt vereist Salt heel wat meer suspension of disbelief dan 24 en Jolie zet haar vlakke, onzinnige personage een stuk minder overtuigend neer dan Sutherland deed met Jack Bauer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |